Persbericht Bikersdag Nijverdal!

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Reling
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 22 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Delight TomTailor
Contacteer:

Sven's iedeetje vind ik prima, maar waarom zouden we tegengehouden kunnen worden door de staatsbosbeheerleute? Doen we iets fout dan? En wat betreft de milieuweenies: ik zorg er wel voor dat ze een jimmy-patroon van hoofd tot teen krijgen :grin:
Since the beginning...
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

:lol: Dat vinden ze alleen maar fijn, hebben ze meer grip bij het wandelen!
Niels
Prutser
Prutser
Berichten: 1554
Lid geworden op: do 4 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Sensa, sensa, sensa, intersens.

Nog een nadeel, als de groep nog veel groter word is er geen houden meer aan.
Van wielrennen, via bos-wielrennen, mountainbiken, downhill mountainbiken (geen talent wel fun) en triatlon nu weer op de mountainbike. I.P.T. for life ;-)
eblezer
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: wo 29 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santos SCC03 Black, XT/XTR, HS33, Kore, Easton, Time ATAC, Marzzochi MXC Air
Contacteer:

hmmm... Een jummy profiel kunnen ze misschien nog wel aan, maar de helft van 't forum rijdt op Jimmy's.... :grin: Dat overleeft niemand!!! :wink:

Nee, sluit me helemaal bij Sven aan om een verslag van de bikersdag te schrijven. We doen inderdaad niets verkeerd, gewoon een groep enthousiaste bikers die hun sport uitoefenen! Dat mag ook wel eens onder de aandacht komen in plaats van het negatieve gezeur... Goede reclame voor het Mountainbiken op zich, goede reclame voor mountainbike.nl en natuurlijk voor de boswachter! :wink:
Did it, done that, and yes... I'm maried!!!
http://www.blezerenvanburen.com
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

Helemaal mee eens!
The freedom to ride where you want, when you want.
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Ja, ik vind dit ook een goed idee! :-q

Vraag me alleen af of ze wel ruimte willen vrijmaken in de krant voor een paar onnozelen :wink: die via internet een bike-afspraak maken! :lol:
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-04-10 17:02, schreef CrazyCarrot:
voor een paar onnozelen
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
Wat je zegt ben je zelf!
Ik ben niet onnozel maar hoogbegaafd. :lol:
<3
niwd
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: vr 18 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Rockhopper A1 enz
Contacteer:

Als journalist wil ik wel zeggen dat ik het niet zo'n levensvatbar idee vind, zo'n verslag achteraf.

Een beetje krant wil ergens bij zijn om er een objectief verslag van te maken. Al vraag ik me sowieso inderdaad af wat een mountainbikedagje voor nieuwswaarde heeft.

Als je in de krant wilt, moet je vooraf een persuitnodiging sturen, maar de bezwaren daartegen zijn duidelijk. Bovendien: staat die journalist daar en scheuren wij langs, hem (of haar :razz: )onder de modderspetters achterlatend. :lol:

Mijn advies dus: niets doen.
isil
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 434
Lid geworden op: wo 22 augustus 2001, 02:00

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-04-11 00:59, schreef niwd:
Al vraag ik me sowieso inderdaad af wat een mountainbikedagje voor nieuwswaarde heeft.
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Ja sorry hoor, maar ik neem aan dat het hier niet om een nationale krant gaat, dus dat kun je niet zo stellen. In Maastricht krijgen we ook zoiets als een Zondagskrant, waar zelfs instaat dat Trees van de buren een kantklosuurtje op donderdag heeft.

Wat ik bedoel te zeggen: in een lokale krant kan het m.i. geen kwaad om een stukje (achteraf) te plaatsen, is misschien wel een goed idee. Kan inderdaad aangegeven worden dat mtb-ers zich best aan de regels houden en dergelijke.
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

JA!
Dat.. erhm, wat hij zegt.
<3
araminta
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 355
Lid geworden op: zo 21 oktober 2001, 02:00

Tubantia zou ik geen 'lokale krant' willen noemen.. Ze hebben wel aandacht voor de regio, maar het is nu ook weer niet zoiets als 'de Veenstreek' (no offense to inwoners van Vjenne :wink: ).

Ik zou ook niets ondernemen. Willen we dit wel een keer doen, dan vind ik ook dat we goed voorbereid moeten zijn (zie reactie Bike'O'Man).
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-04-11 00:59, schreef niwd:
Al vraag ik me sowieso inderdaad af wat een mountainbikedagje voor nieuwswaarde heeft.

Mijn advies dus: niets doen.
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
Wat Isil zegt is natuurlijk waar, al zullen journalisten misschien onderscheid maken tussen kranten en huisaanhuis-bladen. (Wegener niet volgens mij, als het maar geld oplevert...)
Maar die HAH blaadjes melden inderdaad kantklosnieuws (ben wel blij dat ik nu weet dat het ook leeft in het Zuiden des lands) :wink:

Wat betreft de nieuwswaarde van een dagje mtb-en: goed nieuws is vaak geen nieuws in dit geval, maar een stel wandelaars dat uit protest gaat wandelen op een MTB route... dát zou nieuws zijn!

Mijn advies: gewoon lekker rijden (wanneer zijn we daar vanaf geraakt?) en naderhand zien we wel waar het schip strandt!
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

We zijn absoluut niet afgeraakt van het plezier rijden! Daar draait het allemaal om, en dus zou je het hele krant-verhaal als een bijzaak kunnen zien.

We overleggen de 28e wel of, en zo ja, wat we gaan doen, we willen toch van te voren niemand inlichten.

Dus laat het plezier voorop staan!!
Trainen is voor mensen zonder talent!
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Sorry [off topic mode on]

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-04-11 08:31, schreef isil:
In Maastricht krijgen we ook zoiets als een Zondagskrant, waar zelfs instaat dat Trees van de buren een kantklosuurtje op donderdag heeft.
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Staat er in dat artikel ook waar het is en hoe laat het begint? :grin:

[off topic mode off]

We leveren na afloop gewoon een verslag in en dan kijken we wel wat er mee gebeurd. Wordt het niet geplaatst, jammer. Wel geplaats is leuk meegenomen.
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-04-10 19:37, schreef Rodger:
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-04-10 17:02, schreef CrazyCarrot:
voor een paar onnozelen
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
Wat je zegt ben je zelf!
Ik ben niet onnozel maar hoogbegaafd. :lol:

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
Beste Rodger, je weet toch dat genialiteit en gekte héél dicht bij elkaar liggen, en hoogbegaafden veelal autistisch zijn?! :D
(sorry, OT)
Overigens ben ik het overal roerend mee eens,
ALS WE MAAR KUNNEN FIETSEN, GODNONDEJU!!!
Honi soit qui mal y pense!
Plaats reactie