CLINIC HOUFFA AFTERTALK

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Feanbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 292
Lid geworden op: za 5 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element Team SC 2003
Contacteer:

En verder begin ik me ernstig zorgen te maken over mijn Imago ik sta tot nu toe nergens op :cry: :cry:
Statisch gezien, zijn vrouwen minder voorspelbaar dan een mountainbike op semi-slicks in de modder.
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

Feanbiker schreef:


Volgens mij is dit toch Echt onze eigen DIWWEK :wink:
Ik dacht dat diwwik zonder reclame op zijn kont reed, maar als Diwwik dat ff kan bevestigen of ontkennen. Verder had bas een hoofddoekje onder zijn helm en ik weet niet of diwwik dat ook had en Bas reed op groene banden, wederom weet ik niet meer of diwwik dat ook deed?

En dat je tot nu toe nergens op staat is omdat je al genoeg complimentjes op je nieuwe RM hebt gehad, dat we het niet nodig vonden om nog foto's van jou te maken :tong
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
Diwwek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 337
Lid geworden op: zo 14 juli 2002, 12:19
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 900
Contacteer:

Jass schreef:
Feanbiker schreef:

Volgens mij is dit toch Echt onze eigen DIWWEK :wink:
Ik dacht dat diwwik zonder reclame op zijn kont reed, maar als Diwwik dat ff kan bevestigen of ontkennen. Verder had bas een hoofddoekje onder zijn helm en ik weet niet of diwwik dat ook had en Bas reed op groene banden, wederom weet ik niet meer of diwwik dat ook deed?

En dat je tot nu toe nergens op staat is omdat je al genoeg complimentjes op je nieuwe RM hebt gehad, dat we het niet nodig vonden om nog foto's van jou te maken :tong
Feanbiker is weer aan het grappen ;) Diwwek rijdt niet op groene banden, heeft geen reclame op zijn kont en draagt geen hoofddoekjes (ben geen moslim :tong) bovendien heeft Diwwek helaas geen Killer Bee XC ;)
Afbeelding

Afbeelding

Zoek de verschillen :tong
. .. ... .... ..... ......http://www.get-id.nl...... ..... .... ... .. .
Jeffrey
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 874
Lid geworden op: di 2 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Storck Rebel Pro
Contacteer:

Het zijn mooie foto's geworden. Als je die foto van mij iets later had gemaakt zat ik waarschijnlijk niet meer op mijn fiets :D
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

Jeffrey schreef:Het zijn mooie foto's geworden. Als je die foto van mij iets later had gemaakt zat ik waarschijnlijk niet meer op mijn fiets :D
Bij sommigen heb ik ook niet afgedrukt omdat dat voetje al naar de grond ging. Je had dus mazzel dat ik niet langer wachtte :wink:
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
Junkie XC
All rounder
All rounder
Berichten: 56
Lid geworden op: di 29 oktober 2002, 16:53
Mijn mountainbike: Orbea Scape

jf schreef:
Junkie XC schreef:Helaas heeft mijn Flite TT zadel het begeven tijdens de val (kwam ik dus vandaag pas achter). Er zit een barst in de lengterichting. Dat wordt dus uitkijken naar een nieuwe.
in de schaal onde rhet dnekje? Komt me bekend voor, had ik ook met m'n san marco aspide na een flinke val...

mooi spul, dat carbon.
Ja.
Boze Sloopkogel
All rounder
All rounder
Berichten: 69
Lid geworden op: ma 25 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Trek of course VRX 400 en Fuel 90 voor in Houffa

Top, ik ben blij dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad. Naar mijn idee heeft iedereen zijn eigen grenzen verkend en verlegd, en dat is de bedoeling van een clinic natuurlijk; beter worden in het mountainbiken. Verleggen gaat waarschijnlijk niet zonder over de grens te gaan, dus her en der was nog wat EHBO werk voor me, maar gelukkig niet al te heftig.

Na op vrijdag en zaterdag hard gewerkt te hebben met het hele team, kwamen we zelf op zondag na wat optrek-problemen gelukkig ook nog aan een lekker stukkie fietsen toe (waardoor de maanden voorbereiding snel waren vergeten).

Als het goed is, ligt er een bericht van Karst en Bas bij alle deelnemers in het postvak als afsluiting van een geslaagd weekend. :-D
MudCrawler
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 16:49
Mijn mountainbike: Giant NRS XTC, RS Duke XC, Time ATAC, Prodigy crank, veel XT, etc.
Contacteer:

DaBuzzzzz schreef: Het dieptepunt van mijn weekend was de file :( bij Eindhoven op de terug weg, verder dus top!!! :)
Ik hoorde 'm op de radio en heb de stadsring genomen :lol:.

Bij de grote rotonde bij Eindhoven stond ik links achter je.

Houffa - Maarn 295 km 2 uur en 3 kwartier inclusief hambo happen bij Mc in Maastricht.
You can only gain, if you can bare the pain

Insanity is my only means of relaxation!
Yasp0
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: za 20 juli 2002, 20:40
Mijn mountainbike: Specialized Epic Comp M5

Ik en diwwek stonden ook in de file bij eindhoven, naja, we waren nog om 23 uur thuis :D
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

Feanbiker schreef:En verder begin ik me ernstig zorgen te maken over mijn Imago ik sta tot nu toe nergens op :cry: :cry:
Je bent op je RM te snel voor de fotograaf :wink:
Diwwek
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 337
Lid geworden op: zo 14 juli 2002, 12:19
Mijn mountainbike: Cannondale Scalpel 900
Contacteer:

Nou jongens waar blijft de rest van de foto's :-q
. .. ... .... ..... ......http://www.get-id.nl...... ..... .... ... .. .
Feanbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 292
Lid geworden op: za 5 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element Team SC 2003
Contacteer:

Zo goed ik weet probeerd Bas ze Donderdagavond uiterlijk Vrijdag ze online te hebben. Dus nog ff geduld. :-q
Statisch gezien, zijn vrouwen minder voorspelbaar dan een mountainbike op semi-slicks in de modder.
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

Heren, even iets anders.
Gisteravond kwam ik erachter dat ik een paar handschoenen mis.
Waarschijnlijk vergeten bij huisje 8. :(
Indien iemand ze heeft gevonden zou het fijn zijn wanneer ze tzt bij mij terugkomen. :wink:
Hier een illustratie:
Afbeelding
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

Ik heb niks gezien walter, sorry, misschien iemand anders? :-{
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
MudCrawler
All rounder
All rounder
Berichten: 68
Lid geworden op: vr 23 augustus 2002, 16:49
Mijn mountainbike: Giant NRS XTC, RS Duke XC, Time ATAC, Prodigy crank, veel XT, etc.
Contacteer:

Hoe is het eigelijk met de knietjes van OBOM. Zag er niet zo tof uit zondag.

Toch mooi kl*te als je 400 km moet rijden om je knietjes binnen 12 km aan gort te rijden, om nog maar niet te spreken over die deuk in z'n frame.

In iedergeval sterkte OBOM, hopelijk kun je weer snel in het zadel.
You can only gain, if you can bare the pain

Insanity is my only means of relaxation!
Plaats reactie