Iran

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
niwd
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: vr 18 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Rockhopper A1 enz
Contacteer:

Ja, Iran ja. Ik wil graag een x naar Iran toe, lijkt me cool land om eens rond de kijken (als ik een visum krijg).

Iemand die daar een paar x geweest is, zei tegen mij: 'dan neem je je fiets toch mee en ga je rondtrekken? dat kan daar prima!'

Weet iemand een bedrijf/organisatie/stichting/vereniging/club die zich bezighoudt met biketripjes naar Iran (en/of andere landen in het Midden-Oosten)?
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

't lijkt mij niks!
Maar ik dacht wel dat ik er eens iets over heb gelezen, maard dat was geloof ik in Saudie Arabie of Oman. ik weet trouwens niet meer waar, ik dacht eregns op het internet. Zal als ik tijd heb nog wel eens zoeken.
Castor
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 4488
Lid geworden op: zo 23 september 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Santa Cruz VPFree, SRAM X9, Boxxer Ride, Fox DHX5, Truvativ Holzfeller, Hayes El Camino

In Iran stikt het van de Specialized dealers, alleen ze rijden daar allemaal SRAM want die Oosterse spullen vinden ze niks. Nee, ze zweren bij Amerikaans.
En als ze iets niet hebben importeren ze het uit Irak.

sorry.. liet me even gaan...
The freedom to ride where you want, when you want.
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Voorwat ga je niet naar catar? Daar ge je echt welkom zijn. Dat land probeert zich te profileren als het sportland bij uitstek.
niwd
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: vr 18 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Rockhopper A1 enz
Contacteer:

ja? heb je ergens een site ofzo?
VR
All rounder
All rounder
Berichten: 149
Lid geworden op: di 31 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Scott pro racing, Crossmax ust, ritchey wcs, woodman carbon, schwalbe
Contacteer:

Nope sorry niet onmiddelijk ik heb dat gewoon gehoord op televisie
niwd
All rounder
All rounder
Berichten: 66
Lid geworden op: vr 18 januari 2002, 02:00
Mijn mountainbike: Rockhopper A1 enz
Contacteer:

maakt niet uit, ik ga wel ff op zoek op dat wereldwijde dinges...
CrazyCarrot
Elite Mountainbiker
Elite Mountainbiker
Berichten: 7294
Lid geworden op: do 19 juli 2001, 02:00
Mijn mountainbike: Ja, mijn eigen!
Contacteer:

ik heb al wel een site gevonden met reisverslagen uit vele landen maar nog niet uit het midden oosten. (niet specifiek mountainbike)

Ik meld de link toch maar even voor wie het wel wil zien.

http://www.xs4all.nl/~pvroekel/index.html

reisboekje over Iran!

reisboekje iran

_________________
AfbeeldingIk blijf steken op 105kgAfbeelding

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: CrazyCarrot op 2002-04-10 12:10 ]</font>

<font size=-1>[ Dit bericht is bewerkt door: CrazyCarrot op 2002-04-10 12:16 ]</font>
Plaats reactie