Bikeweekend in de ardennen!!!!!

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Ok ik stel het volgende voor;

- Wat? Een bikeweekend van vrijdag avond 18 april tot en met zondag 20 April

- Waar? Afhankelijk van het aantal personen huren we een chaletje in de buurt van Hotton, dit is gelegen in de Belgische ardennen tussen La Roche en Dubruy, het is er prachtig biken.

-Biken zelf: Zaterdag kunnen we een vaste route rijden en zondag stel ik voor er een toertocht te gaan rijden...

- Prijs voor 2 Nachten voor de chalet ongeveer 1500-2000 Bef, opgelet we moeten nog allemaal samenleggen om ons eten te betalen en om ev nog een paar andere kosten te dekken... De waarborg delen we door door het aantal deelnemers

- Hoe meegaan? Ik stel voor dat iedereen die interesse vertoont me mailt op het volgende adress; Heyvaertbjorn@hotmail.com
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

Al mailtjes gehad??
Van wielrennen, via bos-wielrennen, mountainbiken, downhill mountainbiken (geen talent wel fun) en triatlon nu weer op de mountainbike. I.P.T. for life ;-)
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Ja er gaat al drie man mee die bijna elk op zich ook nog min 1 iemand meebrengen...
Peter F900
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 552
Lid geworden op: za 20 oktober 2001, 02:00

VR en de rest.

Is er nog serieuse animo om dit weekend door te laten gaan?

Hiermee kan dan rekening mee worden gehouden met de bikersdag. Een beetje verspreid of het jaar lijkt mij beter dan een bikersweekend (BE) en bikersdag (NL) in 1 maand.
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Voor mij allemaal goed hoor... maar het zou heel handig zijn moest er een pol komen ivm de datum van dit weekend...
Plaats reactie