Project Cubuz *Update 24-12*

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
KAMIKAZE-FREAK
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 403
Lid geworden op: do 31 januari 2013, 17:19

Tom045 schreef:Ik heb de fout gevonden: bar-ends op een fully! Waar kan ik mijn biertje afhalen? :bier:
dat is een style fout.. met een praktisch voordeel.. maar er zit een functionele fout in deze fiets

try again
Gebruikersavatar
Bowiex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3681
Lid geworden op: di 21 februari 2012, 15:56
Mijn mountainbike: Loekie 3-wieler
Contacteer:

Je kwizzz is niet bepaald populair te noemen. Ik doe eens een late gok:......

Je gebruikt een stuur met back sweep als rizer?
KAMIKAZE-FREAK
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 403
Lid geworden op: do 31 januari 2013, 17:19

nope.. maar blijkbaar vinden mensen het erger dat er barends op zitten.. dan dat er geen achterrem op zit
Kootje
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1213
Lid geworden op: zo 6 september 2009, 11:24

Volgens mij heeft Cheeta dat op 24 december al gezien en gepost... :-q
Lekker vies is niet bah...
KAMIKAZE-FREAK
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 403
Lid geworden op: do 31 januari 2013, 17:19

Kootje schreef:Volgens mij heeft Cheeta dat op 24 december al gezien en gepost... :-q
biertje staat klaar :)
Gebruikersavatar
sanderm
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 259
Lid geworden op: za 9 februari 2013, 16:27
Mijn mountainbike: Trek superfly 8

KAMIKAZE-FREAK schreef:edit 18-03-2015.. nieuwe wielset.. WTB Frequency team i23 x 26 met hope pro 2 evo naven
Ik heb het een en ander gegoogled op deze wielset maar kon alleen een amerikaans review filmpje op youtube vinden, niks nederlands. Hoe bevalt jou deze wielset? Waarom heb je ervoor gekozen? En waar heb je 'm gekocht?
Dé wintertip: blijven trappen!
KAMIKAZE-FREAK
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 403
Lid geworden op: do 31 januari 2013, 17:19

sanderm schreef:
KAMIKAZE-FREAK schreef:edit 18-03-2015.. nieuwe wielset.. WTB Frequency team i23 x 26 met hope pro 2 evo naven
Ik heb het een en ander gegoogled op deze wielset maar kon alleen een amerikaans review filmpje op youtube vinden, niks nederlands. Hoe bevalt jou deze wielset? Waarom heb je ervoor gekozen? En waar heb je 'm gekocht?
nu na 3 keer rijden heb ik beetje mening :)

ze bevallen me heel goed.. heb ze hier 2ehands gekocht via het forum.. heb ze grotendeels gekocht vanwege trail/all mountain capaciteit en de hope naven
had beetje moeite met me fat Albert te vullen met sealant want toen ik ze droog opgepompt had om in ieder geval 1 rand seated te krijgen had ik dus beide randen seated en kreeg bijna de band niet meer los van de velgrand :D (wou niet via het ventiel vullen) had het liefst wel wat bredere velg gehad in theorie.. maar de prijs was prettig
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

:-q je zegt het al, als de banden eenmaal in de rand zitten, zitten ze muurvast. Burpen is met deze velgen praktisch uitgesloten. Ik heb ze toen trouwens wel via het ventiel gevuld.
Plaats reactie