Wie vertoont er interesse???

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Japs
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 381
Lid geworden op: za 4 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Bullit en Lapierre pro race 400

Zie dat helemaal zitten. Maar als we met minder dan 10 zijn, komt zo'n chalet wel duur. Maar kans is klein dat ik mee kan. Hangt af van het moment. Het zal op school steeds drukker en drukker worden, maar als het even kan, ben ik mee.

Japs
Reling
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 22 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Delight TomTailor
Contacteer:

zal dus ergens rond mei worden?
Since the beginning...
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Voor mij is mei goed, liefst niet einde mei, want in juni hebben we examens...
MR
All rounder
All rounder
Berichten: 57
Lid geworden op: wo 21 november 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Focus Black Raider, Marzocchi Z2 Atom, XT/LX

Begin mei kan ik niet; dan zit ik in Riva Italie (Gardameer BIKE-festival).
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

Eind April, mij best!
Van wielrennen, via bos-wielrennen, mountainbiken, downhill mountainbiken (geen talent wel fun) en triatlon nu weer op de mountainbike. I.P.T. for life ;-)
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Voor mij ook goed.. chaletje dan?
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

Challetje is best, kijk jij ff rond in Belgie, over hoe en wat, kun jij ook het best bepalen wanneer, en dat degene die meewillen jou ff mailen, heb je een duidelijker overzicht dan met zo'n topic.
Van wielrennen, via bos-wielrennen, mountainbiken, downhill mountainbiken (geen talent wel fun) en triatlon nu weer op de mountainbike. I.P.T. for life ;-)
Peter F900
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 552
Lid geworden op: za 20 oktober 2001, 02:00

Wat mij betreft is april/mei ook goed als het maar een redelijke tijd van te voren bekend is. Dan kan ik en anderen hier rekening mee houden. 19 tm 21 april wordt in ieder geval vrij gehouden.

Indien een Chalet voor meerdere te duur wordt, kan je ook weer overwegen om te gaan kamperen. Eind april moet dat wel weer kunnen, maar mijn voorkeur gaat wel uit naar een Chalet.

(is het wel het weekend van 18 tot en met 20 april of moet dit 19 tot en met 21 april zijn)
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Voor meer info over het bikeweekend check topic

Bikeweekend in de ardennen!!!
Plaats reactie