2e "Bikers Dag" tijd en locatie

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-09-07 01:05, schreef ROLF:
IK WIL WETEN WAAR IK KAN VINDEN HOELAAT WANNEER EN WAAR PRECIES DE TWEEDE BIKERSDAG GAAT PLAATS VINDEN?
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
Hey Rolf ! Deze staat op de homepage... daar zal ook de laatste info worden toegevoegd.
Dr Paaj

he de stationsstraat, zoals wel vaker in ned. Mega ik heb 2h 15min gereden terug en niet hard 140km/h. dus jij bent sneller......
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Jij kunt hard fietsen...! :lol:

Ben het met je eens Paaj, ik heb dit voorjaar vanuit Vijlen naar Zwolle gereden in 2.25 (onderweg 1 keer getankt) Ook ca. 140 km per uur gereden. Zondag's kun je tenminste lekker doorrijden, op een doordeweekse dag doe je over het zelfde stukje minimaal 3 uur.
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

als je doordeweeks dan geen file hebt tenminste en doe je er 3 dagen over ofzo :grin:
megabike
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek 6500, Manitou super six, Deore / LX /Magura HS33 /Bontrager
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>


Ben het met je eens Paaj, ik heb dit voorjaar vanuit Vijlen naar Zwolle gereden in 2.25 .

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Niet helemaal eerlijk, je gaat van de berg af (van ZL naar Zwolle). :smile:
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

maar dan gaat de terugweg sneller :smile:

van zwolle naar geleen is 216 km en de reistijd is 2:16 (volgens de ANWB routeplanner)

dus 2 * 216 = 430 km : 13 = 33 liter benzine
ongeveer :smile:
dus 33 * 2.25 (althans hiero)= 75 gulden benzine. Neh uitgerekend :smile:
ja ja.... ik kan nog wiskunden :grin: :grin:
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
megabike
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek 6500, Manitou super six, Deore / LX /Magura HS33 /Bontrager
Contacteer:

Eeeeeehhhhhh............

Ik rij op LPG (m'n auto) kan je dat ook ff uitrekenen? Rij ca 1:9 a 10. :lol:
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

weet de prijs niet van gas :grin:

:razz:
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Dr Paaj

een tenk het was om precies te zijn 265km en dat 1:13 = :tong 20ltr*2.25=44 gulden tanke in belgie is iets goedkoper.....
Maiko
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 29 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark RC900

Als ik ga kan er altijd iemand mee rijden vanuit omgeving Amsterdam. Scheelt in de kosten...
Plaats reactie