Cyclo Totxo 29 LTHT. Beaufortain p22

Voor iedereen die zichzelf of zijn (nieuwe) bike wil voorstellen, danwel zijn ego wil laten strelen of breken met actiefoto's en persoonlijke websites.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wybo Zijlstra
All rounder
All rounder
Berichten: 85
Lid geworden op: di 4 oktober 2011, 21:42
Mijn mountainbike: Cyclo totxo 29er XC race 2013, Kona Honzo 2015, Gazelle gold line 1997

Wat is het toch een mooie fiets. :-q Je ging vandaag als een speer! :o :-q
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Afgelopen lang weekend met Vin100 en Paulus1981 op pad geweest in de bergen. Oorspronkelijk zouden we 2 dagen Vogezen doen, maar door de slechte weersvoorspellingen aldaar op zoek gegaan naar een plek met hoogteverschil en redelijk weer.
Na wat puzzelen op de kaart kwam Beaufort in Frankrijk naar voren. Met behulp van de topokaart een paar mooie ritten uitgezet om er vervolgens aldaar achter te komen dat dat voor een groot deel de vast Enduro routes waren. :lol:
Maar uiteindelijk 3.5 dag routes gereden die zo mooi waren dat ik serieus verliefd op het gebied ben geworden. Geen van alle erg makkelijk, maar oh oh, wat mooi. Dan merk je ook dat we in NL ons misschien iets te druk maken om de moeilijkheidsgraad van onze routes. Een zwarte route daar bevat passages die we niet konden bevatten, en dus niet hebben gereden. De rode routes lagen zo rond de 105% van mijn kunnen, dus precies goed. Lekker knallen afgewisseld met peentjes zweten!
Helaas weinig actiefoto's gemaakt, heb wel 50gieg aan GoPro materiaal, maar voordat daar iets kijkbaars uit gedestileerd is.....
Heb wel 1 onbewerkte sectie van de rode endurotrail l'UTC online gegooid: https://www.youtube.com/watch?v=42Mmz3yHV9s" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar ik zeg het geloof ik na elke biketrip, maar ook hier moet ik echt naar terug. Door de sneeuw waren een paar van de meest epische trails niet te bereiken, en door de regen s'nachts waren de hele technische stukken met off camber wortels en mossige rots niet zo lekker te rijden als ik had gewild.

Afbeelding
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Cube2be
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 998
Lid geworden op: vr 1 januari 2010, 17:09
Mijn mountainbike: Kona Honzo & Surly Krampug singlespeed
Contacteer:

Klinkt goed! Filmpje ziet er ook goed uit :bier: .
Nu van de zomer alsnog een paar dagen naar de Vogezen? Eind augustus ofzo :wink:
Fietsen is gezond dus eet meer fiets.

Veel hoogwaardige mountainbike onderdelen in de verkoop!
Gebruikersavatar
suravida
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 9023
Lid geworden op: do 31 mei 2007, 12:06
Mijn mountainbike: Staal!
Contacteer:

Als jij voor kost en inwoning zorgt ga ik zo mee. ;-) Heb nog een mapje routes liggen die nog gereden moeten worden. :winkie:
Don't be a dick!

Custom steel: http://project12.cc
Cube2be
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 998
Lid geworden op: vr 1 januari 2010, 17:09
Mijn mountainbike: Kona Honzo & Surly Krampug singlespeed
Contacteer:

suravida schreef:Als jij voor kost en inwoning zorgt ga ik zo mee. ;-) Heb nog een mapje routes liggen die nog gereden moeten worden. :winkie:
Misschien toch maar eens overleggen thuis of er nog ruimte is in het huisje dan :winkie: .
We zitten helaas dit jaar wel op een uur rijden van La Bresse, maar ik denk dat ik ondanks dat niet mag klagen dat m'n ouders naar zo'n fantastisch bike gebied op vakantie gaan en ik mee mag :bier:
Fietsen is gezond dus eet meer fiets.

Veel hoogwaardige mountainbike onderdelen in de verkoop!
Gebruikersavatar
RaMoNNeKe
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1188
Lid geworden op: ma 16 augustus 2010, 11:56
Mijn mountainbike: is geel

Heel mooi gebied idd.
Vorig jaar in de buurt (Les Arcs) gereden en kan dit zeker beamen.
Alleen wel ver voor 3.5 dag biken, maar toch..... :bier:
Ride a bike!
De Majoor
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 39
Lid geworden op: za 8 februari 2014, 15:28
Mijn mountainbike: Commencal meta, Kona rove, Kona Unit

Mooie trip!
Leuk filmpje, ziet er goed uit :-q
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Er staat een Totxo als 'Leserbike' in het tijdschrift Bike deze maand.
joeyoffermans
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: ma 25 november 2013, 23:11
Mijn mountainbike: turner 5spot. Btr ranger.... stanton switchback and slackline
Contacteer:

Damn mooi verslag!! Ik heb me rot gezocht om de trails van the blast terug te vinden in de Vogezen...... zou wat hulp heel goed kunnen gebruiken.... om met mijn meissie er een week te biken voor we de trailtour van singletrack Limburg gaan uitpeilen....
Riding a BTR ranger... also a stanton switchback and slackline.....
Plaats reactie