Camping/huisjes Guillestre/Embrun

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
futura
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 370
Lid geworden op: zo 28 december 2014, 19:57
Mijn mountainbike: Canyon Neuron CF 9.0 2019 Stealth

Gisteren route 2, 4, 16 en 18 gecombineerd, ca 54km en 1300hm, bewolkt en goede fiets temperatuur.

De omgeving is prachtig maar de vaste routes zijn oer saai, 90% brede paden, geen onderhoud waardoor bijv.de erg leuke singletrackafdaling van 16 niet te doen is.

Route 18 volledig brede paden met veel gruis, grind en losliggende stenen waardoor afdalen erg tricky is, route 4 bij de splitsing met 18 genomen.
Afdaling van 4 compleet aan snot gereden door machines.

Kortom de trackbouwers moeten maar eens een opleiding volgen bij de UHR, er is vlgs mij veel meer uit te halen.
Denk dat de tracks daardoor nauwelijks worden gebruikt want in de tocht van 4 uur 4 bikers tegen gekomen.

Dinsdag met mijn zoon een dagje downhillen in Les Orres, ben daar al geweest en is wat mij betreft voor de biker het leukste om te doen.

Enne, zaterdag genoten van de rodeo kanotocht op de Durance, de wals was weer bruut.
joergarms
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 429
Lid geworden op: zo 28 oktober 2012, 12:58
Mijn mountainbike: Nukeproof Mega275 trail, custombuild. Dartmoor Primal 650 Custom. Propain Spindrift custombuild.
Contacteer:

Zomer 2018 zijn wij weer 3 weken in Guillestre te vinden. Nu al heel veel zin in.
Nukeproof Mega 275 Custombuild.
Dartmoor Primal 650b Custombuild.
Propain Spindrift Custombuild. (sold)
Giant ATX840 (retired)
Apex Ultegra racingbike.
Giant Ultimo stadsfiets.
Gebruikersavatar
mud mate
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7837
Lid geworden op: do 16 september 2010, 14:44
Mijn mountainbike: Nicolai G1 XL en Nicolai G1 XL EBOXX QLF
Contacteer:

joergarms schreef:Zomer 2018 zijn wij weer 3 weken in Guillestre te vinden. Nu al heel veel zin in.
Ik in ieder geval 1 week in...? Jawel Saint-Crepin. Ik hou van ruime campingplaatsen ;-)


:lol: :lol: :lol: :tong
Plaats reactie