Knoopje doorhakken

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
megabike
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek 6500, Manitou super six, Deore / LX /Magura HS33 /Bontrager
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-12-01 10:23, schreef Dr Paaj:
Ik zal er ook niet zijn(kniebelssure) en daarom wens ik jullie allemaal een nice ride en veel plezier.(geen ijspegels aan snorren en niet klunen)

mmzl

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Eeehhhh... Wie moet dan de foto's nemen :~
Zonder foto's , geen echte bikersdag :smile:

Maar dat geldt ook een beetje voor Paaj. Beterschap, tot de 4e bikersdag ? (of de derde, 't is maar hoe je het ziet :wink:
"Talk is cheap. Show me the code."
- Linus Torvalds
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Ik wil wel een toestel meenemen, is alleen geen digitale, zal foto's moeten scannen.

Durft er iemand ook z'n Video camera mee te nemen?

"Binnenkort komt er verdere info betreffende forumdag", Hoelang is binnenkort?
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-12-04 15:00, schreef megabike:
Eeehhhh... Wie moet dan de foto's nemen :~
Zonder foto's , geen echte bikersdag :smile:
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Ik meen dat Castor altijd een camera bij zich heeft, dus dat zal geen probleem zijn :wink:
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-12-04 15:42, schreef CrazyCarrot:
"Binnenkort komt er verdere info betreffende forumdag", Hoelang is binnenkort?
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Bikemail niet gekregen vandaag?

O ja, Paaj en Bike-o-man, beterschap natuurlijk!
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Dat is wel heel erg binnenkort!
Peter F900
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 552
Lid geworden op: za 20 oktober 2001, 02:00

Ik heb geen digitale fotocamera, maar ik zal een stuk of twee rolletjes van 36 opnames meenemen. Daarna zal ik negatieven wel scannen.

Daar zal toch wel iets leuks tussen moeten zitten
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-12-04 15:45, schreef isil:
Ik meen dat Castor altijd een camera bij zich heeft, dus dat zal geen probleem zijn :wink:
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
Yep! :grin: En daar kunnnen 75-100 foto's op! Moet genoeg zijn. Maar iemand anders moet ook 'reguliere' foto's maken, want de sluitertijd van digitale camera's is lang en dan zijn foto's snel bewogen. (backup dus) Videocam heb ik nog in beraad, wil ook nog fietsen namelijk! :wink:
The freedom to ride where you want, when you want.
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

kan wel een gewoon toestel meenemen, past lekker in mijn heuptasje.

heeft een sluitertijd van meen ik 1/125
maas das volgens mij standaart
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

2 camera's en een videocam.....We gaan toch alleen een stukje fietsen, niet?
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

Klopt! Videocam is bij deze ook geschrapt, is bv al teveel ruimte in Camelbak. Ook wel erg breekbaar.

Maar foto's zijn toch tof voor op de site? Als verslag/herinnering, ik werd wel enthousiast toen ik van eerdere dagen de foto's zag.

En 2 camera's is omdat de digitale op sommige momenten te 'langzaam' is, dan krijg je bewogen beeld. Of jullie moeten allemaal heel langzaam voorbij komen! :wink:
The freedom to ride where you want, when you want.
megabike
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek 6500, Manitou super six, Deore / LX /Magura HS33 /Bontrager
Contacteer:

Voor mij geen probleem. Zeker niet als we bergaf gaan.
"Talk is cheap. Show me the code."
- Linus Torvalds
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten
DiTemp
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 26
Lid geworden op: wo 5 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: SS
Contacteer:

Jongens wanneer is het precies? en Hoe laat en waar? geen zin om ff 16 pagina's door te spitten...
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

Nationale Mountainbike.nl Bikers Dag 2001/3rd edition. Zondag 16 december 12.00 Parkeerterrein Witteweg, Plasmolen (Rijk van Nijmegen)..

Met de auto: Het parkeerterrein heet officieel 'Parkeerterrein Witteweg' in Plasmolen. Vanaf de A73 is het de afslag naar de N271 (bij Heumen). Vervolgens volg je de N271. Je komt langs Molenhoek en Mook en vervolgens bij Plasmolen. Op een gegeven moment zie je aan de rechterkant een rij half afgebouwde huizen (aan de overkant ervan ligt een parkeerstrook aan een heuvel). Na die huizen moet je de eerste afslag rechtsaf. Dit is de Witteweg. Je volgt deze weg dan zo'n 150 à 200 meter en dan zie je het parkeerterrein aan de linkerkant liggen.

VERPLICHT:
Helm: zonder helm uiteraard GEEN deelname.
Goede conditie !!!
Goed onderhouden mountainbike
Een goed humeur, relaxed en vriendelijk zijn. Ook als het regent/sneeuwt wordt het zeker de moeite waard.

Vergeet niet:
Drinken/eten
Reparatie spul
-Zorg ook voor reserve binnenbanden.... (Liefst 2)
-Schone kleding is makkelijk(voor id trein/auto)
Geld (altijd raadzaam iets bij je te hebben)

Verder:
* Mogelijkheid tot afspuiten is bij een hogedrukreiniger/wasbox bij een tankstation... Eigen kosten dus neem kleingeld mee (guldens) Dit is echter wel een kilometertje of zo fietsen van het parkeerterrein?
* Pauzes kunnen op tal van plaatsen ingelast worden. Idee is om halverwege de route ff bij de Mac bij te komen of zo...

Vragen?! Mail aub niet, maar stel ze hier in het forum ! Deelname is gratis

BELANGRIJK * De "Nationale Mountainbike.nl Bikers Dag" is een eigen initiatief en geen officiële NTFU tourtocht. Meedoen is volledig op eigen risico en verantwoordelijkheid. Mountainbike.nl/Rogier Mensink/Rob Eling/Ilja Silanoe en anderen zijn niet verantwoordelijk voor materiële schade, letsel en andere vormen van schade/vermissing etc. Het is een tocht die slechts onder begeleiding van gids/plaatselijke kenner (dit geval Reling en Isil) is. Als je meedoet, begrijp je deze voorwaarden volledig en ga je hier 100% mee accoord.
Van wielrennen, via bos-wielrennen, mountainbiken, downhill mountainbiken (geen talent wel fun) en triatlon nu weer op de mountainbike. I.P.T. for life ;-)
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>Op 2001-12-05 16:36, schreef DiTemp:
Jongens wanneer is het precies? en Hoe laat en waar? geen zin om ff 16 pagina's door te spitten...</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->DiTemp: info staat sinds vandaag ook op de homepage (onder goede middag of avond, whatever)
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-12-05 14:09, schreef Castor:
Maar foto's zijn toch tof voor op de site? Als verslag/herinnering, ik werd wel enthousiast toen ik van eerdere dagen de foto's zag.
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Klopt, lijkt me ook leuk, maar ik vond het gewoon grappig dat er een halve camera-ploeg werd uitgenodigd (oke, ik overdrijf graag)....

....O ja en dan natuurlijk de angst dat voor eeuwig wordt vastgelegd dat ik helemaal achteraan fiets, natuurlijk :wink:
Plaats reactie