7 oktober 2001: Speciaal voor de Nederlandse en Belgische mo

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
ko3n
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 12 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Giant ATX 860
Contacteer:

Volgende keer beter. Mischien heeft Jaap wel zin om zeer binnenkort nog een rondleiding modderhappen te geven. :grin:
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

't was absoluut bijzonder bijzonder! Jaap, bedankt voor de leuke route, waar blijven de foto's...sorry hoor, 'k wil nie ongeduldig lijken, maar kannie wach nie. Ben benieuwd om te zien aan welke smak ik mijn verstuikte pols heb overgehouden.
Nogaals, 'n pracht rit op 'n pracht dag!
Zogauw ik mijn stuur weer kan vasthouden graag nog 'n keer.
Ciao.
Honi soit qui mal y pense!
Laure/\/s
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 11 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: is verkocht :|
Contacteer:

mooi dat jullie allemaal een leuke dag hebben gehad...jammer dat ik er niet bij kon zijn :sad:
maar als we de volgende x in Schoorl gaan en in het weekend of de herfstvakantie ofzo kan ik er denk ik wel bij zijn, tenzij ik dan net op vakantie ben, of net als me moeder jarig is... hopelijk tot de volgende mtb.nl dag!

//zz|, Laure//s
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE> ...tenzij ik dan net op vakantie ben, of net als me moeder jarig is... </BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->


...of als mijn kavia ziek is, of als het te koud is, of als mijn schoenveter knapt, of......

Verzin geen smoezen, maar zeg het gewoon eerlijk als je geen zin hebt om te biken!!
Laure/\/s
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 11 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: is verkocht :|
Contacteer:

haha, nee heb echt heeel veel zin! dus ik kom, das 98% zeker!

//zz|, Laure//s
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

Waar en wanneer is de volgende Mountainbike.nl forum dag???
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Dat is nog niet bekend. Misschien heb je een goed voorstel?
Laure/\/s
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 11 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: is verkocht :|
Contacteer:

misschien kunnen we allemaal zeggen wanneer we absoluut niet kunnen. want ik kan deze en volgende week niet, want ik heb het druk op school (volgende week tentamen week). maar daarna is het herfstvakantie (aahh, eindelijk) en dan kan ik als het goed is wel.

nog een vraagje: wie gaan er naar de fietsenbeurs in Utrecht?

//zz|, Laure//s
flipsen
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: di 17 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Giant XTC Big Bear, Race Face, Giant MPH II. SRAM 7.0 Rigida Taurus Disc
Contacteer:

Nou, maak je maar niet al te druk want de volgende zal waarschijnlijk olgend voorjaar gereden worden. Ik heb al schoorelse duinen en Nijmegen als volgende plaatsen gehoord. We horen het wel.
Zo, da's een tijd geleden
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>misschien kunnen we allemaal zeggen wanneer we absoluut niet kunnen</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Ik kan niet morgenvroeg om half acht. Dan lig ik namelijk nog in bed!!
Laure/\/s
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 11 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: is verkocht :|
Contacteer:

maar `k wil juist dat de duinen als volgende route is. die heb ik al een paar x gedaan, maar is nog steeds leuk! maar we moeten dan ff een datum doen dat er zoveel mogelijk mee kunnen doen.

//zz|, Laure//s
Laure/\/s
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 11 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: is verkocht :|
Contacteer:

en morgen om half 8 lig ik ook nog te slapen :lol: (eerste uur vrij!!! YES!!!)
en daarna weer school..zucht. `k moet strax weer naar school en kan dan pas om 16 uur naar huis.

Laure//s
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-10-09 14:37, schreef Laure//s:
en morgen om half 8 lig ik ook nog te slapen :lol: (eerste uur vrij!!! YES!!!)
en daarna weer school..zucht. `k moet strax weer naar school en kan dan pas om 16 uur naar huis.

Laure//s
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Tjee, wat een hondenleven heb jij...Pas om 4 uur weer richting huis...Nou, nou, nou..
Laure/\/s
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 11 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: is verkocht :|
Contacteer:

ja, ik vind het wel een beetje laat... morgen weer, maar dan heb ik het eerste uur vrij en een tussenuur. maar ja, vandaag heb ik (nu) ook maar een tussenuur genomen. oh nee, dis al me 2e...oops!

//zz|, Laure//s
flipsen
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: di 17 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Giant XTC Big Bear, Race Face, Giant MPH II. SRAM 7.0 Rigida Taurus Disc
Contacteer:

Ik dacht dat dit mountainbike.nl was i.p.v gewijzigdelesroosters.com :tong
Zo, da's een tijd geleden
Plaats reactie