Bikersdag 2009

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

woeker schreef:
HotSnail schreef:Hier inschrijven?
niet nodig, komt een nieuw topic voor...
Zit jij ook in de organisatie?

Je moet er zeker voor zorgen dat iedereen wel meebetaald aan de BBQ, met deze kredietcrisis...
Gebruikersavatar
RobSter
Mauntainbiker
Mauntainbiker
Berichten: 9682
Lid geworden op: ma 24 oktober 2005, 14:26
Mijn mountainbike: Giant Anthem Advanced non-Pro 29

CrazyCarrot schreef:Zit jij ook in de organisatie?

Je moet er zeker voor zorgen dat iedereen wel meebetaald aan de BBQ, met deze kredietcrisis...
Niet nodig, ik neem de hond mee :lol:
woeker
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 5009
Lid geworden op: vr 7 september 2007, 10:37
Mijn mountainbike: stevens manic, klein pulse pro Kona Hahanna, Commencal Meta 5.5.2, Giant AC1, Colnago Dream

:lol: marcel... ik probeer prive en werk te scheiden... We waren toch al bezig met het weekendje Arnhem...
HM'78
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1511
Lid geworden op: do 28 augustus 2008, 17:36
Mijn mountainbike: on one inbred 29er,trek roscoe7
Contacteer:

schema ziet er wel leuk uit. hier ook eens in de groep gooien..
Moet maar eens wat meer gaan fietsen..
fridowo
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 866
Lid geworden op: di 4 april 2006, 11:05
Mijn mountainbike: Merida Matts Sport 500
Contacteer:

Wicked DJ schreef:Het gedoogbeleid gaat meer en meer over in een handhavingsbeleid en daardoor zijn de mogelijkheden om buiten vaste routes te fietsen steeds beperkter geworden. Om het concept van de bikersdag in stand te kunnen houden moet je naar mijn mening niet eindeloos blijven vasthouden aan de regel dat er niet op vaste routes gefietst wordt. Anders is elke bikersdag voortaan alleen nog maar in Limburg, zo lang als het daar nog duurt...
Nou, dat valt nogal mee hoor. Tenminste bij ons in de buurt (alle bos en hei tussen Groningen en Emmen). Ik heb in 2007 de snertbikersdag hier mogen organiseren. Ik wil in de toekomst ook nog wel eens de Bikersdag hier naartoe halen. Er vallen hier onnoemelijk veel kilometers te biken, 't is voor iedereen bijna net zover als Limburg alleen zul je hier geen vette klimmen aantreffen maar wel héél veel singletrack en een prachtige omgeving. :-q
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

fridowo schreef:....... alleen zul je hier geen vette klimmen aantreffen maar wel héél veel singletrack en een prachtige omgeving. :-q
en een enthousiaste gids... :tong
fridowo
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 866
Lid geworden op: di 4 april 2006, 11:05
Mijn mountainbike: Merida Matts Sport 500
Contacteer:

CrazyCarrot schreef:
fridowo schreef:....... alleen zul je hier geen vette klimmen aantreffen maar wel héél veel singletrack en een prachtige omgeving. :-q
en een enthousiaste gids... :tong
:-D
George
Moderator
Moderator
Berichten: 15556
Lid geworden op: wo 27 oktober 2004, 14:03
Contacteer:

Inmiddels is alle info en de deelnemerslijst(en) hier te vinden: http://www.mountainbike.nl/forum/viewto ... 13&t=54107" target="_blank

Dat maakt dit topic een beetje overbodig dus ;)
Gesloten