Beetje opgefrist ?!

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
megabike
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek 6500, Manitou super six, Deore / LX /Magura HS33 /Bontrager
Contacteer:

Allemaal weer een beetje bekomen van de schrik ? Ik wel hoor.

Was ideaal bike weer. Grond had iets minder hard gemogen.
(ik zit nog na te schokken, hmm...zal m'n vrouw vanacht eens verassen :lol: Sorry, ander onderwerp )
Rob
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00

Ja was zekers een mooi oort om te MTB'en man!
Van mij mag het btw wel wat minder koud zijn hoor!

Heb hiero half uur onder douche gestaan :D
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

Vond het eerlijk gezegd niet zo koud (ja wel na het stilstaan en tijdens de laatste kilometer lopen....).
Jurriaan
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 8041
Lid geworden op: za 3 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Met stuur

Gidsen, nogmaals bedankt.

Ik heb een leuke dag gehad, voor herhaling vatbaar!
eblezer
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 29 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santos SCC03 Black, XT/XTR, HS33, Kore, Easton, Time ATAC, Marzzochi MXC Air
Contacteer:

Iedereen bedankt voor de toffe dag! Kan nu haast niet meer lopen maar dat mag de pret niet drukken!!! :smile:

Isil/Reling, Bedankt voor de mooie tocht... Goed werk! :-q
Did it, done that, and yes... I'm maried!!!
http://www.blezerenvanburen.com
Bikebabe
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: vr 24 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek PRO XC 9.9 Shimano XTR Rock Shox Sid SL, 2.5

Het wil niet echt lukken , tussen mij en die bikersdagen. Nu was ik niet de enige:

Ik was te LAAT !! iets over 11 waren we op de parkeer plaats (de goeie), niemand te bekennen.
Ben aan serveerster van de bolle jan (of zo iets) wezen vragen, blijkt dat jullie al 10 VOOR 11 waren vertrokken. Gelukkig kwamen er nog 2 jongens, die ook te laat waren. Zijn we met z'n viertjes als een idioot achter jullie aangefietst, maar nooit meer ingehaald.

Volgende keer gaag iets langer wachten !! Kan deze slaapkop ook eens mee. (Ik zal dan ook proberen op tijd te komen)

Verder wel een leuke dag gehad, die 2 andere jongens kwamen uit Nijmegen, en kenden het parcours goed.
Angelique
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

uuuhhhh, wij waren daar om 12 uur!
en we zijn zeker niet om 10 voor 12 vertrokken want toen was ik er nog niet eens, en ik weet zeker dat ik vanaf het begin met iedereen meegereden heb....Bovendien hebben we helemaal niet hard gereden, veel pauzes gehad en met jouw bereconditie had je ons dan toch wel ingehaald moeten hebben :wink:


_________________
I know how I want to live...Positive!

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: isil op 2001-12-17 11:15 ]</font>
flipsen
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: di 17 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Giant XTC Big Bear, Race Face, Giant MPH II. SRAM 7.0 Rigida Taurus Disc
Contacteer:

Zo, mijn ego is weer wat gestegen. Wereldse tocht met prima bikeweer. Heb genoten van m'n nieuwe bike. Hier en daar nog wel wat af te stellen.

Reling en Isil, bedankt voor het organiseren.

See y'all next time (at Schoorl ?????)
Zo, da's een tijd geleden
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-12-17 11:21, schreef flipsen:
Zo, mijn ego is weer wat gestegen.
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

uuhhhh....

leuk dat iedereen het naar zijn zin had, maar ja, Nijmegen heeft nu eenmaal een erg goede mtb-waardige omgeving naar mijn mening, dus dat kan niet anders.
Verheug me nu al op de volgende forumdag....
Alleen moet Sven dan niet zo hard langs me karren als ik met veel pijn en moeite een heuveltje opkom. Da's slecht voor mijn ego! :wink:
Reling
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 22 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Delight TomTailor
Contacteer:

geen dank allemaal, ik heb ook een goede dag gehad, en isil denk ik ook (toch? :wink: )
Since the beginning...
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

Ik vond het heel mooi fietsen daar, en omdat alles was bevroren was ik zo klaar met m'n fiets schoonmaken!
Van wielrennen, via bos-wielrennen, mountainbiken, downhill mountainbiken (geen talent wel fun) en triatlon nu weer op de mountainbike. I.P.T. for life ;-)
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-12-17 11:54, schreef Niels:
omdat alles was bevroren was ik zo klaar met m'n fiets schoonmaken!
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

O shit, volgens mij ben ik iets vergeten :wink:
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

Ik link maar naar Passie, want daar staat al hoe tof ik het vond! :smile:



<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: Castor op 2001-12-17 12:11 ]</font>
eblezer
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 29 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santos SCC03 Black, XT/XTR, HS33, Kore, Easton, Time ATAC, Marzzochi MXC Air
Contacteer:

euh Bikebabe,

Je kunt dan beter gewoon zeggen dat je niet kon, ziek bent of een andere wedstrijd moest rijden... Dat komt de geloofwaardigheid iets ten goede! :wink: Of zelf 15 minuten wachten... Ruim voor half 12 waren er al een aantal aanwezig...

En hoe kun je nu een sliert van 30 bikers in 't bos missen?

Maar ik kan er wel om lachen hoor... Have fun! Volgende keer weer een kans... :grin:

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: eblezer op 2001-12-17 13:02 ]</font>

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: JAJA op 2001-12-17 20:07 ]</font>
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-12-17 12:56, schreef eblezer:
euh megabikebabe,

Je kunt dan beter gewoon zeggen dat je niet kon, ziek bent of een andere wedstrijd moest rijden... op 2001-12-17 13:02 ]</font>
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Ja, wat doe je nu Eblezer, dat waren haar 'smoezen' voor de volgende drie bikedagen!
Nu moet ze weer nieuwe verzinnen...
Wacht, wat dacht je van:
lekke band, de brug stond open, auto had pech, moest naar de kerk....:wink:


(BB: niet boos worden, is niet serieus bedoeld...tot de volgende keer!)
_________________
I know how I want to live...Positive! Zelfs na een lekke band 1 km voor het einde!!

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: isil op 2001-12-17 13:34 ]</font>
Plaats reactie