Napraten bikersweekend Vielsalm

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Nou mensen, ik vond het weekend echt super gezellig! Iedereen die er niet bij was: jullie hebben iets gemist, maar goed, dat is mijn mening. :wink:

Als mensen denken dat ze wel eens aan modderploegen gedaan hebben: vergeet het, dat was allemaal helemaal niks. Banden, velgen..... ja zelfs complete naven verdwenen in de bruine troep die men daar op het parcours had neergelegd. Noppen waren niet nodig, een schoepenrad was de enige manier om een beetje snelheid te kunnen maken.

Verder was het gewoon erg gezellig. Beetje ouwehoeren en bier drinken met een zooitje ongeregeld in een huisje is toch zeker wel mijn hobby. Helaas zit je dan niet altijd even fris op je fiets de volgende dag, maar dat hoort er allemaal bij.

Ik hoop dat er snel foto's gepost zullen worden, want dan kun je alles nog eens herbeleven. Nu ga ik eerst Kenny Bealey even bellen dat hij de onderkant van zijn trial bike wel eens schoon mag maken, want dat zag er niet uit. En je kunt niet zeggen dat ik het niet goed heb bekeken!
Trainen is voor mensen zonder talent!
DaBuzzzzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 351
Lid geworden op: di 23 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Commencal Meta AM 4.0 Pro

Vandaag alleen asfalt! 8)
http://www.ghalia.nl Filigrain Lampen | Twitter @GhaliaNL | Egyptische lampen | Oosterse lampen
Ghalia Home Accessories
megabike
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek 6500, Manitou super six, Deore / LX /Magura HS33 /Bontrager
Contacteer:

En Sven, wat kreeg je nu betaald ? :tong
"Talk is cheap. Show me the code."
- Linus Torvalds
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten
KC
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: vr 3 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Santos - Black and Beautiful
Contacteer:

Sven schreef:Nou mensen, ik vond het weekend echt super gezellig! Iedereen die er niet bij was: jullie hebben iets gemist, maar goed, dat is mijn mening. :wink:
Ja, wrijf het er maar in. Dank je. :cry:
Sven schreef:Als mensen denken dat ze wel eens aan modderploegen gedaan hebben: vergeet het, dat was allemaal helemaal niks. Banden, velgen..... ja zelfs complete naven verdwenen in de bruine troep die men daar op het parcours had neergelegd.
Ik vrees dat er ook hele bikers in zijn verdwenen. Ik heb nog niks van Jass gehoord. Normaal kletst hij dit forum helemaal suf. :tong
Warning: mysql_connect(): Unknown MySQL Server Host 'database2.widexs.nl' (1) in /opt/guide/www.mountainbike.nl/HTML/forum/db/mysql4.php on line 48
Could not connect to the database
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Jass plakte er nog een dagje achteraan, dus die komt vandaag pas terug. Vanavond verhalen denk ik! :-q
Trainen is voor mensen zonder talent!
KC
All rounder
All rounder
Berichten: 87
Lid geworden op: vr 3 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Santos - Black and Beautiful
Contacteer:

De Bikkel !
Warning: mysql_connect(): Unknown MySQL Server Host 'database2.widexs.nl' (1) in /opt/guide/www.mountainbike.nl/HTML/forum/db/mysql4.php on line 48
Could not connect to the database
DaBuzzzzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 351
Lid geworden op: di 23 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Commencal Meta AM 4.0 Pro

Sven schreef: maar goed, dat is mijn mening. :wink:

!

Ehhh mar goe d datis mein mening 8) Whehehehehe
http://www.ghalia.nl Filigrain Lampen | Twitter @GhaliaNL | Egyptische lampen | Oosterse lampen
Ghalia Home Accessories
Feanbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 292
Lid geworden op: za 5 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element Team SC 2003
Contacteer:

Sluit mij aan bij DE WIJZE WOORDEN van Sven :D :D



Fotos zsm online via Bas.



