Zondag 3 November = Bikersdag 2013(laagdrempelig & gezellig)

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Gebruikersavatar
RandyM
All rounder
All rounder
Berichten: 123
Lid geworden op: ma 13 februari 2012, 12:03
Mijn mountainbike: Kona HeiHei de luxe 27,5+

Mellowbikers, was een super gezellige dag met een mooie route. Bedankt mannen !
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Hele leuke omgeving om eens te fietsen! Verder was alles goed georganiseerd met een hele leuke groep! Ik kom nog wel een keer terug naar Boz!
StevenV
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 28
Lid geworden op: zo 14 november 2010, 13:58
Mijn mountainbike: Trek 6700 Disc 2010

Hmmmm, moet toch weer eens wat vaker op dit forum kijken. Was me compleet ontgaan deze dag. Heb nog even kort aan het staartje gehangen van een groepje waar ik eerst op moest wachten langs het hekwerk bij vliegbasis Woensdrecht ;-)
Gebruikersavatar
dorretje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1747
Lid geworden op: wo 8 juli 2009, 11:50
Mijn mountainbike: Staal

StevenV schreef:Hmmmm, moet toch weer eens wat vaker op dit forum kijken. Was me compleet ontgaan deze dag. Heb nog even kort aan het staartje gehangen van een groepje waar ik eerst op moest wachten langs het hekwerk bij vliegbasis Woensdrecht ;-)
He, dan hebben wij nog even gepraat. Jammer dat je alleen het laatste stukje er was.
There are three kinds of people: those of us that are good at math and those that are not.
http://www.mellowbikers.nl
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

hey dorretje, was dat een sneak preview?
Gebruikersavatar
dorretje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1747
Lid geworden op: wo 8 juli 2009, 11:50
Mijn mountainbike: Staal

Hier een filmpje van de MTB dag.
http://www.pinkbike.com/video/338584/
Volgens mij is dit Bas in beeld.

Meer filmpjes via pinkbike

foto's ben ik nu aan het uploaden, maar zodra ze er zijn zal ik een kleine impressie posten.
Laatst gewijzigd door dorretje op zo 3 november 2013, 23:10, 1 keer totaal gewijzigd.
There are three kinds of people: those of us that are good at math and those that are not.
http://www.mellowbikers.nl
Gebruikersavatar
dorretje
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1747
Lid geworden op: wo 8 juli 2009, 11:50
Mijn mountainbike: Staal

bouwpakket schreef:hey dorretje, was dat een sneak preview?
Ja ging ff niet goed, maar op deze sta jij mooi. Das die stoempklim vlak voor de verzorgingspost.

http://www.pinkbike.com/video/338580/
There are three kinds of people: those of us that are good at math and those that are not.
http://www.mellowbikers.nl
Gebruikersavatar
bouwpakket
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6112
Lid geworden op: vr 22 mei 2009, 21:58
Mijn mountainbike: Ibis Ripley V4, Ripmo V2, Ragley TD:1 SS, Breezer Inversion

Dit stuk heb ik gemist.... http://www.pinkbike.com/video/329475/
Knakker29
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 2112
Lid geworden op: zo 11 september 2011, 10:24
Mijn mountainbike: staal en tita met een rekje

EL Maroq schreef:CC-Rider zie ik op iedere foto met het voorwiel van de grond :tong
De rest staat helaas niet op de foto, paar strakke jumps gezien van CC met de fattie.
Gebruikersavatar
CC-Rider
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1461
Lid geworden op: zo 30 oktober 2011, 21:50
Mijn mountainbike: 34-18 of 27.5x4.5

Knakker29 schreef:
EL Maroq schreef:CC-Rider zie ik op iedere foto met het voorwiel van de grond :tong
De rest staat helaas niet op de foto, paar strakke jumps gezien van CC met de fattie.
Thanks
***** Frequent Flyer, ride with a fat smile *****
Scott920
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 30 oktober 2013, 09:21

Mellowbikers (en een ieder die deze dag mogelijk heeft gemaakt) bedankt voor een top dag!!
Gebruikersavatar
blondie
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 11 april 2011, 10:43

Ook ik ik wil mijn lof en dank voor de Brabantse gastvrijheid uiten. Het was een prima georganiseerde dag. Bedankt voor het heerlijke appelgebak en de complete pastamaaltijd bij de Stayokay.
Ik kom weleens in het gebied als ook ik een tourtochtje in de buurt fiets, maar dan gaan dan haast nooit op de mooie padjes die ik vandaag heb mogen zien. Onderweg nog een paar fotootjes geschoten:

Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Bas Stayokay
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 525
Lid geworden op: vr 6 juli 2012, 20:09
Mijn mountainbike: Salsa El Mariachi, Salsa Spearfish, Salsa Mukluk

Beste forummers,

dank voor alle lovende woorden. Ik wil nogmaals aangeven dat wij het erg leuk vonden om deze editie van de bikersdag te organiseren. We hebben het enorm getroffen met het weer, een paar uur na de pastaparty was het weer toch een stuk minder aangenaam. Leuk om eens wat gezichten bij de forumnamen (en mtb): "oooh, jij bent van die fiets!" te zien. De indeling van Diesel/TD & Euro verliep gedurende de track soepel in elkaar over. Dit was wel prettig aangezien enkelen toch op voorhand verkeerd hadden ingeschat binnen welke groep zij het beste pasten. Volgens mij heeft een ieder een rit voorgeschoteld gekregen die voldeed aan zijn/haar verwachtingen, Euro, TD,Diesel en "lege accu groep". Ook hoop ik dat jullie allemaal een goed beeld hebben gekregen van de mogelijkheden op onze Brabantse Wal. Ik denk dat we het qua mtb-mogelijkheden best getroffen hebben met hetgene wat we hier hebben liggen in de omgeving maar dat veel mensen dit nog niet weten. En onbekend maakt onbemind. Via deze weg wil ik iedereen die geholpen heeft om deze dag tot een succes te maken bedanken voor hun inzet. Mooi om te zien hoe wij met ons kleine clubje (Mellowbikers) en enkele fellowbikers op een spontane wijze een dag hebben weggezet waar wij ons niet voor hoeven te schamen. Het uitzetten van de route, de meer dan gezellige "voorbereidingsavond" op donderdag, het gidsen, beschikbaar stellen van porto's, de verse Appels via Aeolus, energierepen voor de gidsen van Featherbikes, de bemensing van de verzorgingspost en zo kan ik nog wel even doorgaan. Allemaal bedankt voor het mede mogelijk maken van deze mooie dag. Ook wil ik alle deelnemers bedanken voor hun opkomst, ondanks dat de weersvooruitzichten niet heel geweldig waren. Als organisatie kun je faciliteren maar de deelnemers bepalen natuurlijk ook grotendeels zelf de sfeer van de bikersdag. Dat er allemaal leuke mensen op dit forum actief zijn is nu wel duidelijk. Ik hoop jullie dan ook allemaal nog een keer te mogen ontvangen op onze Brabantse Wal. Tot snel, in en rond BoZ of elders in den lande...
Riding bikes is just a small piece of the experiences that all comes out of it!
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7839
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

bouwpakket schreef:Dit stuk heb ik gemist.... http://www.pinkbike.com/video/329475/

Zat je toch echt in de verkeerde groep...
Gebruikersavatar
Timo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1749
Lid geworden op: za 8 januari 2005, 11:45

Kan iemand mij nog vertellen hoe dat stuk heet door het bos met dat hoge bruine gras er tussen? Was een heel mooi stukje namelijk! Leo vertelde dat dat er met de night ride helemaal magisch uit zou zien!?
Plaats reactie