WinterBikersdag Montferland 2010; 21november!

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
Guust
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 455
Lid geworden op: wo 8 april 2009, 09:19
Mijn mountainbike: Trek Top Fuel 9.8 SL

Als ik met de trein ga, dan kan ik er om 9:22 uur zijn.

Vanuit Gilze en Rijen dan. Doet syntuss ook aan Ov chipkaart??
(c)
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

Yep, je hoeft je vanaf arnhem alleen nergens in te checken.. je kan je namelijk in Didam niet uitchecken ;)
Houd er wel rekening mee dat de treinen op zondag wel eens een ander schema kunnen hebben dan normaal.

Hoop ook dat ze op tijd rijden. Ik rijd nu al 2,5 jaar met Syntus, en daar word je niet vrolijk van!
GijsJUH
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1536
Lid geworden op: zo 30 september 2007, 20:03

Blijkbaar reis je dan niet veel in het weekend, dan rijden ze vaak zelfs 'te vroeg'... Het gaat dan maar om een minuut ongeveer, maar ik heb op zondag nog nooit vertraging gehad. Door de weeks is het inderdaad een ander verhaal :wink:
Guust
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 455
Lid geworden op: wo 8 april 2009, 09:19
Mijn mountainbike: Trek Top Fuel 9.8 SL

Jelle1707 schreef:Yep, je hoeft je vanaf arnhem alleen nergens in te checken.. je kan je namelijk in Didam niet uitchecken ;)
Houd er wel rekening mee dat de treinen op zondag wel eens een ander schema kunnen hebben dan normaal.

Hoop ook dat ze op tijd rijden. Ik rijd nu al 2,5 jaar met Syntus, en daar word je niet vrolijk van!

dus losse kaartjes?? moet je nog iets van toeslagen betalen???
(c)
GijsJUH
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1536
Lid geworden op: zo 30 september 2007, 20:03

Toeslagen? Je betaalt je ritprijs (als je een OV-studentenkaart hebt met 40% korting), en een kaartje voor je fiets. Dat kaartje kost €6,- ongeacht de afstand waar over je reist, en is in alle treinen geldig (behalve in de spits, maar die bestaat op zondag niet).
LFVDK
All rounder
All rounder
Berichten: 83
Lid geworden op: za 7 augustus 2010, 16:12
Mijn mountainbike: Haibike Edition RX Comp Line 2010
Contacteer:

Maar misschien is het handig om voor de mensen die met de trein gaan en dus daar verzamelen om daar een vaste tijd af te spreken hoe laat we vanaf het station vertrekken. Anders vertrekt iedereen apart, lijkt me toch minder leuk.

Mijn voorstel: 09:55/10:00 uiterlijk daar vertrekken?
Andere voorstellen zijn natuurlijk ook goed want dit is maar een suggestie en weet niet of iedereen dan wil. Dus laten we iniedergeval een tijd afspreken, in het motto samen uit samen thuis.

LFVDK
To be the best, you have to beat the best!
Gebruikersavatar
mountainbiker93
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 741
Lid geworden op: zo 17 augustus 2008, 16:09
Mijn mountainbike: Tallboy V5 CC en Triban RC520 gravelbike
Contacteer:

als de treinen optijd rijden en ik de fiets de trappen op krijg op t station ben ik er om 10 voor 10 dus ik vind het prima.
Guess who is back in blue? Tallboy V5
https://www.mountainbike.nl/forum/viewt ... p?t=158014
LFVDK
All rounder
All rounder
Berichten: 83
Lid geworden op: za 7 augustus 2010, 16:12
Mijn mountainbike: Haibike Edition RX Comp Line 2010
Contacteer:

Oke, nu dus even voor iedereen met die met de trein op station Didam aankomt: om 10 uur UITERLIJK!!!! vertrekken we als het goed is richting Montferland ;). Heb er zin in!

