IM: Mountainbiken in Oostenrijk, Italië en Zwitserland 2014

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29835
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

pietheinpeeters schreef:Wat kost het om zo'n gesponsorde bijdrage boven aan te hebben staan?
pietheinpeeters schreef:...
Ik denk dat ik wel een sponsor weet die graag promotie wil maken voor mountainbike reizen in Roemenië.
Even een pb'tje aan Rogier, dan komt het vanzelf goed.
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Sunnyboy
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1348
Lid geworden op: zo 16 april 2006, 12:09
Mijn mountainbike: BergjeOp, BergjeAf

Eind dit jaar ga ik een weekje naar het Oostenrijkse plaatsje "Au " in het Bregenzerwald. Ook in de folder gevonden.
Dit na een goede ervaring uit 2009 in Kirchberg.
Uitstekende hotels :bier: en voor veel budgetten wel een onderkomen te vinden.
Ik reis altijd alleen en heb al diverse buitenlandse vriendschappen opgebouwd. :-q
Bedankt voor het lezen, hou het leuk en Let's Ride!
martijnmvf
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 6 juni 2016, 17:04

Edit:voor maken van reclame graag contact opnemen met Rogier Mensink (site owner
Alovaddin
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 18 februari 2017, 12:31
Contacteer:

Hallo folks,

I am founder of Paramount Journey - adventure travel company in Tajikistan. We are launching a pioneering MTB trip in Tajikistan from 14 -28 August 2017. Our mountain biking trip is focused primarily on the bikes, but also gives opportunity to try trekking over 4000 m elevation too.
We are looking for local MTB tour agency companies/MTB communities in Netherlands to start collaboration. I would appreciate if member could advice us to reach local travel experts and famous riders whom we have special offers.

Best regards,
Alovaddin
Plaats reactie