Bikersdag 2009 aftertalk

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
fridowo
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 866
Lid geworden op: di 4 april 2006, 11:05
Mijn mountainbike: Merida Matts Sport 500
Contacteer:

RobSter schreef:Volgens mij hebben die Polen nu beet :lol:
:lol: :lol:
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

wouter, ott, shiverer en alle anderen bedankt voor twee prachtige bikedagen!

tot de volgende keer
Gebruikersavatar
mtbdriver
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4491
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 20:52
Mijn mountainbike: heeft jeuk
Contacteer:

Kom je thuis aanrijden, eerste wat je hoort van je pa, WAT zit daar nu weer voor debiele sticker op die auto??

:lol:



Hilco, mooie foto's :-q
Next time zekers present, met de allmountain :D
Laatst gewijzigd door mtbdriver op zo 5 juli 2009, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
www.vaude.com

http://www.lukevanleeuwen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
D.run
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2169
Lid geworden op: do 22 maart 2007, 18:47
Mijn mountainbike: Specialized Carve

Echt wel all-mountain! :D
Fumi
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 963
Lid geworden op: di 29 mei 2007, 19:42
Mijn mountainbike: Scott Scale 29 carbon / S-Works HT 29, Epic 29 en Tarmac SL4

Helaas alleen vandaag mee kunnen rijden en gisteren op de camping geweest, maar het was gezellig! Vandaag ook de mooie plekjes mogen laten zien, waarvoor dank heren.

Zeker de laatste ronde gewoon doorgereden, was lekker! En joh, die striemen enzo nemen we idd voor lief! :tong
Innovate or die!
KleinPalomino
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4517
Lid geworden op: vr 23 mei 2008, 14:14

Mensen, bedankt voor de leuke zondag! Heb mij goed vermaakt, mooie route en goede verzorging.

TOP :-q :-q
D.run
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2169
Lid geworden op: do 22 maart 2007, 18:47
Mijn mountainbike: Specialized Carve

Waar blijven die actie foto's nou :winkie: ?
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

D.run schreef:Waar blijven die actie foto's nou :winkie: ?

Dan moet je ook niet zo snel die varens induiken,
geen fotograaf die dat kan bijbenen
ott
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1803
Lid geworden op: ma 22 augustus 2005, 17:36
Mijn mountainbike: Ss= kona humu""" 26+ kluncker orgineel, gravelrace= kona jake fluor
Contacteer:

ehm..... all mountain is een attitude
A.K.A. Kale gek met gat in het oor
http://www.singlespeed.nl/forum/" target="_blank
http://www.bikepacking.net" target="_blank
tripod
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3644
Lid geworden op: vr 6 juli 2007, 20:00
Contacteer:

Zeker weten ott :-q :bier:
NextBikeParts
Ride your own way!
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

Mijn overzicht van het Weekend...
Op vrijdag kwamen DigitalP zoals gebruikelijk met enige vertraging aan. De hitte was enorm! In de verte zagen we een bui aankomen en dachten snel de (noem het maar feesttent) op te zetten...Afbeelding (een foto van het kolos van vorig jaar, maar nu volledig opgebouwd)
Hadden we dat maar niet gedaan. Wat ermee gebeurd is, weten jullie onderhand :(( Gelukkig (zeg maar wonder boven wonder) Zijn er geen ongelukken mee gebeurd. Mijn zin voor de vrijdag om nog te biken was er niet echt meer op vrijdag. Gelukkig had ik een zachte achterband. Mooi excuus om Fanman even met zijn tent te helpen en een nieuw bandje te monteren. Vrijdag avond werd het toch nog gezellig! :-q

Zaterdag heeft Shiv' laten zien dat er rond de reguliere Posbankroute veel moois is. Hulde aan Shiv' :-q :-q Aan het eend een dikke domper. Renske klapte hard tegen de grond :-{ Gelukkig niks gebroken... Renske wist niet meer wat er gebeurd was... (tenminste, dat zei ze een keer of 10 :tong) Schijnt normaal te zijn, na zo'n crash. @ Renske: Zwaar respect dat je gewoon op de camping gebleven bent, bikkel!, zo'n instelling heb je vast nodig voor Duchenne Hero's. Succes daar! En je vind vast wel een mascara bij de kleurtjes op je arm :tong . De bbq was heerlijk zaterdag! Shiv' en Fanman (en laat op de avond Rob*) bedankt voor het bakken! (en het bier smaakte ouderwetsch goed! :bier:

