Cannondale Über V..... is no more...

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
bjornBulldog
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 198
Lid geworden op: zo 15 mei 2011, 14:17
Mijn mountainbike: Cannondale Factory Racing

[quote="woodsen"]Mooie Super, sorry Uber-V Old 'n' Rusty,

Geweldig om te lezen dat er nog meer mensen zijn die een "Oldskool" fiets omtoveren naar soort van New-Oldskool...

Zelf rij ik met een VOTEC F 7 uit 2003 (ontwerp stamt uit 1997) die ook soort van aangepast is aan de nieuwe tijden. Krijg er vaak vragen over en rare blikken. De meeste mensen kennen of het type niet of zelf het merk niet.
VOTEC was ooit... een premium merk waarvan de frames in Duitsland werden gemaakt en geassembleerd. Heb mn eerste F 7 (is inmiddels ontmanteld en hangt als wand decoratie in huis) in 1999 gekocht voor het toen belachelijke bedrag van 7300 oer Hollandse guldens, mn fiets maatjes verklaarde me voor gek!



Votec bestaat nog steeds en word verkocht via BV ww.bikester.nl
Rage with the machine.
Gebruikersavatar
woodsen
All rounder
All rounder
Berichten: 124
Lid geworden op: do 21 juni 2012, 19:36
Mijn mountainbike: VOTEC F7 AM-2 / KONA UNIT

Ja, dat klopt. Het enige wat nog het zelfde is, is de merk naam. Voor de rest heeft het helemaal niets meer met elkaar te maken...
Maar goed, neemt niet weg dat ze nog steeds plaatjes producer (tegenwoordig in Azië)...

Afbeelding
Happy Trails
ralphkrook
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 31
Lid geworden op: za 27 maart 2010, 19:10

Heb nog zon L vormige Achterbrug liggen van een raven. Je weet wel, die dingen die zo goed scheurden...
Deze heeft een lasje gekregen en staat in de grondverf. Mocht je interesse hebben dan is tie gratis op te halen. (Ardennen) raakt mijn kelder iets leger.
Jezus turned water into wine. I once turned a bankloan into beer... Your turn Jezus...
Gebruikersavatar
Old 'n' Rusty
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 5 maart 2013, 20:48
Mijn mountainbike: Focus Jam 6.9 nine 2019, Orange 224 evo 2008

ralphkrook schreef:Heb nog zon L vormige Achterbrug liggen van een raven. Je weet wel, die dingen die zo goed scheurden...
Deze heeft een lasje gekregen en staat in de grondverf. Mocht je interesse hebben dan is tie gratis op te halen. (Ardennen) raakt mijn kelder iets leger.
Bedankt voor het aanbod, maar ik bedank.
Harden the fuck up!
Cannondale Uber V
Focus Jam 6.9 Nine 2019
Orange 224 evo
"We search out more and more challenging terrain and then buy bikes with more suspension and technology to make that same terrain easier to ride." :~
Gebruikersavatar
Old 'n' Rusty
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 5 maart 2013, 20:48
Mijn mountainbike: Focus Jam 6.9 nine 2019, Orange 224 evo 2008

Gisteren weer een dagje Filthy Trails gedaan. Super weer en super dag. We hebben lekker kunnen oefenen en ik durfde (eindelijk) de middelste drop te doen!
Een beetje training voor Aosta/ Pila :wink:
Afbeelding
Harden the fuck up!
Cannondale Uber V
Focus Jam 6.9 Nine 2019
Orange 224 evo
"We search out more and more challenging terrain and then buy bikes with more suspension and technology to make that same terrain easier to ride." :~
marcomtb1972
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 585
Lid geworden op: ma 7 maart 2016, 22:18

Nice, goed bezig. Moet daar ook maar eens heen van de zomer.
Gebruikersavatar
Old 'n' Rusty
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 5 maart 2013, 20:48
Mijn mountainbike: Focus Jam 6.9 nine 2019, Orange 224 evo 2008

marcomtb1972 schreef:Nice, goed bezig. Moet daar ook maar eens heen van de zomer.
Het is in principe elk weekend open :wink:
Harden the fuck up!
Cannondale Uber V
Focus Jam 6.9 Nine 2019
Orange 224 evo
"We search out more and more challenging terrain and then buy bikes with more suspension and technology to make that same terrain easier to ride." :~
Gebruikersavatar
Old 'n' Rusty
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 5 maart 2013, 20:48
Mijn mountainbike: Focus Jam 6.9 nine 2019, Orange 224 evo 2008

Omdat ik via markplaats een Prophet frame heb gekocht, is de Uber V eruit. Met een beetje pijn in mijn hart, dat wel.
Afbeelding
Daarvoor in de plaats heb ik deze gave Prophet uit 2005 :-q
Ik heb de onderdelen even snel overgezet, maar verder nog niks gedaan. De bedoeling is het frame weer te poedercoaten in blauw en afmaken met gele accenten.
Afbeelding
Harden the fuck up!
Cannondale Uber V
Focus Jam 6.9 Nine 2019
Orange 224 evo
"We search out more and more challenging terrain and then buy bikes with more suspension and technology to make that same terrain easier to ride." :~
Gebruikersavatar
Jamis Diablo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5065
Lid geworden op: di 12 december 2006, 00:25
Mijn mountainbike: de oudste.
Contacteer:

Mooie upgrade, ziet er goed uit. :-q
En goeie reclame voor C'dale dat een 20 jaar oud alu frame dit gebruik overleefd.
Plaats reactie