Ardennentrip of een uitstapje naar Zuid Limburg ?

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Plaats reactie
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Dat ziet er zeer gezellig uit allemaal. Lijkt me een perfecte locatie voor een leuk bike weekendje.



Ik heb trouwens ook nog geen vervoer hoor, dat moet ik nog regelen. Mocht ik zelf een auto kunnen regelen, dan kan ik je wel oppikken. Maar nu loop ik wel een beetje op de zaken vooruit.
Trainen is voor mensen zonder talent!
Psyche
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 34
Lid geworden op: ma 6 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized M5 S-Works hardtail frame, Manitou Black, Thomson, SRAM 9.0/9.0SL, XTR/XT, ...
Contacteer:

In Champlon is er ook een jeugdherberg waar je kan reserveren. Dat ligt vlakbij La Roche en Houffa.
Walter
Genius
Genius
Berichten: 1838
Lid geworden op: ma 1 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Super Light "met" en een On One Inbred "zonder".
Contacteer:

Ziet er goed uit. :-q
Kan iedereen eens informeren of deze onderkomens nog beschikbaar zijn voor "ons" weekend?
Anders moeten we toch een paar tenten opzetten en de luchtbedden oppompen. :wink:

Ivm. carpooling is het handig als jullie vermelden waar je ongeveer woont, en of je een auto beschikbaar hebt, of juist mee wilt rijden.
Misschien is hier nog iets te vinden
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Walter op ma 8 juli 2002, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Psyche schreef:In Champlon is er ook een jeugdherberg waar je kan reserveren. Dat ligt vlakbij La Roche en Houffa.
Als we zo'n huisje zouden kunnen reserveren, dan zou ik daar liever voor gaan. Lijkt me toch net even iets veiliger voor mijn fiets dan in een jeugdherberg.
Trainen is voor mensen zonder talent!
Remo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 5 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: probeer ik iedere dag uit te laten.
Contacteer:

Mij lijkt een huisje ook veiliger. Ik zet mijn fiets niet graag zomaar ergens neer......
Als een huisje niet mogelijk is ga ik liever slapen in een grotere tent waar ook de fietsen ingezet kunnen worden! Maar uiteraard liever een huisje!
Gebruikersavatar
Bas
Site Admin
Site Admin
Berichten: 599
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz M20 TR

Mijn voorkeur gaat ook sterk uit naar een huisje.

Ik kom met de auto vanuit Zwolle, samen met Rogier.
Op dit moment is er nog één plaats beschikbaar in de auto.
De fiets kan achterop (fietsenrek voor drie).
"Life is better on a mountainbike"
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

ik heb het eens een beetje rond zitten zoeken op internet (oeps, daar gaat weer een dag werk) maar het lijkt me erg lastig om nu nog een huisje te vinden. Echt alles zit al volgeboekt, helaas.


Misschien dat we dan toch maar op een camping moeten? Ik kan wel een tent meekrijgen, waar met een beetje aanpassen wel 6 personen, inclusief fiets in kunnen.
Trainen is voor mensen zonder talent!
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Wel een heel gaaf idee dit, jammer dat het op zo'n korte termijn gebeurt :-{
Eat, sleep, ride, repeat
Remo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 5 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: probeer ik iedere dag uit te laten.
Contacteer:

Sven schreef:ik heb het eens een beetje rond zitten zoeken op internet (oeps, daar gaat weer een dag werk) maar het lijkt me erg lastig om nu nog een huisje te vinden. Echt alles zit al volgeboekt, helaas.