Goh wat zouden een paar mooie Klein sokken nog opleveren op de Veiling :-D :-D
Statisch gezien, zijn vrouwen minder voorspelbaar dan een mountainbike op semi-slicks in de modder.
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

Het was een enorm geslaagd weekend. :-q
En zonder te overdrijven kan je wel stellen dat de thuisblijvers weer veel hebben misgelopen.
Zoals: Modder, modder, en vooral modder.
Het kabouterbier was plotseling uitverkocht in de plaatselijke supermarkt, mogelijk omdat er plotseling geen water meer uit de kraan kwam. :~
Bas heeft hier alvast wat foto's geplaatst.
(Sorry Bas, maar dat kon ik natuurlijk niet voor mezelf houden :oops: )
Nog niet helemaal duidelijk is hoe het in #$^&*naam mogelijk is dat een stelletje forumbikers een richtingaanwijzer ter grootte van een A3'tje voorbij rijden en de 20km rijden ipv de 45. We zullen het waarschijnlijk nooit weten. Modder op hun bril of stiekum er tussenuitknijpen. :wink:
Het roadboek van zondag was wat mij betreft een topper. Zo zouden alle routes moeten zijn.
Laatst gewijzigd door Walter op ma 18 november 2002, 21:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Peter F900
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 552
Lid geworden op: za 20 oktober 2001, 02:00

Feanbiker schreef:
Goh wat zouden een paar mooie Klein sokken nog opleveren op de Veiling :-D :-D
Het zal mij benieuwen wat een Cannondale shirt en Zweethemd gaat kosten.


Het weekend was echt super. Ondanks het "missen" van de programma-presentatie, hebben we een perfect weekend gehad.

Vrijdag zijn Sven en ik nog even wezen biken en kwamen tot de ontdekking dat het water in Belgie behoorlijk koud is.

De overige dagen was het gelukkig wel wat droger, maar nog steeds veel modder en nog meer modder, maar achter af had dat ook wel zijn charmes. Ik ben benieuwd of alles nog schoon wordt. Het wassen zal wel een tijdje gaan duren. Fietsbroek voor fietsbroek, Meer kan er tegelijker tijd niet in. (in de gebruiks aanwijzingen stond dat er max 5 kg in mag. ;-) )

Helaas hebben we op zaterdag op wat (warm) water moeten wachten, maar dat kon de pret niet drukken.

Echte een super weekend
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

vanmiddag erachter gekomen dat ik toch maar weer even enkele milligrammen van het gewicht van mijn frame heb weten te schaven.. letterlijk :-?

blijkbaar een steen wat hard tegen de onderbuis aan gehad. plek van ongeveer anderhalve cm2 van de lak verdwenen. Nouja hij weet dat ie in ardennen is geweest :wink:

Verder: veeeeeeeel modder, veel water als je het niet wilt, weinig water als je het wilt ... zaterdag route beetje so-so vanwege het weer, zondag WAUW!
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

Peter F900 schreef:Het wassen zal wel een tijdje gaan duren. Fietsbroek voor fietsbroek, Meer kan er tegelijker tijd niet in. (in de gebruiks aanwijzingen stond dat er max 5 kg in mag. ;-) )
haha :D :D :D

eerst even gewassen in vielsalm (he huisgenoten :tong ) helpt een beetje. toch nog veel zand in de wasmachine...
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
araminta
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 355
Lid geworden op: zo 21 oktober 2001, 02:00

Jass schaamt zich voor zijn vork, dus rijdt hij tegenwoordig met een masker:

Afbeelding

Voor diegenen die niet weten wat voor vreemde snuiter achter dat masker schuilgaat ook even een klein fotootje van zijn schattige smoeltje. :P
DaBuzzzzz
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 351
Lid geworden op: di 23 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Commencal Meta AM 4.0 Pro

In vogelvlucht:


Bagger en modder: Afbeelding

Bier: Afbeelding

Service van Sram promoteam: Afbeelding

Bikersgroep: Afbeelding

Roadbook en eigen route (hè Yvonne? :wink: ): Afbeelding

Downhill door bergbeek: The best!!! :-q :-q :-q :-q :-q :-q

Mijn bedrage: Afbeelding

:D :D
http://www.ghalia.nl Filigrain Lampen | Twitter @GhaliaNL | Egyptische lampen | Oosterse lampen
Ghalia Home Accessories
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

araminta schreef:Jass schaamt zich voor zijn vork, dus rijdt hij tegenwoordig met een masker:

Afbeelding

Voor diegenen die niet weten wat voor vreemde snuiter achter dat masker schuilgaat ook even een klein fotootje van zijn schattige smoeltje. :P
Maar wat heeft 'ie toch in z'n mond ?

:~
Plaats reactie