Biken op Corfu

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
BigBiker
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 23 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Nishiki team sri, XT, Manitou Black Comp,

Hey all,

Heeft er iemand ervaring met mountainbiken op corfu??

Ik ga in juni namelijk 9 dagen naar corfu, en wil hier zeker 5 dagen van fietsen. De bike is al gehuurd

http://www.mountainbikecorfu.gr/
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

Deze vraag kun je beter stellen in het topic van overige landen.

Ik meen mijn te herinneren dat in het blad Mountainbike plus, hierover een artikel heeft gestaan. Ik meen in december of januari. Maar misschien weet iemand anders nog wel nr. het was. Het was wel een grappig stukje.
greenbiker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 241
Lid geworden op: do 14 maart 2002, 02:00

Klopt!

In het nummer mountainbike plus van Dec: 2001/jan 2002 staat een artikel over Mountainbike gebied Corfu met alle info die je nodig hebt. Verdere info via http://www.mountainbikecorfu.gr

succes
wie z'n fiets lief heeft, trapt erop
BigBiker
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 23 april 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Nishiki team sri, XT, Manitou Black Comp,

Sorry....met mun neus gekeken :sad:
Ga hem ook nog ff posten in overige landen
Bedankt voor de info
Jaxxx
Mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: di 8 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Tom Schouten SCC02, X.0, Duke Race, XT, Ritchey Pro, Selle Italia Tri Matic
Contacteer:

Ik ben een keer of drie naar Corfu op vakantie geweest en heb daar toen een maal een bike gehuurd... en je raadt het al, dat was drie keer niks. Het landschap leent zich wel voor biken, Afhankelijk van in welke stad je zit kun je de pontocrator beklimmen em heel leuk weer terug via mooie trails (zijn echter niet aangelegd ofzo). Een tip, neem alrijd een kaart mee, want als je bent verdwaald heb je helemaal niks aan de "locals" op Corfu, daar deze totaal geen engels spreken. Of jij moet natuurlijk een aardig woordje grieks spreken...;o)
:Laat ff horen in welke stadje je zit, dan heb ik isschien nog wat leuke tips voor je.
Plaats reactie