Eerste Mountainbike.nl Bikers Dag een feit. Vond het WERELDS

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Maiko
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 29 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark RC900

Sven was alleen niet zo onder de indruk van het tempo, die ging als ie thuis was meteen nog een ritje doen!

Of ben je toch neergeploft thuis?
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Tja voor de een kan het altijd wat sneller maar voor de ander mocht het wel wat rustiger. Met een groep altijd moeilijker, ook omdat je met meerderen rekening moet houden, maar ging wel lekker naar mijn mening
Viel me reuze mee met de conditie van de deelnemers. Ook de techniek viel reuze mee, immers niemand is op z'n b*k gegaan

Volgende keer gaan we ook een wedstijdje doen... wie de trijeseler berg (die we als eerste en laatste fietsten) het snelst 25 maal op en af kan fietsen... :tong
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
Dr Paaj

foto's in aantocht. Maar dit had ik nooit verwacht. Superrrrr de volgende keer in zl. Die brabander er waren er 2 uit eindhoven en ik heb 3 uur moeten rijden dus nie mouwe...
pawverboort
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 21
Lid geworden op: zo 29 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized Epic Expert (2008)
Contacteer:

Ik mauw ook niet, als ik niet had moeten werken was ik zeker gekomen... Maar het is wel handig als het dichtbij is, toch?

Peter
Damn right I'm a maniac
You better watch your back
Maiko
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 29 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark RC900

Zeker handig, maar ik vond het nie erg om een end te rijden...!
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Ik zal er ook zijn als ik naar Zuid Limburg moet hoor (tenminste als de datum uit komt). Heb ik er zeker wel voor over.

Dat het tempo niet superhoog wordt is natuurlijk logisch met een grote groep en dat vond ik helemaal niet erg. Het was ook niet de bedoeling om er een enorme training van te maken. Ik ben 's middags niet meer wezen fietsen want ik zou dan alleen moeten vanwege een zwembadbezoek van anderen (geef ze eens ongelijk).
megabike
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek 6500, Manitou super six, Deore / LX /Magura HS33 /Bontrager
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-08-27 16:06, schreef CrazyCarrot:


Megabike--> toen heb je hem zeker maar laten liggen! ( als ik nu zeg dat er 1000 gulden in zat ga je hem zeker alsnog halen) :wink:



</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Ik ben gisteren nog bij de zadeltas wezen kijken, HELA PIDAKA, het was niet de jouwe. In deze zat alleen een een GSM en 85 gulden.

ALs je zelf nog gaat kijken : Hij ligt bij de boom. De boom langs het zandpad. :smile:
Gebruikersavatar
Rogier
Site owner
Site owner
Berichten: 1514
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Orbea Oiz TR

Heb de foto's van dr Paaj ontvangen ! Super tof zijn erg leuk geworden. :D

Thanks Mr. Paaj. Heb momenteel niet de mogelijkheid om ze te plaatsen (zit op werk en geen ftp toegang), maar vanavond ga ik het proberen... Grtz, rogier
It's a little like wrestling a gorilla. You don't quit when you're tired- you quit when the gorilla is tired.
Dr Paaj

Oke mannen 30 sept of 7 okt wie komt???????
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Volgens mij kan ik beide dagen wel.
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

of ik die data's kan durf ik nog niet tezeggen, maar vanaf waar is het vertrek en wat zijn de plannen? :smile:
flipsen
All rounder
All rounder
Berichten: 92
Lid geworden op: di 17 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Giant XTC Big Bear, Race Face, Giant MPH II. SRAM 7.0 Rigida Taurus Disc
Contacteer:

Het liefst 7 oktober. Ben de maand september nagenoeg volgeboekt. Voor degene die in de buurt van 'T harde/ Zwolle wonen heb ik nog 1 plaatsje vrij op de fietsendrager. Ik hoor het wel als iemand er gebruik van wil maken
Dr Paaj

7 okt vanaf geleen of omstreken.....
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

OK :smile:
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Maiko
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 29 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark RC900

7 oktober staat genoteerd!
Plaats reactie