kannie komen

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Als het mij nou niet lukt om te komen, kom ik jullie misschien nog ff uitzwaaien!
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Tot mijn grote spijt! :sad: moet ik mededelen dat ik niet kan komen.
Ik heb zojuist m'n MTB-Dokter aan de lijn gehad met de mededeling dat hij m'n fiets niet eerder dan Dinsdag klaar heeft.

De tandwieltjes van de derailleur waren kats versleten en hij krijgt de juiste wieltjes volgende week pas binnen. M'n fiets krijgt nu gelijk een grote beurt. Nieuwe ketting, tandwielen, remblokjes en wordt nu helemaal op nieuw afgesteld. Dan ben ik zometeen helemaal niet meer bij te houden.

Waarschijnlijk kom ik zondag nog wel even langs om jullie uit te zwaaien! :smile:
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

P.S. Gaan jullie nog wel even op zoek naar mijn zadeltas die daar ergens moet liggen.
Ik vermoedt dat hij er bij een afdaling er van af is gevallen. Of de trijsberg- of ergens bij de tonnenberg die afdaling die langs dat heideveld loopt.

Veel succes iedereen!
Maiko
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 29 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark RC900

Ach nee.... drama....

Vind het wel jammer dat je niet gaat...

Wel goed dat je nog ff komt zwaaien!

Kan je nie een fiets lenen van iemand?
Mathijs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: vr 20 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Hengelo

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-08-25 13:58, schreef Maiko:
Ach nee.... drama....

Vind het wel jammer dat je niet gaat...

Wel goed dat je nog ff komt zwaaien!

Kan je nie een fiets lenen van iemand?
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Leen fiets van de fietsen maker
Talk less, ride more!

Binnenkort met VW T2 a/b
Mathijs
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1513
Lid geworden op: vr 20 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Hengelo

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2001-08-24 15:20, schreef Bikebabe:
Misschien kom ik ook wel even kijken
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

gewoon mee gaan. word wel leuk
Talk less, ride more!

Binnenkort met VW T2 a/b
Plaats reactie