Mountainbikersdag 07-10-01

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

Net terug en het noodzakelijke voedsel achter de kiezen. Pols doet nog een beetje zeer van de buiteling vanmiddag. Schitterend! Zoals de hele dag overigens. Mooie route, gezellige groep mensen ( na de tocht niet meer als zodanig herkenbaar vanwege de bagger ) en zelfs schitterend weer!
Kijk uit naar het volgende treffen en hou me aanbevolen.
Hopelijk is iedereen weer veilig bij moeders thuis en de foto's gauw te zien op 't net.
Groetsels,
Paul.
Honi soit qui mal y pense!
megabike
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek 6500, Manitou super six, Deore / LX /Magura HS33 /Bontrager
Contacteer:

Dan was je eerder thuis dan wij (21:00 uur)

Ik geloof dat alleen mijn rechter voet GEEN pijn doet. Maar ik heb hem nog niet echt durven aanraken.
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1533
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Dan hebben jullie niet hard gereden. Ik was om kwart voor acht thuis. Nu maar hopen dat er geen bekeuring thuis gestuurd wordt.....
megabike
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek 6500, Manitou super six, Deore / LX /Magura HS33 /Bontrager
Contacteer:

Nee, niet overdreven hard.
We gingen echter ook laat weg. Ik ben nl. door een Limburgse vrouw naar binnen gelokt, om m'n knie te verzorgen. UIT DE KUNST. Ik kreeg warm water met soda, washandjes enz. Rogier en Flipsen hebben m'n fiets schoon gemaakt (BEDANKT). We hebbeb Flipsen nog ff in 't Harde afgezet, daarna Rogier in Zwolle.
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

Ha Megabike!
Zo zie je maar weer, als je een beetje zielig doet met een bloederige knie, heb je zo een limburgse schone aan de haak...!
Ik loop hier op m'n werk een beetje zielig te doen met m'n verstuikte pols, en heb er in ieder geval een vrije middag uit weten te slepen. Ach, je moet die kneusjes hier ieder jaar van wintersport terug zien komen...voor ons is een bike en een paar limburgse heuveltjes al genoeg. Sporten is gezond!!!!
Honi soit qui mal y pense!
flipsen
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: di 17 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Giant XTC Big Bear, Race Face, Giant MPH II. SRAM 7.0 Rigida Taurus Disc
Contacteer:

Ondanks dat ik de bezemwagen regelmatig van dichtbij heb bekeken, vond ik de tocht echt retegaaf. Erg tof dat iedereen op mij bleef wachten. :razz: Volgende keer zorg ik dat ik beter beslagen ten bike kom. Ben benieuwd hoe de foto´s zijn geworden. :roll:
Zo, da's een tijd geleden
paul
All rounder
All rounder
Berichten: 111
Lid geworden op: di 24 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: wendy rijdt een merida dominator, paul de RM
Contacteer:

lezen jullie je tellertjes eens even af, en laat weten wat het average kmh tijd en distance was?
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1533
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Als ik het me goed herinner: 55 km met een gemiddelde van 16,3 km/h. De reistijd kun je dan waarschijnlijk zelf wel uitrekenen :wink:
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

hhmmm,
noem me maar een mietje maar dat vind ik toch best hard...Weet niet of ik dat 55 km kan bijhouden met mijn geweldige conditie...
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1533
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Dat is natuurlijk wel de gemiddelde RIJ-tijd! Dus de vele pauzes die we hebben gehad zie je er niet in terug.
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-10-09 15:06, schreef Sven:
Dat is natuurlijk wel de gemiddelde RIJ-tijd! Dus de vele pauzes die we hebben gehad zie je er niet in terug.
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Oeps...Sorry...
OK, pauzes klinkt wel goed.
Vind het trouwens wel leuke initiatieven, zo'n dagen organiseren..Zal uns kijken of ik volgende keer ook eens mee ga, tenzij mijn veter knapt natuurlijk!
megabike
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek 6500, Manitou super six, Deore / LX /Magura HS33 /Bontrager
Contacteer:

Hee "The Original Bike-O-Man"
Wat ik graag nog van je wil weten:
Heb je ook een vertaling van de scheldwoorden die je op die ene klim uitriep ? Kan ik in Frankrijk indruk maken op de Bikebabes . :wink:

Talenknobbeltje hoor :lol:
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

Vertaling voor Megabike:
De term was: Merde de putain faché, wat zoveel betekent als: Stront van een woedende hoer. Scheldwoorden vertalen is net zoiets als een mop uitleggen: je mist de clou!
Hoe is 't trouwens met je knie, zag er goed (heftig) uit op foto...
Knie = genouille(Fr.)
Honi soit qui mal y pense!
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Paraplu - Ook frans- Dat is een schermpje wat een watje boven zijn hoofd houdt als het regent. :lol: Carotte Eh Gek in het frans
megabike
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek 6500, Manitou super six, Deore / LX /Magura HS33 /Bontrager
Contacteer:

Merci beaucoupe.
Et avec la genouille, rien a la main, plus.( niet aan de hand, meer)

Zit een mooie korst op, en wordt een echt bike litteken :cool:
Ik hoop over 2 a drie weken op de fiets te stappen (Weer en schouder dienende(of zo iets))
Plaats reactie