Video Bikersdag Amerongen

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Gesloten
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

BOMBPROOF Bram schreef:toch even reageren. UA met ene Bombproof DH-240 en in vol ornaat van Dainese harnas is géén UA zei je?

Wie bepaald dat?
Ik weet niet of je het over mij hebt, maar als dat zo is, dan zal ik het ff toelichten, anders hebben we de poppen weer aan het dansen.

Ik zei dus dat Carrot niet aan UA doet. Hij is een XC rijder. Om in jou woorden te blijven, hij pielt graag op het onverharde, dus buiten de dorpen en steden :wink: . Ik heb Carrot nog nooit ergens zien filmen waar hij ook niet is gaan rijden. Dus de kans dat hij een UA filmpje maakt is zeer klein helaas.

Wat ik had begrepen van die 13e in Enschede is dat er volop ge UA-t wordt.

Met andere woorden. Ik zie het niet gebeuren dat Carrot daar een filmpje gaat schieten. Maar wellicht zijn er anderen die een video-camera hebben die dat wel kunnen.

Om maar ff de vorige discussie te voorkomen.

En om te vragen aan iedereen die een video-camera heeft, deze op te pakken en allemaal leuke filmpjes te maken over en voor mtb.nl.
Of het nou FR, XC of UA is. Op mtb.kanata.com kan het ook op 1 site en staan er ook heel veel, dus hier lukt dat vast ook wel
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
Maiko
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 29 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark RC900

Gut o gut, nou je bent ff ofline (dankzij chello) en jullie maken elkaar practisch af in dit topic. Maar ik ben weer bijgelezen (dankzij chello)!

Het zou toch leuk zijn als we met z`n allen gewoon wat meer respect kunnen opbrengen voor alle mtb-disciplines?!

En als wij van mb.nl als een stelletje padjakkers door het bos willen struinen, daar vervolgens een onwijs lullig filmpje van willen maken en daar onwijs veel lol aan beleven, dan mogen wij dat toch?

Maar blijkbaar zijn er een aantal bezoekers die in Kranked V meedoen, dus ik ben benieuwd. Zodra hij op DVD uitkomt koop ik hem, ok?! :wink:


PS 'Flamen' Ruud, laten we dat lekker over aan de de bezoekertjes van Tweakers.net?
Crashmax

1995: Univega AL703
2002: Klein Attitude Race Disc
2011: Cannondale Scalpel Alu
2019: Cannondale Scalpel Carbon Custom
2021: Scott Spark RC AXS & Duke wielen, love it..
Maiko
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 29 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark RC900

Jass schreef:
BOMBPROOF Bram schreef:toch even reageren. UA met ene Bombproof DH-240 en in vol ornaat van Dainese harnas is géén UA zei je?

Wie bepaald dat?
Ik weet niet of je het over mij hebt, maar als dat zo is, dan zal ik het ff toelichten, anders hebben we de poppen weer aan het dansen.
[/size]
Of het nou FR, XC of UA is. Op mtb.kanata.com kan het ook op 1 site en staan er ook heel veel, dus hier lukt dat vast ook wel
Volgens mij had hij het over Rik met z`n piemeltje... :-q
Crashmax

1995: Univega AL703
2002: Klein Attitude Race Disc
2011: Cannondale Scalpel Alu
2019: Cannondale Scalpel Carbon Custom
2021: Scott Spark RC AXS & Duke wielen, love it..
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

hoe krijg ik dit bericht nou weer weg :~ De volgende is nml de juiste
Laatst gewijzigd door Jass op vr 4 oktober 2002, 15:01, 1 keer totaal gewijzigd.
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

Oh, okay, ik ben altijd een beetje te lui om 436 pagina's terug te gaan in een topic :wink:
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
Cinq
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 29 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Enduro 650b

Jass schreef:Oh, okay, ik ben altijd een beetje te lui om 436 pagina's terug te gaan in een topic :wink:
Hmm, gezien jouw aantal postings, weet ik ook wel hoe het komt dat er al zo veel pagina's zijn ;-)
"Nothing you wear on the outside of your head can stop your brain from moving around inside your skull."
Mathijs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: vr 20 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Hengelo

Ben nu aan het downloaden, w8 af.