Zondag vond ik de opkomst teleurstellend :( Heerlijk weer, mooie bikeomgeving) Niet echt een bikersdag/snerttocht gevoel (voor mij) helaas... Voordeel was wel dat Fumi een aantal bikers toch nog Elten heeft kunnen laten zien. Ik had graag mee gewild, maar ben met de rest een mooi stuk (m.i. het mooiste) van de Montferland route gaan rijden... Ik las hier al dat het dicht begroeide Elten ook een succes was! Ik hoop dat de rijders de herinnering leuk vinden!

Na de rit nog wat perikelen op de camping... Ga daar verder niet op in hier. Al met al een prachtig weekend. Ott, Het Heuveltje en Bike Emotions bedankt voor de verzorging. Ott, sterkte met je rug!

Opgesomd:
Pluspunten:
-Het weer (behalve het kwartiertje op vrijdag)
-De routes!!!
-de gezelligheid (dus de mensen)
-de verzorging op zondag
-het halve haantje

min punten:
-de tent is weg :(( en zal niet meer terug komen (volgend jaar maar gewone partytenten regelen)
-de val van Renske
-de opkomst op zondag
-kapotte voorvork van Klein

Volgend jaar, zonder bikersdag, komt er zeker een derde editie! Hoop dat Shiv' dan weer iets moois in petto heeft!

Tot volgend jaar!

(Ott en Shiv', en de deelnemers, nogmaals bedankt!)

Woeker

All Mountain is zoiets als springende lammetjes met ADHD?
Laatst gewijzigd door woeker op zo 5 juli 2009, 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hilco
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6945
Lid geworden op: zo 8 augustus 2004, 23:02
Mijn mountainbike: star,staal ,singlespeed Surly KM

en toch blijf ik zeggen dat de koppeling van een weekeinde aan een bikersdag geen goed idee is.

Volgend jaar, zonder bikersdag, komt er zeker een derde editie! Hoop dat Shiv' dan weer iets moois in petto heeft!

Hieruit spreekt ook een beetje de nadruk van dit weekeinde.


Ik denk dat het een aantal mensen er van weerhouden heeft om op DE Bikersdag te komen.

maar we zullen kijken of we gelijk krijgen bij een volgende bikersdag :-q
ouderdom komt met gebreken :-{ maar ik fiets nog wel :winkie:
Gebruikersavatar
mtbdriver
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4491
Lid geworden op: ma 10 december 2007, 20:52
Mijn mountainbike: heeft jeuk
Contacteer:

Daar ben ik het mee eens, beter de bikersdagen appart houden maar ja dat is natuurlijk ieders zijn mening.


Heeft nu niemand in het Noorden ooit van een ALL MOUNTAIN gehoord of zo?? :lol:
Stelletje mafketels :D

@ Woeker: Je doelt toch zeker op Jan en Dion of niet?? :lol:
www.vaude.com

http://www.lukevanleeuwen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
shiverer
Site Admin
Site Admin
Berichten: 17266
Lid geworden op: wo 7 april 2004, 20:49
Mijn mountainbike: Crisp - Turner Flux
Contacteer:

Dat er gemengde gevoelens zijn was me al duidelijk. Deze discussie wil ik echter niet hier voeren, mijn (ons) standpunt was duidelijk bij de organisatie en de mensen die het eventueel interesseert, en is voor mij (ons) nog steeds duidelijk.

Blijven we hier jubelen en prijzen over de mooie tochten (want dat waren het) en over de gezelligheid (want die was er ook dubbel en dwars). Andere zaken mogen naar mijn pb-box alwaar ze terdege en grondig gelezen worden, en van repliek worden voorzien.

-- Erger u niet, verwonder u slechts.. -- Small hops, grasshopper.. -- <2 --
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

Eensch..met Winnetou :-D als oud organisator (ahum) kan ik niets anders dan lof uitspreken over deze bikersdag.
Eerste ronde van 17 km, voor iedereen goed te doen. Een 2e ronde voor de snelle en langzamere mensen.

Beter dan dit, in die omgeving kan ik me haast niet voorstellen. :-q

Weet je dat een wip-kip best lekker is om te wippen ?
Plaats reactie