Mountainbike in Bielsko-Biała, Polen

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Plaats reactie
eddiethink
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: za 23 december 2017, 11:35
Mijn mountainbike: YT Jeffsy 27 AL one

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en mountainbike sinds een jaar.
Ik ben van een Ht naar een Trek Remedy uit 2014 gegaan en heb van de winter met een flinke karting een Jeffsy AL one aangeschaft. Die fiets vraagt natuurlijk om goede afdalingen. Nou moet ik voor een familiefeest eind juni naar Polen, en omdat mijn vrouw 2 weken niet thuis is dacht ik er een mooie roadtrip van te maken.

Ik ben van plan via Rabenberg, naar Pod Smrkem en dan naar Bielsko Biala te gaan. Nou kan ik over de eerste twee vrij veel informatie vinden, maar de laatste is blijkbaar niet zo bekend.

Ik heb wel de site gevonden en daar ziet het er allemaal vrij veelbelovend uit.
http://endurotrails.pl/en/sciezki/" onclick="window.open(this.href);return false;

Mijn vraag is of er iemand hier enige ervaring met de genoemde trails heeft?

Groeten Eddie
markpatat
Extreme Biker
Extreme Biker
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 16 september 2002, 22:43
Mijn mountainbike: Cube Reaction RX 2010
Contacteer:

Alleen met pod smrkm, echt heel gaaf. Je kan hier een paar dagen je lol op. 80-90 km aan flowtrails, zelfs he klimmen is zalig!

Rabenberg staat ook nog op mijn lijstje en nu die derde van je ook. Vergeet cerna voda niet, is een stuk ruiger maar heel erg gaaf en ligt mooi op de route!
Hier staat niets.
eddiethink
Mtb fanaat
Mtb fanaat
Berichten: 11
Lid geworden op: za 23 december 2017, 11:35
Mijn mountainbike: YT Jeffsy 27 AL one

Ik heb inderdaad veel goeds over Pod Smrkm gelezen, Rabenberg lijkt ook leuk en volgens mij moet Endurotrails in Bielsko-Biala de meest uitdagende zijn. Ik zal wel verslag doen als ik terug ben en kijken of ik wat foto's kan maken.
Plaats reactie