Mountainbike dag - Met fotografie dag. combinatie / Inhoud ?

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Waarom nu weer in het buitenland :(
Gebruikersavatar
cheeta
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7361
Lid geworden op: zo 24 juni 2007, 09:25
Mijn mountainbike: Plopsaland

RobSter schreef:Waarom nu weer in het buitenland :(
Waar begint jouw buitenland dan..? Tenzij de Belgen een grondoffensief zijn begonnen (*), zijn Waalre en Valkenswaard volgens mij nog altijd Nederlands grondgebied.

(*) Dan acht ik het waarschijnlijker dat zowel de Vlamingen als de Walen afzonderlijk BHV binnenvallen...
"This post may contain irony: Discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure."

| Freie Fahrt fuer freie Buerger! | LHR | Black Trails Matter | Build Back Blacker |
Tiger1050
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 393
Lid geworden op: ma 19 september 2011, 15:07
Mijn mountainbike: Zeewolde

Waarom nu weer in het buitenland
en dan nog, volgens je profiel heb je geen Rocky Mountain, of je moet er nog een hebben staan, die niet in je profiel staat, ik mag helaas ook niet komen :(
Mijn vrouw zei of de fiets er uit of ik .....................................................................................................................soms mis ik haar
Gebruikersavatar
DaanCramer
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2484
Lid geworden op: zo 14 augustus 2011, 20:24
Mijn mountainbike: Norco, Mondraker, Rocky Mountain
Contacteer:

RobSter schreef:Waarom nu weer in het buitenland :(
Ok, ok, woonde hiervoor ook in Amsterdam en dan voelt Valkenswaard wel buitenland in het begin :D :D maar is echt Nederland blijkbaar :-q

Maar geen interesse in de RM meeting Stalen ric ?
cervus
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1625
Lid geworden op: vr 23 september 2005, 20:23
Mijn mountainbike: BWO

Tiger1050 schreef:en dan nog, volgens je profiel heb je geen Rocky Mountain, of je moet er nog een hebben staan, die niet in je profiel staat, ik mag helaas ook niet komen :(
Och, een paar RM stickers doen wonderen :wink:
(niet vergeten, nadien weer te verwijderen)
StalenRic
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 354
Lid geworden op: zo 11 november 2012, 22:15
Mijn mountainbike: SingleBe 1x1=;-) Genesis Tarn, noname carbon, en zo
Contacteer:

Hoi,

10 maart tijdens RM meeting is wat snel denk ik. Zou ik zelf wel deel kunnen nemen met mijn Blizzard.
Toevallig heb ik over twee weken een moderatoren overleg met de fotoclub. Ik ga het voorleggen of zoiets georganiseerd kan worden. Maar zoals gezegd, 10 mrt is wel wat vlug denk ik.....

Er worden veel dingen georganiseerd, en het moet natuurlijk in de agenda passen van een ieder. Als er groen licht is vanuit de fotoclub, zal ik kijken of ik eea kan stroomlijnen hierzo..

Richard
Gebruikersavatar
Superbruud
All rounder
All rounder
Berichten: 78
Lid geworden op: zo 9 augustus 2009, 17:21

Ik ben graag ook bij.

Fiets
Cube Stereo (lime/milky green)
Geen fruitsalade als kleding :D maar wel afgestemd op de fiets.

Foto app.
2x canon body
3x flitsers radiocontrol
En een bak aan lenzen van fish tot tele.

Dus als iemand wat wil leren ik sleep het wel mee en scheur een paar keer dat stukje track op en neer.
Dit is dan een voorbeeld van een keer in b'hoek
gr. Ruud

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Superbruud op di 12 maart 2013, 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
kusanagi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 663
Lid geworden op: za 11 september 2004, 23:33
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Altitude Rally Edition - Specialized Demo 8 - Specialized P1

:-q
Plaats reactie