Rondje Utrechtse heuvelrug

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Laure/\/s
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 11 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: is verkocht :|
Contacteer:

:lol:
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-02-25 20:04, schreef Jurriaan:
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-02-24 20:42, schreef Laure//s:
Ok :smile: :wink:

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

hallo zijn hier geen operators die ingrijpen als het off topic gaat????
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

ja hier ben ik om in te grijpen......

"grijpt in"

en nou issie weer weg

"laat los en verdwijnt als een duistere schaduw in de nacht.. zo geruisloos als hij was gekomen, is hij vertrokken....
De dag kwam snel..... maar zijn gedachten bleven steken in datgene wat hij had gezien tijdens zijn tochten in het duister. Misschien was hij beter thuisgebleven die avond.... Als ze er achter zouden komen wat hij gezien had zoui hij weleens in grote moeilijkheden kunnen komen....

Hij hoorde een auto tot stilstand komen voor zijn huis. Er stapten vier mannnen uit. Alle vier waren ze in het zwart gekleed, de mannen liepen naar zijn voordeur.....
Hij kleedde zich snel aan en rende via de achterdeur naar buiten richting de schuur.
De mannen waren momenteel het huis aan het doorzoeken, zo stil mogelijk zocht hij zijn bike en sloop richting de straat. Toen hij langs het venster sloop stond hij oog in oog met een van de mannen. Hij sprong op zijn bike en zette het op een fietsen.....
De mannen renden het huis uit en gingen richting auto. Ze starten de wagen en reden achter hem aan....
Er ging vanalles door hem heen, hij dacht bij zichzelf, "wat een dag om te leren rijden met spd pedalen zeg"
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

Nu snap ik wat ze bedoelen met "kranked"! En jij bent het zeker RT!
De moderators van mountainbike.nl zijn rare jongens.

... behalve eentje, die beheert bijna feilloos het "Welke mountainbike" onderdeel. Maar kan hij ook fietsen? :wink:
The freedom to ride where you want, when you want.
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

:lol:
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

BTW weltrusten, moet er over 6,5 uur weer uit :sad:

De groenten.....
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

Ok, dan ga ik nu echt verder met mijn werk! Misschien kijk ik straks of Araminta nog uit zijn grafkist stapt op zoek naar wat bikebloed!

[hangt vast wat knoflook om zijn nek]

Sleep tight guyz (and all-read- and- no-post-voyeur-girls)
The freedom to ride where you want, when you want.
niwd
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: vr 18 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Rockhopper A1 enz
Contacteer:

dat zijn er ongetwijfeld duizenden!

kunnen we geen nieuw tpoic beginnen waarin we foto's van onszelf zetten in aantrekkelijke poses? Ongetwijfeld goed voor het aantal pageviews :smile:
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

jou zeker in een of andere houding met ontbloot bovenlichaam :roll:

neh... laat maar, als iemand mij wil zien, dan doen ze dat maar op een bikers dag... :smile:
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

Nou, dat was ook wel erg geslaagd die dag volgens mij...

Leuke filmpjes van Jurriaan
Jur's Bios

Check de volgende links aldaar:
2-3DP1  
2-3DP2
2-3DP3
2-3DP4
The freedom to ride where you want, when you want.
sander
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: za 9 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized Rockhopper PRO A1, Manitou SX, Magura HS33 race-line

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-02-26 23:50, schreef Rolling Thunder:
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-02-25 20:04, schreef Jurriaan:
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-02-24 20:42, schreef Laure//s:
Ok :smile: :wink:

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

hallo zijn hier geen operators die ingrijpen als het off topic gaat????
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

ja hier ben ik om in te grijpen......

"grijpt in"

en nou issie weer weg

"laat los en verdwijnt als een duistere schaduw in de nacht.. zo geruisloos als hij was gekomen, is hij vertrokken....
De dag kwam snel..... maar zijn gedachten bleven steken in datgene wat hij had gezien tijdens zijn tochten in het duister. Misschien was hij beter thuisgebleven die avond.... Als ze er achter zouden komen wat hij gezien had zoui hij weleens in grote moeilijkheden kunnen komen....

Hij hoorde een auto tot stilstand komen voor zijn huis. Er stapten vier mannnen uit. Alle vier waren ze in het zwart gekleed, de mannen liepen naar zijn voordeur.....
Hij kleedde zich snel aan en rende via de achterdeur naar buiten richting de schuur.
De mannen waren momenteel het huis aan het doorzoeken, zo stil mogelijk zocht hij zijn bike en sloop richting de straat. Toen hij langs het venster sloop stond hij oog in oog met een van de mannen. Hij sprong op zijn bike en zette het op een fietsen.....
De mannen renden het huis uit en gingen richting auto. Ze starten de wagen en reden achter hem aan....
Er ging vanalles door hem heen, hij dacht bij zichzelf, "wat een dag om te leren rijden met spd pedalen zeg"

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

helemaal sappel, ofnie?
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Ach als je hem langer kent valt het allemaal niet meer zo op! :lol:
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

wel i sigh.... :((
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
sander
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 20
Lid geworden op: za 9 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized Rockhopper PRO A1, Manitou SX, Magura HS33 race-line

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-03-14 20:14, schreef Rolling Thunder:
wel i sigh.... :((

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

maar met een paar van zulke creatieve uitspattingen lig ik weer rollend van het schaterlachen achter mn pc...Afbeelding
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Zeg dat nou niet, wordt het alleen maar erger van!
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

[onzin on]
erg erger ergst
[/onzin off]

hoezo erger...... kan dat dan nog.... :~

volgens mijn niet meer hoor :lol:
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
Plaats reactie