Beetje opgefrist ?!

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

:lol:
The freedom to ride where you want, when you want.
eblezer
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 29 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santos SCC03 Black, XT/XTR, HS33, Kore, Easton, Time ATAC, Marzzochi MXC Air
Contacteer:

Wie is "we" bikebabe?! We kwamen aan 't eind van de dag wel 2 bikebabes tegen, maar zonder mannen... Die hadden jullie dan waarschijnlijk al afgeschud!!! :wink:

3 maal is scheepsrecht, volgende keer kom je er dus gewoon niet meer onderuit, al moeten we je persoonlijk komen halen!!! :grin:
Did it, done that, and yes... I'm maried!!!
http://www.blezerenvanburen.com
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

De volgende Bikersdag: Nijverdal??, fietsen we zo ff langs Rijsen om BikeBabe op te halen.
Van wielrennen, via bos-wielrennen, mountainbiken, downhill mountainbiken (geen talent wel fun) en triatlon nu weer op de mountainbike. I.P.T. for life ;-)
flipsen
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: di 17 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Giant XTC Big Bear, Race Face, Giant MPH II. SRAM 7.0 Rigida Taurus Disc
Contacteer:

Wat weet jij wat wij niet weten niels
Zo, da's een tijd geleden
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

laat me eens raden: de profiel-button....
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

Ik weet wel wat maar of jij dat niet weet?????, men neme een profiel button, men klikken er op, en men leze de tekst. :grin:
Van wielrennen, via bos-wielrennen, mountainbiken, downhill mountainbiken (geen talent wel fun) en triatlon nu weer op de mountainbike. I.P.T. for life ;-)
eblezer
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 29 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santos SCC03 Black, XT/XTR, HS33, Kore, Easton, Time ATAC, Marzzochi MXC Air
Contacteer:

Oh, ik dacht dat BikeBabe uit St Oederode kwam... :wink:

Nijverdal lijkt me een prima kandidaat voor de volgende bikersdag!!! :-q

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: eblezer op 2001-12-17 21:17 ]</font>
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1533
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Als iedereen enthousiast is over Nijverdal, dan wil ik mij wel opofferen ( :wink: ) om daar een route uit te zetten. Ik heb al eens eerder met een aantal forummers gefietst en dat beviel geloof ik erg goed.

Bikebabe: waarom lees je de site niet goed? Er stond toch heel duidelijk 12.00 uur. Was je inderdaad misschien een van de twee dames die wij tegen kwamen rond een uurtje of 4? Of was je toen al weer op weg naar huis?
Bikebabe
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: vr 24 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek PRO XC 9.9 Shimano XTR Rock Shox Sid SL, 2.5

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-12-17 14:00, schreef Niels:
De volgende Bikersdag: Nijverdal??, fietsen we zo ff langs Rijsen om BikeBabe op te halen.

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Jammer dan: ALs je het profiel goed had gelezen zag je dat ik niet (meer) in Rijssen woon. (Sinds kort in Arnhem) Maar over lezen gesproken: doe ik ook niet altijd. Blindelings vanuitgegaan dat het WEER om 11 uur zou zijn. Wie zijn "we" ? Ik en een bikemaatje. Heb jullie echt niet gezien ? 11:15 vertokken, en ca 14:00 uur weer terug. Tocht van iets meer dan 50 km. Het leek wel een racebaan. Geen parcours voor Groenendaal :razz:

Sorry, misschien wel goed idee mij op te halen volgende keer ? Het lijkt wel of ik niet durf !!
Angelique
Gebruikersavatar
Bas
Site Admin
Site Admin
Berichten: 599
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M20 TR

Jongens,

Ik heb heb van BikeBabe begrepen dat zij de komende keer 4 vriendinnen meeneemt.
Als we die dag nu in het voorjaar organiseren (lekker weer, topje..), dan weet ik zeker dat de opkomst weer groot is :eek:)
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

Sorry, maar dan mag ik niet mee van mijn vriendin :wink:
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

he, dat komt mij bekend voor :wink:

en dat van die fiets niet poetsen valt ook wel tegen want ik moest weer zonodig volle gas door die grote modderpoel heen knotteren en kan ik hem wel gaan wassen :wink:

en by the way,
bikebabe.... Zet eens een foto van jezelf hier op het forum (met mtb) want we waren ernstig aan het twijfelen of je wel bestaat of gewoon fictief bent....... :~
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-12-18 00:51, schreef Rolling Thunder:
en by the way,
bikebabe.... Zet eens een foto van jezelf hier op het forum (met mtb) want we waren ernstig aan het twijfelen of je wel bestaat of gewoon fictief bent....... :~
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Ben ik het helemaal mee eens!
eblezer
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 29 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santos SCC03 Black, XT/XTR, HS33, Kore, Easton, Time ATAC, Marzzochi MXC Air
Contacteer:

Wat is er mis met de foto bij haar profiel?!!! :grin:
Did it, done that, and yes... I'm maried!!!
http://www.blezerenvanburen.com
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-12-18 08:22, schreef eblezer:
Wat is er mis met de foto bij haar profiel?!!! :grin:
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Op zich niets, maar de hamvraag is: is ze in werkelijkheid mooier?



....de fiets natuurlijk!
Plaats reactie