2010: Is het niet weer eens tijd...?

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Ik denk niet dat het belangrijk is om stemmen voor het reichswald te verzamelen, maar om een aantal vrijwilligers bij elkaar te dingesen die één en ander op poten willen zetten. Naast een route-kenner zijn er ook nog tal van andere voorzieningen nodig.

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
darkchaos
All rounder
All rounder
Berichten: 50
Lid geworden op: ma 27 augustus 2007, 13:57
Mijn mountainbike: bikeloos

Reichswald klinkt tof, alleen voor mij niet haalbaar in 1 dagje heen en weer..(Hoewel.. De A31 ligt er vlakbij volgens mij..)
Guust
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 455
Lid geworden op: wo 8 april 2009, 09:19
Mijn mountainbike: Trek Top Fuel 9.8 SL

shiverer schreef:Ik denk niet dat het belangrijk is om stemmen voor het reichswald te verzamelen, maar om een aantal vrijwilligers bij elkaar te dingesen die één en ander op poten willen zetten. Naast een route-kenner zijn er ook nog tal van andere voorzieningen nodig.
dat was toch een lijstje van mensen die organiseren :tong :winkie: :wink:
(c)
ott
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma 22 augustus 2005, 17:36
Mijn mountainbike: Ss= kona humu""" 26+ kluncker orgineel, gravelrace= kona jake fluor
Contacteer:

darkchaos schreef:Reichswald klinkt tof, alleen voor mij niet haalbaar in 1 dagje heen en weer..(Hoewel.. De A31 ligt er vlakbij volgens mij..)
Mocht het zover zijn dan regel ik het side event wel. Geen weekend want bikersdag is een dag
A.K.A. Kale gek met gat in het oor
http://www.singlespeed.nl/forum/" target="_blank
http://www.bikepacking.net" target="_blank
tekkie2009
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 723
Lid geworden op: vr 1 januari 2010, 20:01
Mijn mountainbike: Scott genius 10 RC carbon

Zie eerdere opmerkingen wat betreft een weekend ervan maken , dat moet je dan zelfstandig doen, en wordt niet georganiseerd.

Deelname aan "de dag" is daar natuurlijk los van te doen..
Life is what you make it, celebrate it.. (talk Talk )
maw geniet van het leven , het duurt maar even ..
ott
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma 22 augustus 2005, 17:36
Mijn mountainbike: Ss= kona humu""" 26+ kluncker orgineel, gravelrace= kona jake fluor
Contacteer:

tekkie2009 schreef:Zie eerdere opmerkingen wat betreft een weekend ervan maken , dat moet je dan zelfstandig doen, en wordt niet georganiseerd.

Deelname aan "de dag" is daar natuurlijk los van te doen..
Duhh, sarcastisch bedoeld
A.K.A. Kale gek met gat in het oor
http://www.singlespeed.nl/forum/" target="_blank
http://www.bikepacking.net" target="_blank
remco d
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 3 april 2005, 20:31
Mijn mountainbike: kona

Zow, lang niet meer gereageerd hier. Ik zie dat men een bikersdag wil organiseren in het reichswald. Strak plan! Valt eventueel ook zeer goed te combineren met wat delen van de rode route van Nijmegen, wat vlakbij is.

Hoeveel mensen komen er gemiddeld op zo'n dag af? Mijn ouders hebben een klein cafe in Ven-Zelderheide wat aan het reichswald ligt. Daartegenover zijn de omkleedruimtes van de plaatselijke cafe-voetbalclub. Met douches en behoorlijk parkeergelegenheid. Is misschien een optie als start en eindpunt?

groeten Remco
het is een kwestie van geduld...
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Er zijn mensen die dat graag willen zien, echter er is niemand die de kar trekt.

Dus Remo... :-q
MennoE
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 766
Lid geworden op: zo 1 maart 2009, 10:31
Mijn mountainbike: Trek8000
Contacteer:

Omgeving Nijmegen en Reichswald is natuurlijk geweldig, ben er dan ook graag bij.
Alleen, wat moet er allemaal gebeuren qua organisatie? Denk graag mee. Ik wil nu even geen actieve rol toezeggen vanwege gezinsuitbreiding binnen een paar weken gecombineerd met afstuderen en een gescheurde enkelband maar mijn hersens werken nog prima. Daar ik uit nijmegen kom fiets ik natuurlijk veel hier in de omgeving en ook in Reichwald, alleen ik verdwaal steevast dus voor routes ed moet men niet bij mij zijn.
Dus, wat moet er allemaal gebeuren voordat we een leuke dag hebben?
gr,
Menno
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

reichswald,

Is dat niet met die Brandenburger berg of zo, daar waar ik een persoonlijke speedrecord offroad heb gevestigd tijdens een voorgaande Bikersdag in Groesbeek?

even hardop denken..

Ja, dit was hem, 68,9 km/u

Helaas was ik omhoog iets minder snel op de achtergrond zie je mij lopen (dat was omdat ze voor mij afstapten hoor :tong ;) )
remco d
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 3 april 2005, 20:31
Mijn mountainbike: kona

volgens mij brandenberg idd, flink stuk omlaag. Is ook het hoogste punt van het Reichswald. Verder is het vooral rond de brandwachttoren erg leuk fietsen, en er zitten bij Kleve ook wat leuke passages.
het is een kwestie van geduld...
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

IK ZEG NIET LULLEN, MAAR REGELEN :-q

mag ik al zeggen dat ik er zin in heb? :roll:
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

woeker schreef:IK ZEG NIET L*LLEN, MAAR REGELEN :-q

mag ik al zeggen dat ik er zin in heb? :roll:
Ik heb er ook zin in en ook geen zin in overbodig gel*l. Dit soort opmerkingen kunnen dus achterwege blijven tenzij je het daadwerkelijk gaat regelen natuurlijk ;)
joostie338
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 330
Lid geworden op: do 22 april 2010, 20:22
Mijn mountainbike: MR, RnR x2 Grandone & ARTi

remco d schreef:Zow, lang niet meer gereageerd hier. Ik zie dat men een bikersdag wil organiseren in het reichswald. Strak plan! Valt eventueel ook zeer goed te combineren met wat delen van de rode route van Nijmegen, wat vlakbij is.

Hoeveel mensen komen er gemiddeld op zo'n dag af? Mijn ouders hebben een klein cafe in Ven-Zelderheide wat aan het reichswald ligt. Daartegenover zijn de omkleedruimtes van de plaatselijke cafe-voetbalclub. Met douches en behoorlijk parkeergelegenheid. Is misschien een optie als start en eindpunt?

groeten Remco
Nou Mensen,

Het lastigste is dus al geregeld (Remco bedankt!), nu nog iemand die daar routes kent (Wie is: Brum?)
Dan nog ff een datum prikken en klaar is kees! Toch?
Bijvoorbeeld:
19 of 20 juni
17 of 18 juli

Joost
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

:-q

De beste manier is om een groep organisatoren te verzamelen en eerst met die groep een datum (of een paar opties) te prikken. Belangrijkste is natuurlijk dat de organisatoren aanwezig kunnen zijn. De deelnemers komen dan vanzelf wel.
Plaats reactie