Bikepark Brandnertal

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BullS4
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 156
Lid geworden op: wo 27 november 2013, 21:46
Mijn mountainbike: BMC Trailfox Amp, BMC Urs

Volgend jaar wilt mijn zoontje weer mee mountainbiken. Vorig jaar ben ik met hem naar Saalbach geweest. Hij heeft zich daar goed geamuseerd, maar een hotel is niks voor hem. Daarom dat we volgend jaar naar landal Brandnertal willen gaan, omdat daar ook een bikepark naast ligt.
Nu is mijn vraag of je daar met de Brandnertal Card gratis gebruik kunt maken van de liften in het bikepark.
Gebruikersavatar
Old 'n' Rusty
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 501
Lid geworden op: di 5 maart 2013, 20:48
Mijn mountainbike: Focus Jam 6.9 nine 2019, Orange 224 evo 2008

In Saalbach heb je ook appartementen met Jokercard.
Harden the fuck up!
Cannondale Uber V
Focus Jam 6.9 Nine 2019
Orange 224 evo
"We search out more and more challenging terrain and then buy bikes with more suspension and technology to make that same terrain easier to ride." :~
Gebruikersavatar
sik
Pro Biker
Pro Biker
Berichten: 1326
Lid geworden op: wo 9 november 2005, 23:23
Contacteer:

Einhornbahn II
20% Ermäßigung auf alle Bergbahntickets von MO bis FR (außer Feiertage)
https://www.vorarlberg-alpenregion.at/b ... ergbahnen/" onclick="window.open(this.href);return false;

en zo te zien helemaal geen korting bij http://www.singletrail-muttersberg.at/" onclick="window.open(this.href);return false;
(aan de andere kant van het dal, maar ook de moeite waard.)

afhankelijk van hoe lang je gaat en of je ook nog naar winterberg of andere bikeparks gaat, kan een gravity card interessant zijn.
Gebruikersavatar
BullS4
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 156
Lid geworden op: wo 27 november 2013, 21:46
Mijn mountainbike: BMC Trailfox Amp, BMC Urs

Old 'n' Rusty schreef:In Saalbach heb je ook appartementen met Jokercard.
Klopt. Maar voor de kids is er meer te doen op wen landalpark. Het jaar daarvoor zijn we daar geweest en heeft hij zich kostelijk geamuseerd daar.

Als je puur voor het mountainbiken gaat, dan is Penhab in Hinterglemm een echte aanrader. Daar gaan we dit jaar weer naar toe om de berg af te knallen. Maar dan zonder mijn zoontje.
Gebruikersavatar
BullS4
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 156
Lid geworden op: wo 27 november 2013, 21:46
Mijn mountainbike: BMC Trailfox Amp, BMC Urs

sik schreef:Einhornbahn II
20% Ermäßigung auf alle Bergbahntickets von MO bis FR (außer Feiertage)
https://www.vorarlberg-alpenregion.at/b ... ergbahnen/" onclick="window.open(this.href);return false;

en zo te zien helemaal geen korting bij http://www.singletrail-muttersberg.at/" onclick="window.open(this.href);return false;
(aan de andere kant van het dal, maar ook de moeite waard.)

afhankelijk van hoe lang je gaat en of je ook nog naar winterberg of andere bikeparks gaat, kan een gravity card interessant zijn.
Ik had de vraag ook al bij landal neergelegd, maar nog geen reactie gekregen.
Het zal voor 2 weken zijn. En anders wordt het weer Bad Kleinkirchheim. Wel geen bikepark, maar daar kon je wel gratis met de lift omhoog. En er lopen een aantal routes.
Gebruikersavatar
BullS4
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 156
Lid geworden op: wo 27 november 2013, 21:46
Mijn mountainbike: BMC Trailfox Amp, BMC Urs

Wordt toch definitief Bad Kleinkirchheim. Mede door de liften. Maar wat de doorslag heeft gegeven, is dat in de zomer 2019 daar de langste flowtrail van Europa wordt geopend. 15,9 km bergaf, met ongeveer 1000 hoogtemeters.
Je kunt dan in Bad Kleinkirchheim met de lift omhoog en daal je af naar Feld am See. En wat ik begreep kun je van daaruit een shuttle pakken, terug naar Bad Kleinkirchheim.
Gebruikersavatar
Gertjanw
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 890
Lid geworden op: vr 2 september 2011, 18:35

Lees ik het nou goed of boek je de vakantie al voor volgend jaar? je bent er mooi op tijd bij!
Veel plezier! :)
Gebruikersavatar
BullS4
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 156
Lid geworden op: wo 27 november 2013, 21:46
Mijn mountainbike: BMC Trailfox Amp, BMC Urs

Dat had je idd niet goed gelezen. Nog niet geboekt.
Maar ben me wel al aan het oriënteren. Bad Kleinkirchheim klinkt nu wel heel interessant.
Plaats reactie