Vervoer Bikersdag 16 december

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

Jullie hebben het wel de hele tijd over waar we moeten afspreken, maar dan is het wel handig als je weet hoe ze komen.

Met welk vervoer middel??

Ik kom denk ik met de trein.

Of er moet iemand uit Twente komen met de auto, waar ik mee kan.
Van wielrennen, via bos-wielrennen, mountainbiken, downhill mountainbiken (geen talent wel fun) en triatlon nu weer op de mountainbike. I.P.T. for life ;-)
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

Ik weet nog niet... of ik stap in Arnhem op de trein of kom met de auto. Heb je wat aan...
The freedom to ride where you want, when you want.
Laure/\/s
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 11 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: is verkocht :|
Contacteer:

Ik ga aan me ouders vragen of ze me willen brengen vanuit Hoorn.
Als het mag van ze dat ik ga (de week die begint na 16 december heb ik tentamen week...)
Ik moet ze maar proberen over te halen, dat ik de dag daarvoor al had geleerd ofzo.

//zz|, Laure//s
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

Ik kom met mijn bolide uit Den Bosch. Vind de Mac Donald's altijd wel een makkelijk begin-en eindpunt, mede vanwege het feit dat je je na een gezond rondje fietsen eens lekker ongezond kunt volproppen met junk-food! (scheelt weer broodjes smeren, s'-ochtends...)
Honi soit qui mal y pense!
araminta
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 355
Lid geworden op: zo 21 oktober 2001, 02:00

Ik zal hoogstwaarschijnlijk per automobiel vanuit Utrecht afreizen, en dan kan ik één ander persoon meenemen (geen externe fietsendrager, yet).
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Ik ga waarschijnlijk met de auto vanuit Nijverdal (Twente dus). Het ligt er even aan of ik alleen ga of dat we met ons tweeen gaan. Anders kan ik wel even over Markelo rijden. Misschien kan ik ook nog wel een fietsdrager regelen, zodat we met drie personen in de auto kunnen. Je hoort nog van me.
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

Dat zou heeel fijn zijn!
Van wielrennen, via bos-wielrennen, mountainbiken, downhill mountainbiken (geen talent wel fun) en triatlon nu weer op de mountainbike. I.P.T. for life ;-)
megabike
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek 6500, Manitou super six, Deore / LX /Magura HS33 /Bontrager
Contacteer:

Gezellig, al die blauwhelmen in één auto :lol:
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

Jaloers??? :smile:

_________________
Make my day ! Afbeelding

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: Niels op 2001-11-07 14:06 ]</font>

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: Niels op 2001-11-07 14:09 ]</font>
Peter F900
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 552
Lid geworden op: za 20 oktober 2001, 02:00

Ik ga zeker met de auto vanuit Haaksbergen. Ik weet alleen nog niet of ik alleen ga of dat we met z'n tweeën komen. (Na het weekend weet ik meer)

Mocht ik alleen gaan dan kan ik wel een stukje omrijden.
Peter F900
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 552
Lid geworden op: za 20 oktober 2001, 02:00

Ik kom 'nu nog' alleen en daarom heb ik plaatsje over iemand over in de auto en voor een fiets achterop de auto (niet andersom).

Is er nog iemand die ik mee kan nemen en waarvoor ik niet te ver hoef om te rijden? Zo ja dan hoor ik dat graag zodat ik daar rekening mee kan houden.
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

Wat is ver omrijden??
Van wielrennen, via bos-wielrennen, mountainbiken, downhill mountainbiken (geen talent wel fun) en triatlon nu weer op de mountainbike. I.P.T. for life ;-)
Peter F900
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 552
Lid geworden op: za 20 oktober 2001, 02:00

Op de MTB 25 km
Peter F900
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 552
Lid geworden op: za 20 oktober 2001, 02:00

Op de race fiets 50 km

Met de auto? Ligt een beetje aan de tijd en benzine dat ik over heb.

Volgens Easy travel
Haaksbergen-Markelo 22km
Markelo-Nijmegen 82 km
Totaal 104 km x 2 = 208 km totaal

Haaksbergen-Nijmegen 95 km
Totaal 95 km x 2 =190 km

Scheelt maar 28 km

Laat het maar even weten of ik je op moet halen. (hoe meer zielen hoe meer vreugd.)

P.S. Ik heb twee soorten fietsendragers. Eentje met crank bevestiging en een met spanbanden aan de achterklep. Beide sytemen functioneren bij mij goed. Ik denk dat je zelf het beste weet of je fiets hierbij op kan.
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

Ik heb van die Hollowtech cranks, ik weet zo niet welke het best is, ik weet wel dat die cracks nog wel 'ns voor problemen zorgen, dat ze niet passen in de gleuf waar ze in moeten. Het zou natuurlijk heel mooi zijn als ik mee kan rijden.
Van wielrennen, via bos-wielrennen, mountainbiken, downhill mountainbiken (geen talent wel fun) en triatlon nu weer op de mountainbike. I.P.T. for life ;-)
Plaats reactie