Het Bikersdag Vaals aftertalk topic

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
Daniel L.
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1215
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 23:16
Mijn mountainbike: Rose Pikes Peak AM

Ken je de sectie: 'Old Blokes Who Should Have Known Better' in MBR Magazine? Daar staan ook van dit soort foto's. Je kan er zelfs nog iets mee winnen volgens mij :wink:

EDIT: http://www.mountainbikerider.com/content/old_blokes.htm

Jammer dat ik op vakantie was, had het toch wel een keer mee willen maken zo'n veelbesproken bikersdag. Maarja, je kan niet alles hebben he :tong
Bianchi
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 630
Lid geworden op: wo 19 juli 2006, 11:46
Mijn mountainbike: Trek Fuel EX 8
Contacteer:

Daniel L. schreef:Ken je de sectie: 'Old Blokes Who Should Have Known Better' in MBR Magazine? Daar staan ook van dit soort foto's. Je kan er zelfs nog iets mee winnen volgens mij :wink:

EDIT: http://www.mountainbikerider.com/content/old_blokes.htm

Jammer dat ik op vakantie was, had het toch wel een keer mee willen maken zo'n veelbesproken bikersdag. Maarja, je kan niet alles hebben he :tong
Dit soort foto's moeten we thuis maar niet laten zien...
Daniel L.
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1215
Lid geworden op: wo 29 december 2004, 23:16
Mijn mountainbike: Rose Pikes Peak AM

ghehe, nee!
XTC840
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 210
Lid geworden op: di 2 mei 2006, 19:26
Mijn mountainbike: Giant XTC '02 XT afgemonteerd

Wat een superweekend was het zeg! Ik heb er echt van genoten.
Helaas ben ook ik toch niet verstoken gebleven van pech. Die stunt met m'n auto zaterdagavond in die greppel op de camping heeft behalve de vergrendeling van mijn fietsen drager ook een radiateur gekost (plastic rotding grrr...). Helaas kwam ik daar wat laat achter. In Vaals hebben we (de ANWB en ik) de radiateur provisorisch gefixt. Ik onderweg, bleek de reparatie toch niet te houden. Met de hulp van wat kneedbaar metaal van iemand die ook met pech stond dat ding nog een keer provisiorisch gefixt. Ook dit bleek na 20km niet te houden en heb m'n auto helaas op moeten laten halen door een takel/sleep wagen en ik moest naar huis met de Taxi (gelukkig ben ik hiervoor verzekerd) Al met al was ik pas om 02:00 thuis.
Ik hoop maar dat het motorblok niet te heet is geworden en dat mij een kromme cilinderkop danwel een verrotte koppakking me wel bespaard blijft anders kan ik aankomend weekend het blok wisselen.

Al met al was het toch een geslaagd weekend en hie al halsreikend uit naar de volgende!
Alle guides en organisatie bedankt voor alle moeite! :-q

@Wicked: sterkte met herstel!
If you make something idiot proof, we'll provide a better idiot
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Het was mij ook al eens opgevallen bij eerdere bikersdagen, dat de fietsen beter worden onderhouden dan de auto's ;) En soms nog meer waard zijn ook!
XTC840
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 210
Lid geworden op: di 2 mei 2006, 19:26
Mijn mountainbike: Giant XTC '02 XT afgemonteerd

CrazyCarrot schreef:Het was mij ook al eens opgevallen bij eerdere bikersdagen, dat de fietsen beter worden onderhouden dan de auto's ;) En soms nog meer waard zijn ook!
Qua waarde is dat bij mij zeker het geval :lol:
If you make something idiot proof, we'll provide a better idiot
mpol
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 446
Lid geworden op: za 8 april 2006, 14:46
Mijn mountainbike: Giant NRS 2
Contacteer:

Moet wel zeggen dat die stunt met je auto een sensationele afsluiting van de zaterdag was. "Wat gaat ie nou doen?", "Waarom gaat ie daar heen?", "Keert ie nou om?", "Hij gaat nog een keer door die greppel!?!"
Wel jammer dat je er een hoop narigheid van krijgt, hopelijk vallen de kosten nog mee.
Gebruikersavatar
Bas
Site Admin
Site Admin
Berichten: 599
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M20 TR

XTC840 schreef:Die stunt met m'n auto zaterdagavond in die greppel op de camping heeft behalve de vergrendeling van mijn fietsen drager ook een radiateur gekost
Ik vroeg me al af wat je daar beneden deed maar had niet in de gaten dat je door een greppel was gegaan. Succes met je auto!