Misschien dat we dan toch maar op een camping moeten? Ik kan wel een tent meekrijgen, waar met een beetje aanpassen wel 6 personen, inclusief fiets in kunnen.
Ik heb ook eens rondgezocht op internet en ben tot dezelfde conclusie gekomen :-{ . Ik denk ook dat er niet veel meer over blijft dan de camping. Maar misschien heeft Fietspomp nog wat kunnen regelen. Als naar de camping moeten kan ik misschien ook aan een tent komen waar 6 man + fietsen inpassen mits deze natuurlijk door de eigenaar niet in gebruik is.
Fietspomp
All rounder
All rounder
Berichten: 63
Lid geworden op: do 20 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Mirai frame met xt/xtr afmontage en skareb elite

Toen we naar de wereldbeker in houffalize gingen hebben we het huisje pas 2 weken van te voren gereserveerd dus zal kijken of het nu nog vrij is.

Ik hoop dat ik met iemand mee kan rijden (heb zelf nog geen rijbewijs helaas) maar we hebben evetueel wel een fietsendrager voor twee fietsen die mee kan.

Zal vanavond rond 8 uur bellen om te vragen of het huisje nog vrij is en dan zo snel mogelijk een bericht posten. Met hoeveel personen gaan we eigenlijk?
Fietspomp
All rounder
All rounder
Berichten: 63
Lid geworden op: do 20 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Mirai frame met xt/xtr afmontage en skareb elite

Ik woon trouwens in boxtel
Fietspomp
All rounder
All rounder
Berichten: 63
Lid geworden op: do 20 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Mirai frame met xt/xtr afmontage en skareb elite

Heb net de eigenaar van het huisje gebeld maar die wist niet og het huisje verhuurd was (beetje vaag), het verhuur werd sinds kort geregeld door een apart bureau waarvan ik het nummer heb gekregen maar het nummer was alleen te bellen tijdens kantooruren.

Zou iemand anders morgen kunnen bellen naar dat bureau? Ik heb zelf namelijk geen tijd (werk de hele dag in een vriezer en magazijn dus kan niet ff bellen ofzo.

Wie er mee gaan:
- Sven
- Peter F900
- Walter
- Remo
- rogier
- bas
- fietspomp (indien ik met iemand kan meerijden)

Is het lijstje zo compleet of gaan er nog meer mensen mee?
Remo
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 423
Lid geworden op: zo 5 mei 2002, 02:00
Mijn mountainbike: probeer ik iedere dag uit te laten.
Contacteer:

Fietspomp schreef:Zou iemand anders morgen kunnen bellen naar dat bureau? Ik heb zelf namelijk geen tijd (werk de hele dag in een vriezer en magazijn dus kan niet ff bellen ofzo.
Geef me het nummer maar via een privé bericht dan bel ik morgen wel. Ik zal dan proberen te reserveren voor 7 à 8 man. Fietspomp, heb je een idee wat het gaat kosten?
Als het nog vrij is zal ik het gelijk reserveren en de kosten direct hier bekendmaken.
Fietspomp
All rounder
All rounder
Berichten: 63
Lid geworden op: do 20 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Mirai frame met xt/xtr afmontage en skareb elite

Fietspomp, heb je een idee wat het gaat kosten?
Toen wij in het huisje zaten ( 25 en 26 mei) moesten we voor 8 personen 180 euro betalen. Dit was buiten het hoogseizoen dus het zal nu wel een stuk duurder zijn. Het was vanaf vrijdag avond tot zondag avond 18.30
Fietspomp
All rounder
All rounder
Berichten: 63
Lid geworden op: do 20 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Mirai frame met xt/xtr afmontage en skareb elite

Heb net nog ff wat gezocht en heb wat gevonden op internet.

Er zijn meerdere huisjes beschikbaar (de foto in een van de vorige berichten is ook niet het exacte huisje waar een van de huisjes die er in het parkje staan, het huisje lijkt er verder wel op)

Ik heb wat informatie over de prijzen gevonden:

Prijzen van 29-6 tot 17-8:
Het huisje voor 6 personen 351 euro
Het huisje voor 6-8 personen 368 euro (hier zaten wij in)

Bovenstaande prijzen zijn per week in euro's

Groeten,
Bob
Plaats reactie