foto's van de zondag

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Maiko
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 29 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark RC900

Nee, ik sta m`n stoma te legen!

Of misschien wel m`n camelback vast te klikken...

Makkelijk hoor zo, nu weet niemand hoe jij eruit ziet!
Mathijs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: vr 20 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Hengelo

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-08-28 22:16, schreef Sven:
OK, misschien was ik iets te lomp in mijn uitspraken. Voor iedereen die zich aangevallen voelt: SORRY. Maar zorg gewoon dat je er de volgende keer bij bent, want het was/is reuze gezellig.
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Maakt niet uit.
Ik zal proberen of ik de volgende keer kan/mag komen

Ik heb ook wle een beetje enthousiast gezegd dat ik kwam, maar ik kwam niet.

MzzL

_________________
If I Ride My Bike, I Ride Fast.

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: Mathijs op 2001-08-29 18:35 ]</font>
heinz
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 18 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Koga X-control pro, met Sid SL, Magura Marta, Mavic 317 disc, XT en Ritchy WCS,
Contacteer:

even :-q voor dr Paaj; hij maakt waar wat ie gezegd heeft. Leuke plaatjes trouwens.

Ik hoop zelf ook eens naar een bike dag te kunnen komen. De voorgestelde data voor de 2e bikers dag komen mij in ieder geval niet uit: ben dan op vakantie. Misschien tijdens de 3e bikers dag ??
Dr Paaj

7 okt ik ga ff kijken sjakulien kom je dan ook met een aantal.. Of kijk je toe of na???

tot de volgende bike dag
Maiko
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 29 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark RC900

Ik zei niet dat je niemand was, alleen is het makkelijk, we geven ons (sommige letterllijk) bloot!

2e bikersdag op 7 oktober in limburg? Begrijp ik dat goed?
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Aan het taalgebruik en aan het niveau te zien, ga ik twijfelen aan het geslacht van Bikebabe. :~ Wie ook?
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

[/quote]
Yeps vlak voor het Heerderstrand, erg leuk gedeelte om te biken. Komen niet zoveel bikers daar, beetje verstopt in het bos. Weggetje ernaartoe is ook redelijk dicht begroeid. Erg leuke afdaling en met name de klim daarna is behoorlijk *&^$#-te :smile:
[/quote]

Komen niet zoveel bikers!.... Gister(woensdag)avond was het daar in de file staan. Ik denk wel 20 bikers.
Maiko
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 29 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark RC900

Ja, ze is wel heel plat en ordinair..
Waarschijnlijk was ze er gewoon bij zondag!
megabike
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 956
Lid geworden op: vr 17 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek 6500, Manitou super six, Deore / LX /Magura HS33 /Bontrager
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-08-30 13:09, schreef CrazyCarrot:

Komen niet zoveel bikers!.... Gister(woensdag)avond was het daar in de file staan. Ik denk wel 20 bikers.

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Ik ben daar gisteren ook nog geweest (tussen 17:00 en 19:00 uur). Geen hond tegen gekomen !! Dus ook geen file. Misschien was die file achter mij ?

Nog doorgereden voorbij Heerderstrand, daar zitten ook een paar hele leuke stukjes.

Ps carrot, nog zadeltassen tegen gekomen :???:


<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: megabike op 2001-08-30 15:17 ]</font>
Dr Paaj

Ja lachen maar waar ging het over.... ansjuliek jij zat niet in mijn hoofje toen we aan het biken waren zondag want ik ken je niet....
Maiko
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 29 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark RC900

Ook nie in de mijne hoor!

Keep try`in
Dr Paaj

sou se wille anjseliek. Misschien is se wel helemaal afgetraint en hunkert ze naar aandacht, dat wil nie zegge dat ik dat doe. Ik zoek m'n vrienden 3 uur rijden hier vandaan...
Maiko
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 29 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark RC900

Woont ze bij je in de buurt dan?

Twijfel ook wel beetje aan de vrouwelijkheid van onze bikebabe hoor...
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Ik vertrouw haar ook niet helemaal. Als zij een hekel heeft aan vallen met haar @#$@ op de stang van haar bike dan is er iets mis met haar vrouwelijkheid. Ze heeft wel iets uit te leggen in ieder geval.
Bikebabe
All rounder
All rounder
Berichten: 61
Lid geworden op: vr 24 augustus 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Trek PRO XC 9.9 Shimano XTR Rock Shox Sid SL, 2.5

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>


Twijfel ook wel beetje aan de vrouwelijkheid van onze bikebabe hoor...
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Hoor ik wel vaker :smile:
Op de bike een beest, maar op de grond een engeltje :lol:

Wat kan ik doen om jullie twijfel weg te nemen ? Zal ik 7 okt dan maar naar Limboland komen ?

Mensen die mij gezien hebben (zonder helm en bril), twijfelen echt geen moment meer :smile:

CU
Plaats reactie