Waar maken heren ua'ers zich druk om, het is ook een xc filmpje en geen ua of fr, daarom vinden jullie het zaai.

Als jullie zo goed kunnen biken als jullie kunnen afkraken maak dan maar eens een film voor ons!!!!!!!!!!!!!!! :evil:
Talk less, ride more!

Binnenkort met VW T2 a/b
Cinq
All rounder
All rounder
Berichten: 86
Lid geworden op: ma 29 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Enduro 650b

Mathijs schreef:...Als jullie zo goed kunnen biken als jullie kunnen afkraken maak dan maar eens een film voor ons!!!!!!!!!!!!!!! :evil:
Ik weet persoonlijk van Rick da Dick dat ie zeker zo goed kan biken als afkraken en ook daar is hij een held in :-)

Of hij ook goed videootjes kan maken weet ik trouwens niet maar ik ben nog steeds benieuwd wanneer we nou eens op techniek-training gaan met hem. Zeker weten dat ik daar wat van opsteek en misschien maak ik dan een drop-off die ik met trots op tape kan laten zetten en niet zo'n mislukte poging als er nu on-line staat :oops:

Oh ja, ik ben benieuwd of Carrot op zijn video kon zien dat ik XTR sokken aanhad en of dat de reden was dat ie zo ver ingezoomd had :tong
"Nothing you wear on the outside of your head can stop your brain from moving around inside your skull."
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

jullie suggereren wel een beetje dat dit voor XC heel wat is, maar zelfs voor een xc filmpje mis ik wel wat actie... xc = "hard gaan op de fiets door het bos" ofzow... ik mis er wel wat van...

ok nu geen gezeik meer, start maar een poll met wie het wel een vet strakke movie vond en wie er geen zak aan vond ook niet met volume op maximaal
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

ExarMCM schreef:ok nu geen gezeik meer, start maar een poll met wie het wel een vet strakke movie vond en wie er geen zak aan vond ook niet met volume op maximaal
Idd en laat het voor degene die het geen leuk filmpje vonden een uitdaging zijn om wel een leuk filmpje te maken en voor de mensen die het een leuk filmpje vonden om een nog leuker filmpje te maken.

Want hoe meer filmpjes hoe meer vreugd en hoe meer er voor iedere biker wel iets tussen zit :tong

By the way, jullie mogen mij altijd in huren om een hoofdrol in jullie filmpje te laten spelen, haha 8)
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
Exar
Genius
Genius
Berichten: 1777
Lid geworden op: do 21 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark
Contacteer:

kan je dan ook je signature wat veranderen en 500x minder irritant en groot en schreeuwend maken als je toch aan het posten bent
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Uhhh?

We hebben relaxed gebiked en daarvan staat een en ander op film. Niets meer niets minder.

Probeer dingen in de juiste context te zien en je komt een stuk verder in het leven. Bovendien scheelt het een hoop "imago stress". Rogier's wijze les.

Zojuist 4 video's uit Amerika bekeken, vet gaaf, maar de video van Carrot vond ik ook leuk. Het feit dat iemand zich vrijwillig inzet, een hoop enthousiasme en tijd in een helmetcam steekt en dan van slechts 10 minuutjes beeld een filmpje weet te maken, verdient op zichtzelf al wat respect van zijn mede bikers. Nog afgezonderd van het resultaat. Zelf vind ik hem leuk, zeker gezien het feit dat mijn broer er belabberd op staat. Bovendien is het een filmpje die de dag een beetje weergeeft, als kaskraker hebben we hem nooit willen lanceren.

Omdat welles nietes spelletjes niet meer aan ons allen besteed is, lijkt mij een einde van deze discussie het meest zinvolle.

Goed, op naar de volgende Bikersdag ! Met of zonder cameraman, mij lijkt het in ieder geval weer lachen om iedereen in real live te spreken.
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
Gesloten