Pedal Damn it; Jet 9 DOOD!

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Gebruikersavatar
Bonanza
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1390
Lid geworden op: za 23 juni 2012, 21:18
Mijn mountainbike: Niner Air 9 RDO, Kona Hei Hei CR Race
Contacteer:

Dat is spijtig, mijn contact met Seb verliep altijd erg goed. Afwachten wie het nu gaat oppakken
Herperduin
Site Admin
Site Admin
Berichten: 3459
Lid geworden op: vr 5 september 2008, 16:05

Deel van de berichten afgesplitst naar nieuw onderwerp over garantie, rechten en plichten omdat het niet specifiek over dit geval ging.

Staat in lounge!
Gebruikersavatar
headzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 164
Lid geworden op: di 14 juni 2011, 20:36
Mijn mountainbike: Z'n superlicht, oranje en vlijmscherp mesje

Jan the Man schreef:
headzz schreef:DUZZZZ, na enkele mailtjes en zelfs een paar keer de telefoon gepakt te hebben en Niner Benelux proberen te contacten is het muisstil aan het front. Niets! Geen telefoontje terug. Geen bericht, geen email. Niet van Niner Benelux
Kreeg gisteren een brief van de curator die het faillissement van Busybee (importeur Benelux) aan het afronden is.........Die was de 12e verstuurd dus toen je ze probeerden te contacten waren ze waarschijnlijk al met andere dingen bezig.

Ciao
Jan

Ah, dat verklaard een hoop ja. Wel weer jammer dat ook Niner zelf niet gereageerd heeft op mijn email's.
Ik hoop voor alle 'Ninerds out there' dat de volgende importeur zijn zaken beter voor elkaar krijgt. Wie weet dat ik in de toekomst nog eens even bij mijn oude familie kom kijken.
Gebruikersavatar
RonaldH76
All rounder
All rounder
Berichten: 130
Lid geworden op: di 23 september 2014, 21:37
Mijn mountainbike: Cube Limited Race 29"

Zou het niet laten om een foto van je nieuwe fiets te mailen,met als tekst "thanks for advising this as my next bike!"
-----__o
---_\ <,
--(_)/(_)
Gebruikersavatar
headzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 164
Lid geworden op: di 14 juni 2011, 20:36
Mijn mountainbike: Z'n superlicht, oranje en vlijmscherp mesje

http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi/ar ... ntxt+UNION

Het failisiment van BUSYBEE COMPANY.
EL Maroq
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2520
Lid geworden op: vr 22 februari 2013, 21:04
Mijn mountainbike: Salsa Mukluk 3/ Trek Farley 5

Jurriaan schreef:En zo wordt het lijstje van fabrikanten die wel service willen verlenen van zelf korter. Enige wat wij consumenten hoeven te doen is ons koopgedrag hierop aanpassen.

Wat een verschil 2 jaar garantie of levenslang. Cannondale is de enige fabrikant met levensgarantie?
Ja iedere twee jaar een nieuw frame. Lang leve Cannonfail :bier: :winkie:
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Jurriaan schreef:Cannondale is de enige fabrikant met levensgarantie?
Mondraker biedt ook een levenslange garantie tegen materiaal- en productiefouten aan. En als ik de berichten op het WWW mag geloven wisselt Mondraker ook zonder zeuren kapotte zaken om. Er zijn natuurlijk twee gevallen hier op het forum bekend maar als je op MTBR leest zijn er wel meerdere gevallen die allemaal keurig zijn opgelost.
Gebruikersavatar
headzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 164
Lid geworden op: di 14 juni 2011, 20:36
Mijn mountainbike: Z'n superlicht, oranje en vlijmscherp mesje

https://www.bikerumor.com/2017/11/28/ni ... am-intact/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ah, dat verklaard weer een hoop. Ach, nog ff wachten en dan hebbuh ik en scalpel carbo'tje
Plaats reactie