Mensen die meegaan naar Hotton plaats 1 bericht hier aub

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Mensen iedereen wie zeker en vast meegaat plaats hier een simpel bericht dan is het makkelijker voor mij om een overzicht te krijgen van wie meegaat dank u

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: Rogier op 2001-11-23 17:29 ]</font>
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

Ik wel, tenminste voor 99% zeker, je kan het natuurlijk nooit voor de volle 100% weten.
Van wielrennen, via bos-wielrennen, mountainbiken, downhill mountainbiken (geen talent wel fun) en triatlon nu weer op de mountainbike. I.P.T. for life ;-)
eblezer
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 29 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santos SCC03 Black, XT/XTR, HS33, Kore, Easton, Time ATAC, Marzzochi MXC Air
Contacteer:

Als het valt in januari, eerste week van februari of in maart ben ik van de partij!!!
Did it, done that, and yes... I'm maried!!!
http://www.blezerenvanburen.com
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

Bike-O-Man is van de partij!
Honi soit qui mal y pense!
MR
All rounder
All rounder
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 21 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Focus Black Raider, Marzocchi Z2 Atom, XT/LX

Ik sluit me aan bij Eblezer. Als 't januari of begin februari is, ben ik van de partij.
Peter F900
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 552
Lid geworden op: za 20 oktober 2001, 02:00

Peter F900 komt januari of februari ook.
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-11-23 15:55, schreef The Original Bike-O-Man:
Bike-O-Man is van de partij!

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
Ik zie net dat er plannen/voorkeuren zijn voor jan/feb dan Bike-O-Man dus mooi nie kom nie! Is mij veuls te koud...fijn lamballen in franse zon in mei!
Honi soit qui mal y pense!
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

ÉÉN BERICHT!!!!!!!!, ja delete deze ook maar.
Van wielrennen, via bos-wielrennen, mountainbiken, downhill mountainbiken (geen talent wel fun) en triatlon nu weer op de mountainbike. I.P.T. for life ;-)
Reling
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 22 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Delight TomTailor
Contacteer:

Omdat niet alles vaststaat weet ik het ook niet helemaaaaal zeker, maar waarschijnlijk ben ik er ook bij. moet het niet te koud zijn, dat is minder pret. vriend komt dan ook mee, dus 2*
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

Januari examens, daarna stages en verslagen maken en zo. Maar zodra een datum vaststaat, kan ik eens nakijken. Als het wat goed uitkomt, wil ik wel mee. Maar beloof niks.

Japs
Dr Paaj

Ik zou mei-juni aanhouden ipv winter.

Maar tegen die tijd hoop ik weer te kunnen rijden....
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

kunnen we nog eens een weekendje organiseren e paaj, heeft er niemand een voorstel voor een datum in februari.. Denk dat er dan meer mensen gaan meekomen..
Plaats reactie