Wat is een goede aanvangstijd voor de 28e?

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
eblezer
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 29 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santos SCC03 Black, XT/XTR, HS33, Kore, Easton, Time ATAC, Marzzochi MXC Air
Contacteer:

De koek en sopie tent ligt alvast klaar! :grin:

Ik neem wel voorraad bekertjes mee, maar heb denk ik geen koffie voor 50 personen! :wink: Maar misschien zijn er anderen die in 't gelukkige bezit zijn van een thermokan?

Bikebabe neemt een grote kan thee mee voor de liefhebbers! Oh ja, en mocht ze dat zelf nog niet weten..... Bij deze! :wink:
Did it, done that, and yes... I'm maried!!!
http://www.blezerenvanburen.com
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

Je kunt wel merken dat je al in ondertrouw bent, je doet niet eens moeite om andere vrouwen nog te vleien. :grin:
Maiko
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 29 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark RC900

Dit is in het geval van Bikbebabe, toch een lost cause!

Oeps!

_________________
BONTRAGER RACE WHEELSET NIEUW TE KOOP!
Mail me voor details en prijs.

Afbeelding

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: maiko op 2002-04-14 01:58 ]</font>
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

wordt bijna nieuwsgierig... moet misschien toch ook maar alngs komen. zou de eerste ker zijn...

o en isil sorry van dat er geen treinen rijden dan tussen nijmegen en arnhem. t schijnt dat de club waar ik werk de oorzaak is...
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-04-18 00:18, schreef jf:
o en isil sorry van dat er geen treinen rijden dan tussen nijmegen en arnhem. t schijnt dat de club waar ik werk de oorzaak is...
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Jullie club??
Maar geeft niets hoor: ik heb al een chauffeur gevonden :wink:
Gebruikersavatar
jf
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7610
Lid geworden op: za 13 april 2002, 02:00

okay... 't bedrijf waar ik werk dan. Schijnt dat we wat spoor gaan onderhouden dat weekend...
Turn it up • Bring the noise • I'm on a horse.
Plaats reactie