Oostenrijk " Biken in Karntens Naturarena "

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
Feanbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 292
Lid geworden op: za 5 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Rocky Mountain Element Team SC 2003
Contacteer:

Had dus altijd gedacht als je wil biken in Oostenrijk dat je in Tirol moest wezen, niet dus !!. De provincie Karinthie mag er ook wezen. Karntens Naturarena bied veel leuke tracks voor de beginnende en gevorderde biker.

Karntens Naturarena zijn de gebieden: Gailtal, Gitschtal, Lesachtal en de Weissensee.

Bij deze laatste heb niet hoeven te vervelen, rond dit gebied zijn 7 mooie en goed uitgezette routes die je langs de mooiste plekjes en uitzichten van de Weissensee laten zien.

Er zijn 2 lichte routes (wat is licht)

1 middelzware route

en 4 zware routes.

En in de Bike Tour Gids van deze gebieden, deze gids te krijgen bij alle vvv's daar staan nog veel meer routes, ben dus ook van plan deze zomer die andere routes ook maar eens te verkennen.

Voor wie meer info wil mail me of info@weissensee.com
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

<!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font face="Verdana,Arial" size="1"><strong>Quote:</strong></font><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=1><BLOCKQUOTE>
Op 2002-05-14 12:18, schreef Feanbiker:

Had dus altijd gedacht als je wil biken in Oostenrijk dat je in Tirol moest wezen, niet dus !!. De provincie Karinthie mag er ook wezen.
</BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><hr size="1" color="#000084" noshade></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->

Persoonlijk denk ik dat , daar waar bergen zijn je altijd wel leuke tracks kunt vinden. De hoogteverschil maakt natuurlijk heel veel goed als je wat minder leuke tracks junt vinden.
Plaats reactie