Nieuwe foto's
Gisteren heb ik van Erik en Walter ook de foto's ontvangen:

Erik:
http://www.asaputilities.com/mountainbi ... il.php?i=1

Walter:
http://www.asaputilities.com/mountainbi ... il.php?i=1

Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
"Life is better on a mountainbike"
Gebruikersavatar
Wicked DJ
Reporter/Moderator
Reporter/Moderator
Berichten: 21094
Lid geworden op: ma 25 juli 2005, 18:08
Mijn mountainbike: Raleigh Magnum '88
Contacteer:

Die bandenwissel van PT blijft ook meesterlijk :D
(helaas is de lol voorbehouden aan een select groepje welke het van dichtbij heeft meegemaakt)
If You Have It, Flaunt It ! || member of Team Funride.nl || veelgestelde vragen...|| "Even a Genius has it's limits"
XTC840
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 210
Lid geworden op: di 2 mei 2006, 19:26
Mijn mountainbike: Giant XTC '02 XT afgemonteerd

mpol schreef:Moet wel zeggen dat die stunt met je auto een sensationele afsluiting van de zaterdag was. "Wat gaat ie nou doen?", "Waarom gaat ie daar heen?", "Keert ie nou om?", "Hij gaat nog een keer door die greppel!?!"
Wel jammer dat je er een hoop narigheid van krijgt, hopelijk vallen de kosten nog mee.
Was nogal lomp he? :oops:
Gelukkig kan ik het allemaal zelf dus zal wel ophouden qua kosten. Een radiateurtje kost ongeveer 40 Euro. Vervelender is dat ik nu ff geen vervoer heb behalve m'n fiets
If you make something idiot proof, we'll provide a better idiot
fridowo
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 866
Lid geworden op: di 4 april 2006, 11:05
Mijn mountainbike: Merida Matts Sport 500
Contacteer:

Lomp,................. Je pakte die greppel ook gewoon 2x man! :D :D

Alleen wel erg jammer dat je schade hebt. :-{ Neem aan dat het de pret van het weekend niet heeft kunnen drukken? Ik denk dat ik zelfs een total - loss auto nog was vergeten :tong
Chev
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 500
Lid geworden op: di 16 maart 2004, 00:06
Mijn mountainbike: Santa Cruz
Contacteer:

@XTC840 ik dacht al bij mezelf van: Zou die dorst gekregen hebben dat ie bij dat restaurant stopte :wink:
Klote van je auto man. Hoop dat je snel weer je 4wieler terug hebt.
PT
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 683
Lid geworden op: wo 6 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Epic '07 & Tricross '08
Contacteer:

Wicked DJ schreef:Die bandenwissel van PT blijft ook meesterlijk :D
(helaas is de lol voorbehouden aan een select groepje welke het van dichtbij heeft meegemaakt)
Die bandenwissel heeft idd mijn moraal gebroken.
Daarom moest ik ook lossen in de laatste klim naar 3LP.
Cyb
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 297
Lid geworden op: do 6 januari 2005, 22:19
Mijn mountainbike: Rose RM 29er : B1-Cyber : American Eagle SS

@XTC840: dat is wel een beroerde afsluiting na zo'n weekend, alleen al het gedoe en tijd wat je er mee kwijt bent. Succes met de reparatie.

Leuk, al die foto's en verhalen. Wicked z'n foto's iets minder, ziet er nog heftiger uit als in mijn herinnering (functionele blokkade denk ik :-D )
Nu wachten we nog op de foto's van Fridowo (hint)

Erik
fridowo
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 866
Lid geworden op: di 4 april 2006, 11:05
Mijn mountainbike: Merida Matts Sport 500
Contacteer:

Geduld is de moeder in de porceleinkast, Cyb,................of zoiets :lol:

Ben ze op dit moment (voor de 3e keer :roll: ) aan het uploaden.
Plaats reactie