Wie was/is nu wie?

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

Weet waar je aan begint, het zal je niet ontgaan zijn (of wel?) dat ik de hele dag achteraan gereden heb... :smile: Dus dat wordt slepen en gesleept worden... op zijn best!
Maar de achterhoede kan altijd een gezellige rijdster extra gebruiken.

In tegenstelling tot wat je meestal hoort, is het toepasselijker om te zeggen "it's lonely at the the back"

Let maar niet op Niels, die rijdt zelf vooraan! Die spreek je alleen tijdens een pauze en op het forum! :grin:
The freedom to ride where you want, when you want.
Yvonne
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santos SCC02 Deore 2001 / Magura Rond 2Stroke
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-12-23 11:46, schreef Castor:
In tegenstelling tot wat je meestal hoort, is het toepasselijker om te zeggen "it's lonely at the the back"
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Ik weet niet beter dan dat de laatste groep altijd het gezelligste is.... Ze zijn niet voor niets het laatst!;)
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

Kijk daar knap je van op! Nou mijn conditie nog...

Maar, voor de duidelijkheid:
4e bikerdag is waarschijnlijk in april,
weekend in februari ????? weet ik niet?
The freedom to ride where you want, when you want.
araminta
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 355
Lid geworden op: zo 21 oktober 2001, 02:00

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-12-23 09:33, schreef Yvonne:
Castor... zal ik zorgen voor een sleepkabel??? :lol:
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->Yvonne, even voor de duidelijkheid. Je weet dat jij geacht wordt om Castor te slepen? Ja? Okee, just checking.


:wink:
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8046
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Castor, een ongevraagde tip voor de volgende keer, ga voorin rijden scheelt zeker een derde qua energie verbruik omdat je niet steeds het gat hoeft dicht te rijden.
Oja en je zadel hoger...
Yvonne
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santos SCC02 Deore 2001 / Magura Rond 2Stroke
Contacteer:

.... ik ga nu vrezen voor de conditie van Castor... ! :-{
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

Ach, als Castor te snel gaat tegen die tijd wil Flipsen je vast wel gezelschap houden :wink:
Van wielrennen, via bos-wielrennen, mountainbiken, downhill mountainbiken (geen talent wel fun) en triatlon nu weer op de mountainbike. I.P.T. for life ;-)
Yvonne
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santos SCC02 Deore 2001 / Magura Rond 2Stroke
Contacteer:

... Ik zat net aan de andere kant van het forum met als onderwerp KLIMMEN. Hier ging het dus over het gewicht van de bikers met daaraan gekoppeld de conditie.. :smile: :smile: :smile:

... Waar is de lijst van de conditie van de bikers gemeten aan afgelopen weekend. :smile: :smile:

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: Yvonne op 2001-12-23 22:23 ]</font>
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

Euh, tja waar is die??
Van wielrennen, via bos-wielrennen, mountainbiken, downhill mountainbiken (geen talent wel fun) en triatlon nu weer op de mountainbike. I.P.T. for life ;-)
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-12-23 21:02, schreef Jurriaan:
Castor, een ongevraagde tip voor de volgende keer, ga voorin rijden scheelt zeker een derde qua energie verbruik omdat je niet steeds het gat hoeft dicht te rijden.
Oja en je zadel hoger...
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
Volgens mij heb je helemaal gelijk! Enige redn om dat betwisten die ik kan bedenken is dat je er zelf van overtuigd bent! :smile:
Bedankt in elk geval!
The freedom to ride where you want, when you want.
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

Jullie zijn collectief bezig om mij 'prestatiehonger' aan te praten! Nou, het werkt!



PS Als mijn conditie straks zo verbeterd is, neem ik graag een sleeptouw mee. No problemo! :grin:
The freedom to ride where you want, when you want.
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-12-23 22:23, schreef Yvonne:
... Ik zat net aan de andere kant van het forum met als onderwerp KLIMMEN. Hier ging het dus over het gewicht van de bikers met daaraan gekoppeld de conditie.. :smile: :smile: :smile:

... Waar is de lijst van de conditie van de bikers gemeten aan afgelopen weekend. :smile: :smile:
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

:lol: aan mijn gewicht zal het niet liggen!
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Aan die van mij wel! 't zal alleen maar erger worden met de kerst voor de deur!
Yvonne
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 41
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santos SCC02 Deore 2001 / Magura Rond 2Stroke
Contacteer:

... hier begint dus al mijn achterstand.... :smile:
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

Dat zei iedereen voor de bikerdag ook en Hop! daar scheurden ze er vandoor!
Daarnaast is een positief gevoel het halve werk! Ik heb een superdag gehad de 16e! Fun is het belangrijkst, toch?
The freedom to ride where you want, when you want.
Plaats reactie