Darum Denemarken

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Eind april gaan wij met de schoon familie een week naar Darum in Denemarken ( ligt net onder Esbjerg ).
Met drie mountainbikers in de familie gaan de fietsen ook mee ik heb al enkele routes en gps gevonden op het internet.
Maar hebben jullie ook nog tips is voor ons de eerste keer dat we gaan mountainbiken in Denemarken.
We zijn opzoek naar routes van een kilometer of 50 max cross crountry / AM we beschikken ook over gpsen.

Alvast bedankt voor de hulp !
Sabazius
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 532
Lid geworden op: di 5 juli 2016, 07:36
Mijn mountainbike: Cube Stereo / Dartmoor Primal

Net terug van een week vakantie in Denemarken daar vier keer gefietst. Begonnen met een route bij Ribe was leuk om te doen.
Later in de week zijn we naar Blaberg Klitpantage geweest super mooi gebied met drie routes. Was heel leuk mooie technische routes soms moesten we een paar keer goed kijken hoe we beneden kwamen.
Al met al hebben we ons zeer goed vermaakt heb en zeker de moeite waard. De routes bij Blaberg zijn zeer technisch met leuke afdalingen en drops.
Plaats reactie