28 april vervoer Hellendoorn

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Dr. Eskimo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3057
Lid geworden op: wo 13 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Trek x-caliber 9
Contacteer:

Deh is ok.
Ik begrijp helemaol niks van di geleuter ma de sow ok oan mijn kunne ligge. Want ik heb vusteveal kouwe boudewijnkes op.
Ik vin deg ge allemaol wa vriendelijker vur me koar moh zijn en gezellig meh me koar mot goan fietse en de grote stokke thuis mot late. Want deh is helemaol nie leuk vor niemand nie. Gewoan gezellig met de neuskes tegen elkaer zoas wij eskimos da doen en zeggen de het oe spijt en deh ge het niet mer zult doen. En daorna motte mekaar gewoan het licht uit de oguh rije.

En deh ge bedankt zeit de wette wor!!!

Den dronkuh kleine Eskimo. Houdoe wor!!!! het is wer vrijdag
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Weer ON TOPIC:

En ik kom met de auto! :smile:
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-04-20 14:44, schreef CrazyCarrot:
Weer ON TOPIC:

En ik kom met de auto! :smile:

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
Neem jij Kleine Eskimo mee, dan?
Die kan namelijk niet meer rijden, dacht ik zo... :lol:
Honi soit qui mal y pense!
Dr. Eskimo
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 3057
Lid geworden op: wo 13 maart 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Trek x-caliber 9
Contacteer:

Den eskimo is weer het mannetje hoor! vandaag 120 km getourd als oefening voor de friese 11steden tourtocht van 240 km.
In het begin heb ik echter wel wat bier gezweet :razz:
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

wat is het adres trouwens / verzamelplaats van waar we moeten wezen in hellendoorn.

btw ik kom ook met de voiture.... :smile:
Met een botte bijl moet je gewoon wat harder slaan dan met een scherpe.
Emtb.Tech
www.GravelRacen.com
YouTube Fatbike & Adventure's Kanaal
Adventures & Patrol Blogtopic op mountainbike.nl
aboogaar
All rounder
All rounder
Berichten: 55
Lid geworden op: di 12 februari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Specialized FSR Carbon X.0 XTR

BOT (Back On Topic)
Ik kom ook met de auto maar weet nog niet waar naartoe! Ja Nijverdal. En verder? Komt er een routebeschrijving?
Trouwens OBOM als Greenbiker niet gaat (hij kon geloof ik niet, was nog effe afwachten) dan kunnen wij wel samenrijden?
Kom ik je in Rosmalen wel ophalen, kan je bike binnen liggen als je bier gaat drinken :lol:
Aad - aka VTTboy; met zo'n grote motor heb je wel zulke uitlaatkleppen nodig...
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Er komt snel info op de site. Rogier wou het dit weekend doen, maar dat is blijkbaar niet gelukt.

De verzamelplaats is trouwens bij Hotel Dalzicht, bovenop de Nijverdalseberg, voor degenen die dat iets zegt. De routebeschrijving komt eveneens bij de info te staan en dit keer klopt die ook (Feanbiker, die zou te mekkelijk zijn om in te koppen, dus ik heb hem vast voor je gemaakt :wink: )
Trainen is voor mensen zonder talent!
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Heeft dat veranderen van de routes daaro nog invloed op de route die jullie gepland hadden eigenlijk?
Eat, sleep, ride, repeat
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Ja, gedeeltelijk wel. Een meer geimproviseerd stuk wordt nu vervangen door een stuk nieuwe route. Dat is overigens wel een erg mooi deel, in een mooi stuk natuur.
Trainen is voor mensen zonder talent!
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Is op zich niet verkeerd, heb je wel een stuk route dat nog niet stuk gereden is
Eat, sleep, ride, repeat
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Zeker, de hele route ligt er mooi bij. Omdat de route erg nieuw is, is het zeker nog niet stuk gereden, eerder te weinig. mensen met een full-suspension zullen op die stukken in het voordeel zijn, denk ik.
Trainen is voor mensen zonder talent!
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

Wat voor omstandigheden en ondergrond kunnen we verwachten komend weekend? En wat voor banden raad je aan?
Eat, sleep, ride, repeat
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Als het de komende week droog blijft, dan raad ik semislicks aan. De ondergrond bestaat uit zand, dus water trekt redelijk snel weg. Bij regen kunnen enkele stukken wel wat modderig zijn, maar het grootste gedeelte niet.
Trainen is voor mensen zonder talent!
Feanbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 292
Lid geworden op: za 5 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element Team SC 2003
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
De routebeschrijving komt eveneens bij de info te staan en dit keer klopt die ook (Feanbiker, die zou te mekkelijk zijn om in te koppen, dus ik heb hem vast voor je gemaakt :wink: )

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->


:smile: :smile: :smile: Nu alleen nog ff kijken als ik kom heb namelijk erg lastvan me rug :mad:
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-04-22 10:04, schreef Sven:
Als het de komende week droog blijft, dan raad ik semislicks aan. De ondergrond bestaat uit zand, dus water trekt redelijk snel weg. Bij regen kunnen enkele stukken wel wat modderig zijn, maar het grootste gedeelte niet.

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
Hmm, het ziet er niet veelbelovend uit voor
volgend weekend afgaande op pagina 704 van
teletekst. Noppenbandjes maar laten zitten
op mijn bike Sven?
<3
Plaats reactie