LFVDK
To be the best, you have to beat the best!
Guust
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 455
Lid geworden op: wo 8 april 2009, 09:19
Mijn mountainbike: Trek Top Fuel 9.8 SL

GijsJUH schreef:Toeslagen? Je betaalt je ritprijs (als je een OV-studentenkaart hebt met 40% korting), en een kaartje voor je fiets. Dat kaartje kost €6,- ongeacht de afstand waar over je reist, en is in alle treinen geldig (behalve in de spits, maar die bestaat op zondag niet).

Ja duhhh, leer mij reizen met ov, maar heb het over dat syntus tracject :wink:
(c)
Gebruikersavatar
BruceAllMIkety
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 172
Lid geworden op: za 27 maart 2010, 14:50
Mijn mountainbike: Blauwe Kenjen
Contacteer:

Syntus is echt een drama, reis er al 4,5 jaar mee, traject tussen Tiel en Arnhem.
Op zijn vroegst kan ik om 9:30 in Arnhem zijn, vervolgens om 9:34 vertrekt de trein van een ander spoor richting Didam.
@ mountainbiker93 jij komt ook uit op Arnhem vanuit Zeist ?
Gebruikersavatar
mountainbiker93
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 741
Lid geworden op: zo 17 augustus 2008, 16:09
Mijn mountainbike: Tallboy V5 CC en Triban RC520 gravelbike
Contacteer:

ja ik reis vanaf driebergen-zeist. hmm mijn reisschema niet erg goed doorgekeken blijbaar. 4 minuten om over te stappen in Arnhem heeft iemand enig idee hoe druk het daar is en of je beetje makkelijk overstapen is daar?
Guess who is back in blue? Tallboy V5
https://www.mountainbike.nl/forum/viewt ... p?t=158014
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Arnhem, zondagochtend? Uitgestorven ;)

als je op het perron zelf kunt overstappen heb je mazzel: van 3 naar 4, 6 naar 7, 8 naar 9 is allemaal makkelijk. Echter!

Volgens mij kom jij binnen op 4, en moet je naar 6 of 7. Dan leer je tenminste de "Arnhemse trappen" kennen ;) 4 minuten is erg, erg weinig, maar niet geheel onrealistisch.

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

Trein richting Winterswijk(en dus didam) vertrekt idd altijd van 6 of 7. Naja.. met de fiets op de rug moet je dat toch wel kunnen reden in 4 min. Alvast goede opwarmer voor de kuiten :-q Houd er dan even rekening mee dat je op de goede plek in de trein stapt (In de trein NAAR arnhem dan wel te verstaan). Niet dat je het ganze perron af moet lopen voordat je uberhaupt bij de trappen bent.

Hangt er uiteraard allemaal nog vanaf of de treinen een beetje hun best doen..

Edit: DôH! Dat perron aflopen is natuurlijk Not Done aangezien je een fiets bij je hebt haha!
Laatst gewijzigd door Jelle1707 op za 30 oktober 2010, 18:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BruceAllMIkety
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 172
Lid geworden op: za 27 maart 2010, 14:50
Mijn mountainbike: Blauwe Kenjen
Contacteer:

Verwacht ook niet dat het druk is op zondag, er zit trouwens wel een lift naast iedere trap op het station, zou de zaak wat kunnen verlichten.
Ik kijk van de week wel even of het misschien handiger is om via de sonsbeek trap/brug van peron te wisselen, deze zijn minder hoog dacht ik.
Gebruikersavatar
Jelle1707
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2096
Lid geworden op: vr 26 juni 2009, 17:26
Mijn mountainbike: Trek X-Caliber 9

BruceAllMIkety schreef:Verwacht ook niet dat het druk is op zondag, er zit trouwens wel een lift naast iedere trap op het station, zou de zaak wat kunnen verlichten.
Ik kijk van de week wel even of het misschien handiger is om via de sonsbeek trap/brug van peron te wisselen, deze zijn minder hoog dacht ik.
Dat is inderdaad ook wel mogelijk, dan maar ef met de bike het perron afscheuren!
Plaats reactie