Knoopje doorhakken

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

Hé! Ik maak de foto's dus misschien sta je er toch nog van de rug afgezien op! :grin:

Maar als we stoppen maak ik wel een plaatje van je fiets v.d zijkant komen je Shimano's mooi uit! :D


(Heb zelf een trouwens een nieuw setje wielen op het oog!)
The freedom to ride where you want, when you want.
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-12-05 22:26, schreef Castor:
Hé! Ik maak de foto's dus misschien sta je er toch nog van de rug afgezien op! :grin:

Maar als we stoppen maak ik wel een plaatje van je fiets v.d zijkant komen je Shimano's mooi uit! :D

(Heb zelf een trouwens een nieuw setje wielen op het oog!)
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

OK, maar we stoppen toch niet, het is maar 45 km..... :wink:

enne als we dan toch OT bezig zijn (voor zover je hier nog on topic kunt zijn...): welke wielen heb je op het oog????
(in combinatie met nieuwe Magura's...toe maar)
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-12-06 07:42, schreef isil:
Welke wielen heb je op het oog????
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
Hele mooie! Zal nog uitgebreid verslag doen...of je nu wilt of niet! :D
The freedom to ride where you want, when you want.
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

Afbeelding
Afbeelding

Even geen uitgebreid verslag, hier. Is zo al OT genoeg.
The freedom to ride where you want, when you want.
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

uuuhhh Crossrides?

Wilde ik eerst in ieder geval ook (nou ja, of Shimano of Crossrides). Volgens R.A. (géén reclame) waren de Shimano's duurzamer (wel iets zwaarder)...

O ja, on topic is een beetje moeilijk natuurlijk. Alles is al gezegd in de Bikemail.....
Maar goed, om on topic te blijven: tot de 16e!

_________________
I know how I want to live...Positive!

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: isil op 2001-12-06 13:40 ]</font>

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: isil op 2001-12-06 13:42 ]</font>
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

Zo, net terug van een goede partij fietsen. Groene route en stuk rode route gereden...ben helemaal kapot! (was voor het eerst in 3 weken dat ik dus weer eens op de fiets zat)

Dacht dat alles er wel enigszins bevroren bij lag, maar er was toch nog genoeg modder om doorheen te ploeteren. Ook nog genoeg plassen/moddertroep om doorheen te sjezen vooral bij groene route. Heb het stuk rode route in mijn uppie gereden (vriendin wachtte bij de groene route), was toch echt wel zwaar, leek alleen maar omhoog te gaan (voor kenners: ik heb het 'nieuwere' stuk van de rode route gereden, meteen na die langere afdaling van de groene route)....

Ik denk dat ik de 16e wat sluiproutes ga nemen, want het is echt wel zwaar voor een beginner (niet om jullie de moed in de schoenen te laten zinken, maar zo ervaar ik het wel :wink:)....

Zie jullie de 16de!
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

Als jij dan alle ins en outs weet, moet jij de andere beginners in de achterhoed maar coachen! :smile:
The freedom to ride where you want, when you want.
megabike
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek 6500, Manitou super six, Deore / LX /Magura HS33 /Bontrager
Contacteer:

Gisteren ook sinds weken weer wezen biken. Conditie naar m'n idee vervlogen (Was al niet erg goed). Ook m'n schouder/arm began op te spelen (Voor de insiders: blessure opgelopen 2e forum dag :sad: )
Ik hoop dat het volgende week een beetje wil lukken. ISIL, laat mij die sluiproutes maar ff zien, de 16e. Ondanks alles ga ik proberen er de 16e bij te zijn.
"Talk is cheap. Show me the code."
- Linus Torvalds
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

That's the spirit! :-q
Wel opassen met die spirit trouwens, straks duurt zo'n blessure nog écht lang! :sad:
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-12-09 21:42, schreef megabike:
Gisteren ook sinds weken weer wezen biken. Conditie naar m'n idee vervlogen (Was al niet erg goed). Ook m'n schouder/arm began op te spelen (Voor de insiders: blessure opgelopen 2e forum dag :sad: )
Ik hoop dat het volgende week een beetje wil lukken. ISIL, laat mij die sluiproutes maar ff zien, de 16e. Ondanks alles ga ik proberen er de 16e bij te zijn.
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Hhmmm, beterschap met je blessure....Hoop je inderdaad de 16e te zien!

Mijn conditie lijkt inderdaad vervlogen. Het dieptepunt was dat ik langzaam maar zeker werd ingehaald door een oude vent op een mtb die op sinterklaas leek....Kijk, als dat gaat gebeuren moet je toch echt eens gaan overwegen of meer te fietsen of te stoppen :wink:

Enne, het wordt zaterdag min -6 en max 0 zag ik vanmorgen op teletext.....Dat belooft wat......
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Het dieptepunt was dat ik langzaam maar zeker werd ingehaald door een oude vent op een mtb die op sinterklaas leek....
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Oh jij was dat, Ik was incognito om de route alvast stiekum te verkennen. Afbeelding
eblezer
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 29 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santos SCC03 Black, XT/XTR, HS33, Kore, Easton, Time ATAC, Marzzochi MXC Air
Contacteer:

Maken we er gewoon een 3-kamp van: Mountainbiken, snowboarden en schaatsen... :wink:

Die kou is zeker geen probleem, als het maar lekker droog is... Let's ride!

Hebben we al een idee hoeveel mensen we kunnen verwachten?
Did it, done that, and yes... I'm maried!!!
http://www.blezerenvanburen.com
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

misschien dat het gaat sneeuwen, kunnen we er gelijk langlaufen aan vast plakken :smile:
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
megabike
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek 6500, Manitou super six, Deore / LX /Magura HS33 /Bontrager
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Hoop je inderdaad de 16e te zien!

Mijn conditie lijkt inderdaad vervlogen. Het dieptepunt was dat ik langzaam maar zeker werd ingehaald door een oude vent op een mtb die op sinterklaas leek....Kijk, als dat gaat gebeuren moet je toch echt eens gaan overwegen of meer te fietsen of te stoppen :wink:
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Je kan altijd nog de foto's van vorige bikers dagen bekijken.

Weet je zeker dat het geen paard was, ipv MTB :razz: )
"Talk is cheap. Show me the code."
- Linus Torvalds
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

[quote]
Op 2001-12-10 11:26, schreef megabike:
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Dan zou het inderdaad carrot kunnen zijn (Met z'n dikke kont :razz: )
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Zorg er eerst maar voor dat je zondag in de buurt van die dikke kont kunt blijven!Afbeelding

En niet nog een keer de grond gaat kussen! Afbeelding :wink:
Plaats reactie