28 april vervoer Hellendoorn

Op initiatief van mountainbikers van deze site worden tochten georganiseerd. Onder begeleiding van een plaatselijke routekenner gaan we gezamenlijk modder en stof verplaatsen.
Reling
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 22 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Delight TomTailor
Contacteer:

Is het dan ook mogelijk dat jimmy's ergens niet de ideale rubbers voor zijn? Trouwes, laat maar hangen... :wink:
Since the beginning...
Maiko
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 546
Lid geworden op: zo 29 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott Spark RC900

Zelfs in de huiskamer staan ze mooi!

Sorry,..

Maar ik heb zin in zondag! Lijkt me leuk!
Als dat weer nou nog een beetje meewerkt!
Laure/\/s
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 352
Lid geworden op: di 11 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: is verkocht :|
Contacteer:

Als het zulk weer is als dat het nu hier is, moet het wel een geslaagde dag worden!

Alleen hoop ik wel dat mijn Santos daar ook van kan genieten...
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>

Noppenbandjes maar laten zitten
op mijn bike Sven?

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Tsja, dat moet eigenlijk iedereen voor zichzelf uitmaken. Zoals je weet rijd ik eigenlijk altijd met semislicks, dus wat mij betreft kan dat ook zondag prima. Maar als het wel gaat regenen, dan kun je er wel eens profijt van hebben.
Trainen is voor mensen zonder talent!
Rodger
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 6170
Lid geworden op: do 27 december 2001, 02:00
Mijn mountainbike: <<<<< Yeti AS-X >>>>>
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-04-22 12:50, schreef Sven:
Maar als het wel gaat regenen, dan kun je er wel eens profijt van hebben.

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
Profijt in de zin van dat ik wel eens
sneller dan jij zou kunnen zijn? :wink:
Kidding.
Zoals het er nu uitziet laat ik de noppen erop.
Thanx fer the info. :smile:
<3
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-04-22 11:21, schreef Reling:
Is het dan ook mogelijk dat jimmy's ergens niet de ideale rubbers voor zijn? Trouwes, laat maar hangen... :wink:
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
Soms kun je beter Durex nemen... zeg ik als Jimmy owner. :wink:
The freedom to ride where you want, when you want.
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-04-22 16:00, schreef Castor:
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-04-22 11:21, schreef Reling:
Is het dan ook mogelijk dat jimmy's ergens niet de ideale rubbers voor zijn? Trouwes, laat maar hangen... :wink:
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
Soms kun je beter Durex nemen... zeg ik als Jimmy owner. :wink:

</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Je mag er in ieder geval van uit gaan dat die minder snel lek gaan (mag je hopen) :lol:
Eat, sleep, ride, repeat
niwd
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: vr 18 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Rockhopper A1 enz
Contacteer:

Nou... Ik laat mijn noppenbanden er gewoon onder (ik heb namelijk geen andere :smile: )

:grin:
Reling
All rounder
All rounder
Berichten: 116
Lid geworden op: zo 22 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Delight TomTailor
Contacteer:

Wat zegt je vriendin er dan wel niet van als je bezig bent :grin:
Since the beginning...
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

[quote]
Op 2002-04-22 12:50, schreef Sven:
<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>

Maar als het wel gaat regenen, dan kun je er wel eens profijt van hebben.
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

70% kans volgens TT704. (modderhappen)
Gebruikersavatar
Bommie
Site Admin / Fotograaf
Site Admin / Fotograaf
Berichten: 5645
Lid geworden op: za 15 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz Blur CC, Radon Black Sin 10.0

ik zie zaterdag avond wel wat ik er onder gooi, zou wel prettig zijn als een local dan ook een ooggetuige verslag van het weer zou willen posten
Eat, sleep, ride, repeat
Sven
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 1534
Lid geworden op: ma 16 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: MTB: Specialized Epic Race: Canyon

Zaterdagavond ben ik meestal niet online, omdat ik dan bij mijn ouders ben. Maar je mag altijd even bellen.

Trouwens, je kunt toch ook gewoon noppenbanden monteren en daar ongeacht het weer mee rijden? Of net als ik, het zelfde verhaal voor semislicks? Of je kunt zelfs andere banden meenemen in de auto en, indien nodig, ter plekke veranderen!
Trainen is voor mensen zonder talent!
OBOM
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 494
Lid geworden op: zo 7 oktober 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Commençal Skin Ti 29"

Heel fijn, 'kbenner dus nie!!
Shit Go..#@$%%^&!!! enz.
Voor diegenen die meegeweest zijn op die dag in Rheden in maart: kennen jullie die mooie jump nog, zo'n vijf km voor het einde, over een boomstronk heen tijdens een leuke technische afdaling?!
Wel, het schijnt toch niet echt verstandig te zijn om op je hoofd te landen... :sad:
Heb nu zo'n mooie halsband om, en ben erg dankbaar voor m'n helm...voorlopig ff niet biken, dus. 't komt allemaal weer goed, alleen m'n nekspieren flink geblesseerd, evenals m'n schouder (rechts) Veel plezier zondag, vraag Castor maar naar de sappige details :-q die reed achter mij...zonder camera, helaas!!! :D
Honi soit qui mal y pense!
Pat.
Technisch Webredacteur
Technisch Webredacteur
Berichten: 5968
Lid geworden op: zo 15 juli 2001, 02:00
Contacteer:

knap lullig voor je.... :sad:

ik wens je veel beterschap en succes......
Feanbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 292
Lid geworden op: za 5 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element Team SC 2003
Contacteer:

He jammer,



Beterschap
Plaats reactie