Volgende bikersdag (na Amerongen 29/9/2002)

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
megabike
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek 6500, Manitou super six, Deore / LX /Magura HS33 /Bontrager
Contacteer:

Ik kan me nog een bikersdag herinneren in Nijmegen, maar toen waren we nog maar net voor het donker thuis.
11.00 uur moet toch kunnen voor 1 keertje ? Er zijn nog 51 weekenden om te gaan stappen :tong
"Talk is cheap. Show me the code."
- Linus Torvalds
Microsoft logica: op start drukken om af te sluiten
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

megabike schreef:Ik kan me nog een bikersdag herinneren in Nijmegen, maar toen waren we nog maar net voor het donker thuis.
11.00 uur moet toch kunnen voor 1 keertje ? Er zijn nog 51 weekenden om te gaan stappen :tong
Je kan natuurlijk ook ipv op zaterdag, op zondag stappen :D
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

Of op vrijdag.
Of donderdag.
Of meerijden en in de auto verder slapen.

Ik ken een voorbeeld van een Rotterdammer (nee, niet die..) die recht uit de energiehal naar Limburg reed.
Helemaal "strak" reed hij iedereen kwijt.
Wel tot woensdagmiddag totall loss geweest.
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

Wie? Welke Rotterdammer dan?

Houd mij niet langer in spanning!
<3
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

Ex collega, heet Marcel.
Gaat al lang niet meer mee mtb'en.
Was een stuiteraar van het eerste uur.
Remo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 5 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: probeer ik iedere dag uit te laten.
Contacteer:

Walter heeft me gevraagd om samen met hem te gaan gidsen bij de volgende bikersdag in Limburg wat ik uiteraard ga doen! :-q Mijn eerste echte bikersdag en dan al direct gidsen; dat maak je niet veel mee.
We zijn dan echter nog maar met zijn tweeën en dat is volgens mij echt te weinig om een groep van meer dan 30 - 40 man (of meer) te gidsen in het gebied rond Vaals. :-{ We hebben nog zeker één gids nodig. Is er iemand die interesse heeft?
When I do good, I feel good. When I do bad, I feel bad. And that's my religion.
Jass
Reporter
Reporter
Berichten: 4080
Lid geworden op: wo 15 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: ::: Specialized SX Trail ::: Trek Ticket :::
Contacteer:

Remo schreef:Walter heeft me gevraagd om samen met hem te gaan gidsen bij de volgende bikersdag in Limburg wat ik uiteraard ga doen! :-q Mijn eerste echte bikersdag en dan al direct gidsen; dat maak je niet veel mee.
We zijn dan echter nog maar met zijn tweeën en dat is volgens mij echt te weinig om een groep van meer dan 30 - 40 man (of meer) te gidsen in het gebied rond Vaals. :-{ We hebben nog zeker één gids nodig. Is er iemand die interesse heeft?
Hey, interesse wel, altijd leuk om een stel volwassen kleuters in de hand proberen te houden, maar als je het gebied niet kent, kan je moeilijk gidsen. Ik leer wel snel, maar kom niet dagelijks in Vaals, beetje ver weg.
.:Actionsports - Lifestyle - Photography:.
::: Jasper Leenarts Photography :::
Steven
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 38
Lid geworden op: do 6 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Be One Stinger

Als ik van Walter mag meerijden wil ik best meehelpen met gidsen. Ik weet niet hoe jullie route loopt, maar ik ken de weg een beetje in het Preusswald en het bos rond Vijlen/Epen. :) In het Aachenerwald ben ik nog nooit geweest. :-{
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Ik denk dat Paaj de omgeving ook nog wel kent, de vorige keer in ieder geval wel :-q
Trainen is voor mensen zonder talent!
PeeJay
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 17 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Scott G-zero Strike/Scott Endorphin/Scott vertigo Pro/Marin Indian Fire Trail
Contacteer:

ik wil ook best wel gidsen, ken Limboland op mijn duimpje kan dus een lekker parcoursje uitzetten. Laat maar horen als het zover is.
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

Parcours is al klaar, we hebben alleen nog wat vrijwilligers nodig die in de gelegenheid zijn het een paar keer te rijden. Zodat we bij onverhoopt grote opkomst het spul bij elkaar kunnen houden, of in groepjes door het bos kunnen loodsen.
Mensen uit het zuiden des lands lijken in deze de meest voor de hand liggende keuze.
Maar ook anderen die vantevoren een paar keer richting het zuiden willen komen zijn welkom.
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

ik voel mij wel welkom ;) om een keer mee te gaan :-q

zeg maar een datum
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Dr Paaj

Op verzoek van Moet ik mij ermee bemoeien.....

Dus in het geval er 30 of meer mensen gaan komen. Is het bijna niet meer te doen of moeten we met meer dan 3 groepen gaan rijden. Daarom stel ik voor dat er gepolld gaat worden...... Maar dan om een datum. Dat zal dan wel pas in februari worden....


Ik geef alle weekenden op met mogelijkheid om dan een weekend hier te verblijven en dat DE zondag dan DE bikersdag is...

De moeilijkheidsgraad(nav vorig jaar was zwaar en moeilijk voor sommige)
Dus als je 1x pw week rijdt is dit te weinig en als je te weinig ervaring hebt(dus net zonder zijwieltjes kunt) dan is het niet aan jou besteed.

Dit heeft als enige verklaring: Een grote groep zoals in Amerongen is in de contrijen van limburg TE groot.
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

ok dan schrijf ik me bij deze gelijk in.... ;)

zo ben ik zeker van een plaatsje ;)

Maar ik wil best een paar keer meegaan zodat ik als gids kan meedoen een beetje....
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

PeeJay schreef:ik wil ook best wel gidsen, ken Limboland op mijn duimpje kan dus een lekker parcoursje uitzetten. Laat maar horen als het zover is.
Remo en ik hadden al een parcoursje in gedachten.
Verder ben ik het wel met Paaj eens, Limburg is niet te vergelijken met Amerongen.
Zeker als het wat natter wordt kan 't erg zwaar zijn.
Plaats reactie