Het weer op 16 December ! BRrrrr....

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Vanochtend op de voorpagina van de Telegraaf gelezen.

Schaatsen binnenkort uit het vet. De kans op matige vorst in de nacht wordt vooral na donderdag groot. Afbeelding

De vorst kan zich ontwikkelen, omdat een hogedruk gebied dat momenteel boven Engeland en de Noordzee ligt, zich de komende dagen naar Scandinavie verplaatst. bovendien zal een hogedruk gebied boven het koude Rusland zijn invloed naar west Europa uitbreiden. Dat biedt uitzicht op stevige vorst. Afbeelding
De lange termijn verwachtingen vna de KNMI wijzen in de zelfde richting.

Zorgen de organisatoren ook voor een KOEK en SOPIE tentje langs de route, om ons op te warmen? Afbeelding

Zal lekker stuiteren worden over bevroren grond en modder!
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

HAHAHA, tja CrazyCarrot, ooit kwam de dag dat je op je eigen beentjes moest staan. We zullen met z'n allen goed voor je zorgen :smile:

Ik hoorde trouwens vanochtend weer andere berichten op de radio. Denk dat we 2 a 4 dagen voor de zondag echt meer weten, maar kou kan je je op kleden, regen ook, maar hoop dat het in ieder geval droog is. Kom je nu dit keer wel, of mag je weer niet van je vrouw... of mag ik niet zeggen dat ze je onder het duimpje heeft :wink:

Wat betreft je vrouw: Het aanbod dat ze voor de broodjes en soep mag zorgen staat nog steeds open. Maak je er een leuk familie dagje van :tong
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Nee, ik ga mijn vrouw dumpen bij de vrouw van m'n fietsmaatje (die met mij meegaat). Daar gaan ze ze zo'n lekkere jank film bekijken!

's Avonds krijg ik dan mijn zwaar verdiende massage ! (althans daar hoop ik op ) :wink:
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-12-08 12:57, schreef CrazyCarrot:
Nee, ik ga mijn vrouw dumpen bij de vrouw van m'n fietsmaatje (die met mij meegaat). Daar gaan ze ze zo'n lekkere jank film bekijken!

's Avonds krijg ik dan mijn zwaar verdiende massage ! (althans daar hoop ik op ) :wink:

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Als je in de context van je vrouw termen als "dumpen" gebruikt, kun je waarschijnlijk naar die massage fluiten.... :wink:

En ik krijg mijn vriendin ook niet zo gek om voor broodjes en soep te zorgen, dus zul je de soep maar in je camelbak mee moeten nemen...
Reling
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 22 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Delight TomTailor
Contacteer:

voor de koek en sopie is gezorgd bij een tent met een reusachtig vette M ervoor :grin: Verder wordt het een hoop gestuiter, maarja, daar heb je sid voor :wink:
Since the beginning...
Reling
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 22 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Delight TomTailor
Contacteer:

how! rode helluuuuuuhm! op 150 verschillende manieren nutteloosheid uitgedrukt :-q
Since the beginning...
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-12-08 14:52, schreef Reling:
voor de koek en sopie is gezorgd bij een tent met een reusachtig vette M ervoor :grin:
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Wauw, dat heb je goed geregeld!
Morgen eens kijken hoe het staat met het gestuiter...:wink:
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Gestuiter..AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
megabike
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek 6500, Manitou super six, Deore / LX /Magura HS33 /Bontrager
Contacteer:

Carrot, je bent toch niet bang voor kou? Kan je mooi je nieuwe handschoenen uitproberen :smile:
"Talk is cheap. Show me the code."
- Linus Torvalds
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

hier vroor het afgelopen nacht al -5 ongeveer, da's wel koud,

En als je het koud krijgt onder het fietsen dan trap je maar was harder :grin:

krijg je het vaneigens warm
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
megabike
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek 6500, Manitou super six, Deore / LX /Magura HS33 /Bontrager
Contacteer:

Zou ook weer niet te hard trappen, moet je steeds zolang wachten tot ik ook boven(beneden) ben. :razz:
"Talk is cheap. Show me the code."
- Linus Torvalds
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

dan rijdt je een paar tandjes hoger, fiets je net zo snel maar ga je net zohard vooruit
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Maiko
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 29 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark RC900

Hallo allemaal....

Hoe is het hier?
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Hee, Maiko, tijd niet meer geschreven / gelezen ! Blessure vrij? ga je ook mee naar de MAC zondag?
megabike
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek 6500, Manitou super six, Deore / LX /Magura HS33 /Bontrager
Contacteer:

Goed dat je er weer bent. Weer weinig gefietst ? (Niet fietsen en lullen was niet je ding ofzo :~)

Je had al gezegd dat je er zondag bij zult zijn, dus dat hoeven we niet te vragen :razz: .
"Talk is cheap. Show me the code."
- Linus Torvalds
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten
Plaats reactie