Mountainbike trip Februari

Benieuwd wat er nog meer in de wereld te biken valt naast Nederland en België? Of je hebt net een fantastische bikevakantie achter de rug en wilt de rest lekker maken met foto's en tips? Plaats het hier.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29781
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

:-q
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Dennis Punt
All rounder
All rounder
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 11 februari 2018, 15:22
Mijn mountainbike: Pipedream Moxie

Klinkt goed allemaal. Ik heb zelf in maart 2017 met Black Town Trails om Madrid heen gefietst. Super leuk en gevarieerd en ze doen hun uiterste best om het naar je zin te maken. Is wel enduro georiënteerd, als XC rider heb je niets bij hun te zoeken.
Dennis Punt
All rounder
All rounder
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 11 februari 2018, 15:22
Mijn mountainbike: Pipedream Moxie

In de Kerstvakantie voor de 2e x Ainsa / Zona Zero gereden. Blijft een top locatie met super gave natural trails. Gids heb je niet nodig, alles is goed uitgepijld maar een gps is wel handig omdat er ook niet uitgepijlde routes zijn. Alle info is beschikbaar op de site van Zona Zero.

Ook in december goed te doen met een thermo shirtje onder mijn long sleeve. Goud!!!!!
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29781
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Deze kerst was wel heel mild. Wij hadden een paar honderd km zuidelijker 27C.
Er kan rond die tijd ook sneeuw liggen in Ainsa.

Topic is ruim 3 jaar oud, denk dat TS al is geweest :wink:
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Classic Biker
Mountainbike Junk
Mountainbike Junk
Berichten: 237
Lid geworden op: di 28 november 2017, 19:04

Topic is ruim 3 jaar oud, denk dat TS al is geweest :wink:
Maar ik ben toch wel blij met deze tip. Na zo'n lange en donkere winter zit ik vaak te zoeken waar ik naar toe kan om te mountainbiken met aardig weer. Ik denk wel dat zuid spanje (omgeving Calpe-Benidorm) wat veiliger is qua temperaturen in januari-februari. Maar ook daar kan dat nog tegen vallen.
Gebruikersavatar
ThaSingleTrackMastah
Moderator
Moderator
Berichten: 29781
Lid geworden op: do 19 december 2002, 10:56
Mijn mountainbike: Heeft een motortje
Contacteer:

Maar ik ben toch wel blij met deze tip.
Zeker, en daarom sluiten we oude topics niet af. :wink:
Als antwoord was het mosterd na de maaltijd, maar als tip zeer welkom.

Het stuk tussen Valencia Alicante is het hele jaar door een goede locatie.
(s Zomers misschien wat warm, maar dan kan je weer prima in Ainsa terecht)
Wat temp. betreft kan je er iedere dag vh jaar fietsen, afgezien van enkele (stevige) regenbuien.
Maar ook die trekken sneller over dan in NL. 8)
Some days it's easy, some days it's a fight.

Disclaimer: Spellingscontrole vern#ukt mijn posts. Excuses voor vreemde woorden en afkortingen.
Dennis Punt
All rounder
All rounder
Berichten: 65
Lid geworden op: zo 11 februari 2018, 15:22
Mijn mountainbike: Pipedream Moxie

Ha, ha, was idd een beetje late reactie maar idd bedoeld voor mensen die nog willen plannen. Zomer in Ainsa is mi echter echt te warm. Wij hebben daar de zomervakantie doorgebracht, fantastisch, maar ook een week met 38 °C gehad. Alleen heel vroeg nog te doen. De locals mijden Ainsa in de zomer en zoeken de hogere trails op. Biescas is dan een mooie uitvals basis. Voor gidsen en shuttles mtbpyrenees.com. Super gasten!!!
Plaats reactie