Specialized Camber - tijd voor verandering - pagina 13

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Guxer
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 577
Lid geworden op: za 27 oktober 2007, 20:36
Mijn mountainbike: 2021 Epic expert

[quote="nversteege"
Broodje eten in het dorp:
Afbeelding[/quote]

Die foto is op zaterdag genomen, na de middag tijdens de inschrijvingen :D
Die eerste wagen links op de foto is de mijne :-q
2021 specialized epic expert carbon 29
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

L3X schreef:Hehe ongeveer mijn gedachte... precies de reden waarom ik nooit lid ben geworden in Lochem ondanks dat ik er jaren heb gewoond :D
Ik ben ook pas sinds dit jaar lid. Het is wel een erg leuke en gezellige club. Het shirtje doet er aan af :P.

@Guxer, klopt. We waren net aangekomen daar, even een late lunch gedaan.
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

Zo, ik ben terug van een week vakantie in de Cévennen in Frankrijk. Hier ben ik met mtbclinic.nl heen geweest en het is erg goed bevallen!

Voor deze vakantie heb ik wat aanpassingen gedaan:
- kortere stuurpen (100 --> 70mm)
- dikkere banden: Purgatory achterop en een Butcher voorop
- RockShox Reverb stealth er in

Ik heb een boel gefilmd van de mooie paadjes daar, het materiaal ben ik nog aan het verwerken. Als ik wat klaar heb dan post ik het hier. Nu alvast wat foto's:

De fiets aan het eind van de week:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hier kwamen we vandaan (ja er zit echt een paadje...):
Afbeelding

Lunch locatie:
Afbeelding

Afbeelding

Uitzichtje (vanaf hierboven, zo'n 1300m, kon je ook de Mont Ventoux zien in de verte, staat helaas niet op de foto)
Afbeelding

La Garde-Guerin:
Afbeelding

Startlocatie Villefort:
Afbeelding

Filmpjes komen dus nog! Moet door ~64gb materiaal pluizen..

EDIT: Nog wat foto's van Mtbclinic.nl (zie facebook pagina):
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

Even wat bewijs leveren dat de fiets nog steeds goed gebruikt wordt:

70km tocht van Eerbeek, er was niet veel meer van de fiets te zien:
Afbeelding
Afbeelding

En een maand laater de 100km marathon Apeldoorn, flink stuk Kroondomein meegenomen aan de fiets:
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Bosi
All rounder
All rounder
Berichten: 85
Lid geworden op: zo 29 november 2015, 18:27
Mijn mountainbike: Specialized CCC

Zo te zien heb je een aantal mooie tochten gereden. Gave Camber! :-q
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

Omdat ik volgende week op vakantie ga, dacht ik, laat ik eens de filmpjes van vorig jaar op internet zetten! Dit heb ik tot dusver de hele tijd weten uit te stellen.. Bij deze de vier eerste dagen. Er volgen nog twee dagen. Check ook de beschrijvingen van de filmpjes voor wat extra info.

Ik heb (helaas) behoorlijk schokkerig beeld gemaakt en dus heb ik maar de stabilisatie van YouTube aangezet. Op zich jammer maar het beeld is nu alsnog best wel goed!

https://www.youtube.com/watch?v=umTb9iwDFys" onclick="window.open(this.href);return false;


https://www.youtube.com/watch?v=SP5J4GblUbY" onclick="window.open(this.href);return false;


https://www.youtube.com/watch?v=0aFUPiOONvg" onclick="window.open(this.href);return false;


https://www.youtube.com/watch?v=BI-tbw6uEC0" onclick="window.open(this.href);return false;
Stephen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: di 3 december 2013, 22:39

Sweeet man, deze filmpjes (je fiets ook natuurlijk ;) )! Ladingen jeugdsentiment, jaren vakanties met mijn ouders gedaan in de Cevennes. Sterker nog het was de eerste plek waar ik echt geMOUNTAINbiket heb. Jij er al eerder geweest Versteege?
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

Nee, voor deze vakantie was ik er nog nooit geweest. Het is echt waanzinnig mooi daar. Ik ga er zeker nog eens terug .. ik heb na deze vakantie ook wel een soort van sentiment opgebouwd denk ik :P
Stephen
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 257
Lid geworden op: di 3 december 2013, 22:39

Het zuidelijke gedeelte is ook heel mooi, soms wat droger. Weet niet hoe jij overnacht meestal, maar als je van camperen houdt weet ik nog wel een paar goede campings. Absoluut prachtig haha, wel 1 grote rockgarden XD. Als je meer info wilt over de regio drop dan maar een PM. Mijn vader gaat er elk jaar heen en is net terug ook.
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Ah de vakantie film is klaar. Leuk om weer te zien. Heb weer zin!

Waar ga je nu heen?

Groet, Jop
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

Hey Jop! Ja het heeft even geduurd.. druk met vanalles en nog wat en ik was een beetje teleurgesteld in de beeldkwaliteit, maar YouTube heeft er nog wat aardigs van gemaakt.

Ik ga volgende week deze doen: http://www.mtbclinic.nl/reizen/grande-t ... -prealpes/" onclick="window.open(this.href);return false;
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Leuk. Zie je dan!
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

Ga je ook mee?
corex
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1869
Lid geworden op: vr 1 juli 2005, 15:57
Mijn mountainbike: hard, fully en een vouw mtb

Ja. Ik ga met je koffer op pad :) Kun jij lekker biken.
alpine stars cromega dx , giant escaper (rip), giant mcm (2x rip), cannondale f600, trek topfuel (rip), trek topfuel 8, santa cruz blur xc 2, trek fuel ex 8
Bochtenridder 1e klas
Stop vertrutterisatie !
nversteege
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 707
Lid geworden op: di 6 augustus 2013, 23:45

Nou, de bovengenoemde vakantie is gepasseerd. Het was erg leuk! Een trektocht van Digne les Bains naar de kust van de middenlandse zee, bij Theole sur Mer. Ik heb maar weer wat filmpjes gedraaid. Er zijn er twee klaar van de eerste twee dagen:

Dag 1:

https://www.youtube.com/watch?v=GUrAxL4SSKE" onclick="window.open(this.href);return false;

Dag 2:

https://www.youtube.com/watch?v=2KSNYNLpZj0" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie