Beetje opgefrist ?!

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

omdat dat bikebabe niet is.... :smile:

hoe zie ik dat, kijk maar eens naar de stand van de snelsluiter bij de zadelpen, als het een echte bikester was zou die op een normale manier zijn dichtgeklapt, dit is een model dat niet eens op het zadel heeft gezeten... :smile:

that's why

en op haar profiel staat een trek 9000 of zoiets en de foto is een khs, der klopt allemaal niks van

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: Rolling Thunder op 2001-12-18 10:04 ]</font>
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

Jaja, nog een reden om te twijfelen over haar bestaan :smile:
Van wielrennen, via bos-wielrennen, mountainbiken, downhill mountainbiken (geen talent wel fun) en triatlon nu weer op de mountainbike. I.P.T. for life ;-)
flipsen
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: di 17 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Giant XTC Big Bear, Race Face, Giant MPH II. SRAM 7.0 Rigida Taurus Disc
Contacteer:

Zulke dames horen niet op de fiets te zitten maar zijn er voor de massage na de tocht.
Zo, da's een tijd geleden
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op zich niets, maar de hamvraag is: is ze in werkelijkheid mooier?
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Ik hoop van wel! Over smaken valt wel niet te discussiëren, maar deze vind ik toch alles behalve... Precies een opgetutte hoer. Bikebabe is van Franse afkomst en volgens mij hebben die Fransen veel meer klasse. Trouwens kijk gewoon bij haar profiel naar de url van de foto en je merkt meteen dat die zomaar van 't web is geplukt.

Japs

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: Japs op 2001-12-18 11:23 ]</font>
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

inderdaad, had ik ook al gezien...

she / he is a ligabeest :smile:
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Op dat ene klimmetje kwam trouwens ook een babe met dog langs huppelen, met een draaiend in een legging gehuld achterwerkje.

Ik werd door haar ingehaald! (dat deed ik natuurlijk expres om zo naar haar achterkant te kunnen kijken.
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

oh ho.....

stiekemerd, en wij maar denken waar blijft hij, maar je was gewoon achter de vrouwen aan het aanrijden he.... geef maar toe :wink:

je hebt toch wel de goeie afslagen genomen en niet achter haar aan blijven bent rijden :grin:
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-12-18 12:12, schreef CrazyCarrot:
Op dat ene klimmetje kwam trouwens ook een babe met dog langs huppelen, met een draaiend in een legging gehuld achterwerkje.

Ik werd door haar ingehaald! (dat deed ik natuurlijk expres om zo naar haar achterkant te kunnen kijken.

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Ja, met gevolg dat ik (terwijl ik al 'de hele tijd' achter haar aan reed) in de remmen moest en de achterkant langzaam uit beeld verdween :wink:
Bikebabe
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: vr 24 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek PRO XC 9.9 Shimano XTR Rock Shox Sid SL, 2.5

Poeh poeh, erg veel berichtjes aan mijn persoontje (en andere van het sterke geslacht :smile: ). Wat had dat moeten worden als ik WEL met jullie was mee gefietst ?

Foto ? Helaas, heb ik geen diskruimte meer op internet :smile: , maar de kabel is nog niet aangesloten :sad: En misschien ga ik wel op HDSL .

Ik zal wel een fotootje rondmailen, Ik geloof dat Castor nog wel erregens ruimte heeft ? Wel een beetje netjes mee omgaan He ? Ik wil niet als een of andere bimbo op internet komen. (Zal misschien wel teveel bezoekers trekken, en dat kan Rogier nooit verwerken :wink: )

Misschien eens buiten de officiele bikersdag om ergens afspreken ? Reling gaf al iets van een voorzetje. Arnhem lijkt me heel geschikt (fiets afstand :smile: ) Ik moet eerst zelf de omgeving nog een beetje verkennen.
Angelique
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

allemaal grootse praat, volgende keer wel komen dan, pas als ik de foto zie geloof ik het :smile:
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Plaats reactie