11ANTS ANTelope Titanium Rohloff Belt drive

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
kermit
Moderator
Moderator
Berichten: 16842
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 11:29
Mijn mountainbike: is niet de jouwe :)
Contacteer:

Zekers, een erg mooie fiets/frame :-q
Met een aantal doordachte details waarvan je je afvraagt waarom dat niet vaker gedaan wordt zoals die schroefinserts in de postmountnokken (zal wel een kostendingetje zijn...)

Maar wat ik me afvraag, waarom niet de Rohloff met schakelbox gebruikt?
Ik neem aan dat je daar ook goed over nagedacht hebt dus ik ben benieuwd naar het waarom ;-)
DONEER JE OOK?

"I'd love to change the world but I don't know what to do
so I'll leave it up to you"
- Ten Years After
zeroground
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 700
Lid geworden op: vr 15 mei 2009, 19:00

yo-eddy schreef: ma 27 maart 2017, 12:05 In mijn optiek slaan veel (vooral USA) merken een beetje door met hun forward geometry en extreem slacke headtubes. Er moet ook nog omhoog gefietst worden in mijn beleving van mountainbiken :bier:
Ook vragen die hele luie balhoofdhoeken om een erg actieve rijstijl op bochtige trails, op zich best leuk als je even een (half) uurtje gaat knallen maar voor lange trips prefereer ik een wat neutraler stuurgedrag.
Ik heb nu een Flash met 71,5 graden balhoofdshoek en dat stuurt toch net ff iets lekkerder op de Brabantse rondjes dan de 66,5 graden hoek van mijn Cove. En ik heb een ook nog een 79'+ er gehad met Krampus vork, stabiel maar stuurde niet echt rap in. Lang en onderuitgezakt kan idd ook te ver gaan, zeker voor NL.

Mooi laswerk btw, is dat de kleur na het lassen, of zijn ze nog nabewerkt?
Plaats reactie