Wie komt 7 okt????

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Dr Paaj

Alleen echte reacties en niet van ik kijk wel het idee is om te pijlen hoeveel mensen er komen.... Ivm het bepalen vd route....
Maar vet wordt ie wel :D

-Mogelijkheid tot afspuiten is bij een hogedrukreiniger... Eigen kosten dus neem kleingeld mee(guldens)

-We kunnen ergens onderweg nog wel ff pauze houwe.. en nadien ook

-Zorg ook voor reserve binnenbanden.... (Liefst 2)

-En goed humeur(ook als het regent wordt het zeker de moeite waard) het geld dus niet als excuus... Ik pas de route dan wel een stukje aan....(toen was het te warm toch :lol:)

Tot zondag en veel voorpret..


Jaap
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Ik zekers !!!!

Zal ook deze week even een compleet overzicht bij het nieuws zetten met alle info zoals vertrek punt enzo, vorige keer waren er trouwens ook bikers die niet op het forum komen, maar er wel waren... Ps dr Paaj, als je nog extra info hebt over de route plaats ik dat er graag bij ! Rogier
Willie
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 28 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: glijzig
Contacteer:

Wie wat waar?
.::[zzzzzooooeffffff]::.
Willie
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: vr 28 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: glijzig
Contacteer:

Wacht, ik ziet het al.... :razz:
.::[zzzzzooooeffffff]::.
Maiko
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 29 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark RC900

Mannen, en Bikebabe,

Ik moet jullie teleurstellen (misschien ook wel helemaal niet), ik zal er niet bij zijn. Hoop er volgende keer weer bij te zijn, maar mijn weg naar herstel is wat langer gebleken......

veel plezier zondag..!
Dr Paaj

Maiko wat doe je nu!!!!!!!! maar dat kan niet zomaar.... Kom je ons wel even uitzwaaien zoals die gekke wortel deed???? :lol:
Maar volgende x zeker....

Beterschap en strekte....
Maiko
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 29 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark RC900

Helaas, ik had het ook graag anders gezien, maar moet echt rustiger herstellen...
Anders forceer ik het...

Vond het vorige keer ook onwijs gezellig..
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Ik wil jullie bij deze mededelen dat ook ik niet kom, ik kan niet de moed opbrengen om op mijn enige vrije dag in de week om 8 uur op te staan en om 8.30 te moeten vertrekken om pas om 11 uur aan te komen. Dan vervolgens 50 a 60 km. te rijden. waar je toch wel 4 a 5 uur mee bezig bent (incl. pauzes) Fiets nog schoonmaken. Weer vertrekken ben ik om ongeveer 18.30/19.00 uur thuis douchen en vervolgens bekaf op de bank in slaap te vallen.
Ik denk niet dat mijn vrouw hier erg blij mee zal zijn. Aangezien dit onze enige dag is dat wij samen vrij zijn. ik hoop dat jullie hier waardering voor kunnen hebben.

ik mag dan misschien een watje zijn, maar er zijn ook nog andere dingen in mijn leven dan fietsen alleen. Bij een volgende bikedag wat meer centraler in het land gelegen hoop ik er wel bij te zijn. Scheelt toch veel reistijd.
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Jammer jongens, maar als je niet kan kan je niet.

De foto's van zondag zullen alleen erg veel pijn doen :smile: Alle info over de dag wordt trouwens woensdag geplaatst ! Grtz, rogier
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Ik heb nog wel een weekeindje Limburg in de planning zitten (EPEN), maar dat is pas in februari. Moet nog even wachten voordat ik bij Paaj in de tuin kan fietsen. Afbeelding
Dr Paaj

Mijn tuin rules.... de afvalbak op balkon :D alleen geschikt voor de DH van 12mtr.......
Maiko
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 29 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark RC900

Ach, Wortel jij hebt je al onsterfelijk gemaakt door ons vorige maal uit te zwaaien!
megabike
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek 6500, Manitou super six, Deore / LX /Magura HS33 /Bontrager
Contacteer:

Ik zal zorgen dat ik er ben. Maar niet te veel klimmen he ? Doe maar alleen afdalen. (Of is de route al bepaald ??)
flipsen
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: di 17 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Giant XTC Big Bear, Race Face, Giant MPH II. SRAM 7.0 Rigida Taurus Disc
Contacteer:

Ik ben er. Gaan we met de trein ?. Ik woon zelf in ´t Harde, en nou heb ik begrepen dat er een aantal in de buurt van zwolle wonen. Als ik het mis heb moet ik maar in m´n eentje. Ik zie het wel.
Zo, da's een tijd geleden
Plaats reactie